Akşam eve geldiğimde beraber yemek yiyen Bilge ve Sibel'e baktım. İnsan beni de beklerdi be.
"Hoş geldin abla." diyen Bilge'ye "Hoş buldum ablacım." dedim.
"Bir şeyler yer misin?" diye sordu Sibel.
"Altay ile dışarıda bir şeyler yedik." dedim.
"Abla biliyor musun bugün Çağıl Abi hariç altı kişiden daha imza aldım. Çok güzeldi." dedi Bilge.
"İleride oyuncu olduğunda başka ünlüleri de tanıyacaksın." dedim ve yanlarına gidip boş sandalyeye oturdum.
"Abla bugün sen gittikten sonra Altay Abi bir kadına baya bir bağırdı. Sonra da kovdu. Bugün yaptığı yanlış davranışın bir karşılığı olacağını ve ileride iş bulmaya çalıştığında bu hatayı iş başvurduğu insanların haberi olacağını diyordu." dedi Bilge.
"Bundan haberim var. " dedim.
"Altay Abi'nin işten kovduğu kadın eşyalarını toplarken diye ona baktım diye laf etti ve ufak bir kavga olmuş olabilir." dedi Bilge.
"Ne? O kadın sana ne dedi? Bir şey yaptı mı?" diye sordum endişeyle.
"Sanırım seni sevmiyor ve senin hakkında biraz bilgisi var. Benim kim olduğumu sorunca senin kardeşin olduğumu söyledim. O da annem hakkında atıp tuttu. Bende kendime hakim olamayıp biraz kadını pataklamış olabilirim." dedi.
"Ben olayı görüp müdahale ettim. Pelin'in makyajına yeni renkler katıldı." dedi Sibel.
Bilge'ye sırıtarak "Aferin kız. Yine de tebrik etmem kavga ettiğini onayladığım anlamına gelmez. Kavga etmeni istemiyorum." dedim.
"Merak etme abla. Kavga falan etmem. Sadece kadın anneme laf edince gözüm döndü." dedi.
"Bu arada seni ayıran çocuk da çok yakışıklıydı. Böyle belinden tutup çekmek, kavgayı engellemek falan." dedi Sibel.
"Ne? Kardeşimi kimseye vermem. Höst lan." dedim.
"Geri zekalı o çocuk Çağıl'ın erkek kardeşi. Üniversite okuyormuş ve staj için gelmiş." dedi Sibel.
"Lan biz hep elti olmayı hayal etmiştik. Niye ikiniz elti oluyorsunuz?" diye sordum.
Bilge araya "Çocukla aramda bir şey." diyerek girmeye çalışırken Sibel "Üniversiteli çocukla evlenmek istiyorsan benim için sorun yok." dedi.
"Neyse Altay bana yeter de artar." dedim. Sibel bu duruma gülerken Bilge de dayanamayıp gülmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide Kalanlar
ChickLitYetim olduğu için dışlanan bir kız ve onu korumaya çalışan bir erkeğin birbirlerinden habersiz değişimleri ve yıllar sonra karşılaşmaları...