Ortaklık

2.6K 190 71
                                    

Çağıl'ın evine giderken ortam çok sessizdi. Kimseden ses çıkmıyordu. Daha doğrusu hepimiz ne konuşmamız gerektiğini bilmiyorduk. 

Altay gözünü yoldan ayırmadan "Çağıl aslında seninle yarın ofisimde konuşmayı planlıyordum ama madem buradasın. Seninle bir şey konuşmak istiyorum." dedi.

Çağıl endişeyle "Çekimlerde bir hata mı oldu?" diye sordu.

"Hayır, konu senin açından çok güzel. Uzun süredir ortaklık için birisini arıyordum ve istediğim birini bulamadım. Bildiğin üzere ajansımız tasarım ve modellik üzerine iki farklı alana ayırıyor. Tasarımcı olan benim. Ortağımın da model olmasını istedim." dedi Altay.

Konuşmanın nerede bağlanacağını anlamam ile şaşkınlıkla Sibel'e baktım. O da şaşırmış, bana bakıyordu. Altay kesinlikle hastanedeki sohbeti duymuştu ve kendince böyle bir çözüm üretmişti.

"Model olarak tanınmış birisin. İş harici bir bağlantımız da var. Bence ortaklık ikimiz içinde avantajlı olacak." dedi Altay. 

"Böyle bir teklifi beklemiyordum. Yönetim hakkında hiçbir bilgim yok." dedi Çağıl.

"Ama modellik hakkında çoğu kişiden fazla bilgin var ve benimde ilgilenmeni istediğim bölüm bu." dedi Altay.

"Bir anda sorduğunuz için takıldım." dedi Çağıl.

Altay arabayı park ederken "Yüzde elli ajans benim, yüzde elli senin olacak. Yarın sözleşmeyi sekreterimle gönderirim." dedi.

"Peki." dedi Çağıl. Olanları sindirmeye çalışıyordu. 

Çağıl arabadan inerken Sibel "Bende buradan insem fena olmaz." dedim. 

"Daha bizim eve arabayla on beş dakika var." dedim. 

"Çağıl'da kalacağım bugün. Kazadan sonra yalnız bırakmaya gönlüm el vermeyecek." dedi Sibel. 

"O zaman yarın işte görüşürüz." dedim.

"Görüşürüz." dedi Sibel ve arabadan indi. 

Altay tekrar arabayı çalıştırırken "Hastanedeki konuşmayı duydun, değil mi?" diye sordum. 

"Belki." deyince "Seni sevmedikleri için değil. Onca zaman patronları olduğun için sana duydukları saygıdan ötürü hemen arkadaşça tavır sergileyemediler." dedim. 

"Biliyorum. Çağıl'a ortaklık teklif etmemin nedeni benim yanımda daha rahat olabilmesi ve şu maaş işini kafaya takmasını istememem." dedi. 

"Senin kalbini seveyim." dedim gülümseyerek.

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin