Altay'ın odasına girdiğimiz zaman kapıyı kapatınca "Korkmam gerekiyor mu?" diye sordum.
"Yok." derken ofisi ile koridor arasındaki camı kapatmak için jaluzi perdeyi* kapattı.
"Ofis fantazisi güzel fikir değil." dedim.
Altay bu dediğime gülerken "Sadece başkalarının aramıza girmesini istemiyorum." dedi.
"Peki. Şimdi bu soğuk hallerini açıkla." dedim.
Telefonunu çıkarıp şifresini girdikten sonra bana uzattı.
"Bu sabah bir e-posta geldi. Bakabilir misin?" diye sordu.
"Peki." dedim ve gmail hesabına girip e-postaları kontrol etmeye başladım.
"Bu Pelin denilen asistanın da ne çok e-posta gönderiyor." dedim.
"Asistanım olduğu için o kadar e-posta gönderiyor zaten." dedi.
"Tam olarak neye bakmamı istiyorsun?" diye sordum.
"Bu sabah sahte bir e-postadan fotoğraf gönderildi. Dikkatli ol diye başlıklı bir e-posta olmalı." dedi.
Dediği gibi bir e-posta vardı. E-postaya girip atılan fotoğrafa baktım.
Selim ile dünki halimizin oldukça yanlış anlaşılacak şekilde fotoğrafının çekildiğini gördüm.
"Bu fotoğraf gerçeği yansıtmıyor." dedim.
"Bu fotoğraf geldiğinde aklımı iki seçenek karıştırdı. Birincisi dediğin gibi dediğini yansıtmayacak fotoğraf olabilir. İkincisi ise çok zaman geçti, zaman geçmese bile gönül bu. Başka birini sevebilirsin ve bunu anlayışla karşılarım." dedi.
"Niye gelip bana böyle bir fotoğraf geldi, ne bu diye sormadın?" diye sordum.
"Eğer ikinci seçenekse beni bırakabilirdin. Seni tekrar kaybetmeye dayanamazdım. Kal da diyemezdim. Bütün gün de kafam buna takıldığı için soğuktum." dedi.
"Gel buraya." dedim ve kollarımı açtım.
Hızlıca bana sarılınca "Toplantını bastığım için kızgın mısın?" diye sordum.
"Değilim. Bu arada harika çizimler yapmışsın. Tasarımların çok iyi." dedi.
"Toplantıda baktığın tasarımlar mı?" diye sordum.
"Bakmıştım zaten." dedi.
"Sana bıraktığım notu gördün mü?" diye sordum.
"Özlediğini söylediğin bir not muydu o?" diye sorunca "Olabilir." dedim.
Kolunu belime doladıktan sonra "Biliyor musun bende seni çok özledim." dedi.
"Kafama takılan bir şey var. Neden toplantıda bir daha dosyaya öyle baktın?" diye sordum.
"Notunu görmelerini istemedim ve ilk sayfada notu bulamayınca diğer sayfalara baktım." dedi.
"Sanırım şu an çöpte." dedim.
Altay bu dediğime gülerken kafamı göğsüne yasladım.
*******
*Jaluzi perdeler, çeşitli malzemelerden yapılmış, açması ve kapası belli bir sisteme dayalı olan perde çeşididir. Kullanılan malzemeler ahşap, metal ya da plastik olmak üzere üçe ayrılır. Kullanışlı oluşu ve şık tasarımı sayesinde günümüzde pek çok mekanı süsleyen şık perdelerdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide Kalanlar
ChickLitYetim olduğu için dışlanan bir kız ve onu korumaya çalışan bir erkeğin birbirlerinden habersiz değişimleri ve yıllar sonra karşılaşmaları...