Şansımız

2.2K 184 142
                                    

5 Yıl Sonra

"Geri dönmek için hala zamanımız var. Hadi evimize dönelim." dedim. 

"Güzelim o kadar çağırmışlar. Zaten evin önündeyiz. Olmadı istediğin zaman bana söylersin evimize döneriz." dedi Altay. 

"Yine bebek mevzusu açılacak." dedim. 

"Açılsın. Ne diyebilirler? Bu bizim bile isteye gerçekleştirdiğimiz bir olay değil. Olmuyorsa olmuyordur. Doktorları duydun. Bir şansımız var." dedi. 

Yaklaşık beş yıldır evliydik ve süre zarfında çocuk sahibi olmayı denesek de olmamıştı. İki kere tüp bebek denemiştik. Biri tutmamıştı. Ötekini ise kaybetmiştik.

Altay kapıyı çalınca derin bir nefes aldım. Şimdi ise Altay'ın ailesi çağırmıştı. Tatil olduğu için diğer akrabaları da gelmişti. 

Kapıyı Servet Abla açınca bize gülümseyerek "Hoş geldiniz!" dedi.

"Hoş bulduk abla. Gelemeyeceğiz demiştiniz. Burada olmanıza çok sevindim." dedim.

"Çocuklar kuzenlerini görmeyi çok istediler. Mert de işini falan son anda ayarladı. Öyle geldik." dedi.

"İkizler nerede? Onları da çok özledim." dedim. 

"Çocuk odasında oyun oynuyorlar." dedi Servet Abla. 

"O zaman ben onlara bir selam verip geleyim." dedim. 

"Tamam güzelim. Bende çocuklara aldığımız hediyeleri arka odaya bırakıyorum." diyen Altay ile çocuk odasına gittim. Tüm çocukların burada olduğunu görünce gülümsedim. Hepsi çok masum ve tatlıydılar.

"Merhaba!" dedim gülümseyerek. 

Hepsi "Merhaba!" deyince "Ne yapıyorsunuz?" diye sordum. 

Aralarından biri "Oyun oynuyoruz. Bize başka arkadaş getirdiniz mi?" diye sordu.

Altay'ın küçük teyzesinin dokuz yaşlarındaki kızı "Onların çocukları olmuyormuş." deyince "Tatlım bunu nereden duydun?" diye sordum. 

"Annem ve teyzem bunu konuşuyorlardı. Niye Altay Abi'nin çocuğu olmayan bir kadın ile evlendiğini konuşuyorlardı." dedi.

"Anladım tatlım. Altay Abiniz ile size hediyeler aldık. Arka odada hediyeleriniz. Hepinizin birer hediyesi var ve üstünde isimleriniz sayıyor. En büyükleri olarak Melek'cim sen herkese hediyelerini ver. Bende annelerinizin yanına gideyim." dedim. 

Hepsi heyecanla arka odaya giderlerken derin bir nefes aldım. 

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin