Bulantı

2.5K 178 82
                                    

Evimize geldiğimde derin bir nefes aldım. İnsanın evi gibi yok be. Ne kadar tanınmış tasarımcılar olsak bile hayatımızı tasarlayamamak iğrençti.

Altay belimden sarılmıştı telefonun çalmasıyla arayana baktım. Bilge arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.

"Efendim ablacım." dedim.

"Abla ne olduğuna inanamayacaksın! Çağrı kendi ajansında bir rol için beni ayarladı." dedi. Çağrı, Çağıl'ın erkek kardeşi olduğu gibi Bilge'nin de erkek arkadaşıydı.

"Bu çok güzel bir haber ablacım." dedim. 

"Ablamda hem de başrol!" dedi Bilge. Bu çok güzel bir haberdi. Bilge'nin dediklerine sevinmeme fırsat vermeyen Altay'a baktım. 

Telefonumun çalmasına rağmen sarılmayı bırakmadığı gibi çenesini omzuma koymuş ofluyordu. Şu anki tipi aynı elinden şekeri alınmış küçük çocuğa benziyordu.

"Tahmin et başroldeki erkek kim?" diye sordu Bilge.

"Bu kadar heveslendiğine ve Çağrı'nın geçenlerde bir proje için çalışmalara başladığını göz önünde bulundurursak bence de başroldeki erkek benim." dedim.

Bilge gülerek "Ya abla!" derken Altay "Direkt Çağrı desenize niye uzatıyorsun?" diye söylendi.

"Eniştemin sesi miydi o?" diye sordu Bilge.

"Evet, o. Hayırlı olsun diyor. Senin adına çok sevinmiş." dedim. 

"Teşekkür ederim!" dedi gülerek. 

"Rica ederiz kuzum." dedim.

"Benim kapatmam gerekiyor abla. Sizi çok seviyorum." dedi.

"Bizde seni seviyoruz." dedim.

"Görüşürüz." deyince "Görüşürüz." deyip telefonu kapattım. 

Altay gülmeye başlayınca "Bir rahat vermedin. Kız sevinmiş, beni aramış ikide bir oflayıp durdun." dedim. 

Altay masum bir çocuk gibi sırıtınca "Salak." dedim.

Midem bulanırken Altay "Odamıza çıkalım mı?" diye sordu. 

"Tabii." dememe kalmadan midemin iyicene bulanmasıyla ağzımı tuttum. 

Altay "Güzelim iyi misin?" diye sorarken banyoya yetişemeden yere kusmaya başladım. Altay saçlarımı arkamda toplarken bir yandan da ateşimi eliyle ölçemeye çalışıyordu.

"İyiyim.  Sadece bugün daha kahvaltı yapmadım. Ondan bir bulantı olmuş olmalı. Sen içeri geç. Bende şu ortalığı temizleyeyim." dedim.

"Hafif ateşin de var. Şimdi itiraz istemiyorum. Hastaneye gidiyoruz." dedi.

"Altay gerçekten iyiyim." dedim. 

"İtiraz istemiyorum demiştim." deyince cevap verecektim ki başımın dönmesiyle dengemi sağlayamadım. 

Altay kucağına alırken gözlerim karardı...

Mazide KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin