Multimedya: Su ve Burak
İYİ OKUMALAR💕
''Burak bence biz Deniz'i yatağa taşıyalım.'' dedim gözümü kırparak. O da hemen beni anlayarak Deniz'in kolunun altına girdi.
Sonunda ortalığı birbirine katan beyi yatağa bıraktığımızda ben de tükenmiştim.
''Kaç kilo bu?''
''Bir yerini incitmedin değil mi?'' dedi Burak beni inceleyerek.
''Hayır sevgilim.'' dedim gülerek. Tam da o sırada bir şeyin kırılma sesi gelmişti.
Umarım araları bozulmazdı.
''Konu ne Su?'' dedi Burak'ta benim gibi endişeli bir şekilde. ''Nil hamile mi? Değil mi?''
''Değil. Öyle sanıyorduk. Bende netleşene kadar Yiğit'e söylememesini tavsiye etmiştim -ki olmadığı ortaya çıktı. Ama doğru bir karar vermemişim sanırım.''
''Bu Deniz malı nerden biliyor?'' dedi yatakta horlayan Deniz'e bakarken.
''Ondan da fikir almıştık. Bugüne kadar da ağzı sıkıydı.'' dedim sinirle.
''İçince kendini bile unutur bu.''
''O kesin zaten.'' dedim bağırış sesleriyle irkilerek. O sırada Burak yanıma geldi. ''Bu arada...Eğer bizim de böyle bir durumumuz olursa, hamile olduğundan şüphe bile etsen bana söylemeni tercih ederim. O yüzden bence bu konuda Yiğit haklı.''
''Bir, emin olmadığımız için ortalığı karıştırmak istemedik ve iki bizim böyle bir durumumuz söz konusu olamaz. Çünkü ortada öyle bir söz konusu bile yok.'' dedim sinirle ona bakarak.
''Olmasını mı isterdin?'' dedi bana doğru bir adım atarak.
''Ben ne diyorum sen ne diyorsun Burak?''
''Olmasını isterdin.'' dedi çapkınca gülerek. ''Bence olmalı.'' Dudaklarımla dudaklarının arasında bir santim kalmıştı.
''Burak.'' dedim gülmeme engel olamayarak. Ardından Deniz'i işaret ettim.
''Onun uykusu ağırdır. Vinç getirsen uyanmaz. Emin olabilirsin güzelim.'' dedi ve dudaklarıma kısa bir öpücük kondurdu.
''Kuzu can derdinde, kasap et derdinde.'' dedim gülerek.
********
Nil anlatım.
Bizimkiler odaya girdiğinde korkuyla Yiğit'e bakmıştım. Nasıl bir tepki vereceğini bilemiyordum.
''Seni dinliyorum.'' dedi sakin kalmaya çalışarak.
''Her şeyi tamamıyla anlatacağım. Önce sakin ol.''
''Sakinim ben.''
''Peki...'' derin bir nefes alıp anlatmaya başladım. ''Bundan bir ay önce hamile olduğumdan şüphelendim ve emin olmadan da sana söylemek istemedim. Sadece Su ve Deniz'le paylaştım. Doktor kontrolüne gidebilmek için bir süre beklemek gerekiyor... Neyse sonunda o süre geçince kontrole gittim. Ama hamile değil de kistimin olduğu ortaya çıktı. Aynı semptomları gösteriyormuş.''
''Bunların tamamını ne zaman anlatmayı planlıyordun?'' dedi gözlerime bakarken.
''Aslında hamilelik olayını anlatmayacaktım. Sonuçta olmayan bir şey. Gereksiz gerilmeye gerek yok.''
''Bundan şüphelenecek kadar ciddi bir şey var ve sen gerilmeye gerek YOK DİYORSUN.'' dedi sonunda bağırarak.
''Tamam sakin ol. Özür dilerim.'' dedim şaşkınlıkla. Sanırım onu ilk defa bu kadar sinirli görüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)
ChickLitBeni kucağına alarak yine dudakları dudaklarıma mühürlendi. Birkaç saniye sonra sırtım ipek çarşafla buluştu. "Hayatımda senden başka bir kadın olmayacak. Olamaz da." Tekrar dudaklarımızı buluşturduktan sonra öpücükleri boynuma kaydı. Küçük küçük...