Endişelenme

2.3K 179 106
                                    

Boş boş sokaklarda yürürken aklıma gelen fikir ile Mert Abi'nin verdiği kartı çantamdan çıkarıp numarasını tuşladım.

Telefonu ilk çalışta açtı ve "Doktor Mert Korkmaz. Size nasıl yardımcı olabilirim?" diye sordu.

"Abi benim. Belgin. Acaba müsait misin?" diye sordum.

"Bu kadar hızlı arayacağını tahmin etmemiştim." deyince "Bende tahmin etmemiştim." dedim.

"Olayın ciddiyeti ne boyutta?" diye sordu.

"Abi fazlasıyla sinirliyim. Tahmin ettiğim gibi Pelin sevgilime gereğinden fazla yaklaştı." dedim.

"Şu an neredesin? Seni gelip alayım." dedi.

"Ajanstan on dakikalık uzaklıktayımdır. Altay'ın kalbini kırmamak için tek başıma yürüyüşe çıktım." dedim.

"Sen bana konum at. Birazdan gelip seni alacağım. Sonra şu Pelin olayını da çözelim." dedi.

"Tamam abi." dedim ve telefonu kapattım.

Konumumu paylaştıktan sonra yol kenarındaki otobüs durağına oturdum. Yolun ortasında bekleyip deli gibi gözükmek istemiyorum.

Yaklaşık on dakika sonra önümde bir araba durdu ve şoför koltuğunun camı açıldı.

Mert Abi'yi ve yanında bir kadını görünce "Selam." dedim.

"Hadi arabaya bin de şu sorunu halledelim." dedi.

Arka koltuğa bindim ve kemerimi bağladın.

Mert Abi arabayı çalıştırırken "Seni karım ile tanıştırayım. Servet." dedi.

"Memnun oldum Servet Abla." dedim.

"Bende memnun oldum kuzu. Şimdi bizim eşek ne yaptı da seni üzdü?" diye sordu Servet Abla.

"Abla şimdi bunun bir sekreteri var ama niyeti belli. Bende Altay'ı kaç kez uyardım. O kızda bir şey olduğunu, hoşlanmadığımı, dikkat etmesi gerektiğini söyledim. Altay da her seferinde tamam dedi ama sonuç ortada. Bir ofisine girdim bu kız Altay'ı öpüyor. Altay'ın iradesiyle olmayan bir öpücük olmadığını biliyorum ama kaç kez uyardım. Bir kere dinlese bu olay yaşanmayacaktı." dedim.

"Vay şu kıza bak. Haram şeyler yapmaya utanmıyor mu? En başta haram." dedi Servet Abla.

"İşte abla kızda utanma yok. Ben hem cinsimi tanıyorum. Ondan kötü bir his kapıyordum. Bunun olacağını da önceden öngörebiliyordum. Benim sinirimi bozan Altay'ın beni dinleyip önlem almaması. Eğer önlem alsaydı kendinden mantık olarak daha güçsüz bir kadının öpmesine engel olabilirdi." dedim.

"Ben Altay'ın kulağını çekeceğim. Endişelenme." dedi Mert Abi.

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin