İYİ OKUMALAR💕
İnstagram : kivircikkizinkalemi
Hayat bazen önünüze iyi şeyler çıkarıyordu. Benim önüme çıkarmadan önce yeterince zor günler göstermişti.
Ama bunun bir sebebi olduğunu şimdi görüyordum.
Onca acıyı, aldatılmışlığı hissetmemin sebebi bu duygulardan binlerce kat iyisini göreceğim içinmiş.
Ben çok şanslıydım. Ve bu şansların ilki üniversite de İzmir'i kazanmamla başladı.
Aslında her şey İzmir'le başladı.
''Bas bayağı gidiyoruz Su.'' Kazandığımız okul bir hafta önce açıklanmıştı ki en yakın arkadaşımla aynı okulu tutturmam şansımın döneceğinin küçük bir habercisiymiş sadece.
''Gidiyoruz.'' dedim gülümseyerek. Ama endişeliydim. İkimizde ilk defa İstanbul'dan başka bir şehirde yaşayacaktık.
''Ben ev bakmaya başladım bile.'' Yatakta otururken telefonunu çantasından çıkardı ve birkaç kere dokunduktan sonra ekranı bana çevirdi.
''Sence nasıl?'' Küçük ve tatlı bir apartmanın resmi gözüme çarptı. Elime alıp incelerken, ''Okula pek yakın değil. Ayrıca ben zaten buldum.''
Böyle işlerde hızlıydım. Bunu Nil'de bilirdi.
''Hiç şaşırmadım.'' Yüzünde bir sırıtış vardı. ''Sen bunu napıcaksın?'' Odamda ki piyanoma baktı.
''Yedeğini götürücem." Konservetuar bölümü kazanmıştım. İlerde kendi sanat okulumu açmak istiyordum.
''Benimde götüreceğim o kadar boya, tuval var ki sanırım kıyafetlerimden fazla.'' Nil ise güzel sanatlar bölümünü tutturmuştu. Zaten isteği de buydu.
Düşüncelere dalarken Nil'in konuşmasıyla kendime geldim. ''Sen gergin misin?''
''Biraz.'' dedim itiraf ederek. ''Sonuç olarak bilmediğimiz bir şehir.''
''Bu farklılık iyi gelicek bize. Hem de çok iyi." dedi ve sırıtarak yaklaşmaya başladı.
"Napıyorsun se-'' Ne yapacağını anlamamla gözlerim aralandı. ''Dur, hayır, sakın!" dememe kalmadan beni gıdıklamaya başladı.
"Sen gergin misin?" dedi sorusunu tekrar ederek.
"Hayır değilim." dedim kahkahalarımın arasından. Tam kollarının arasından kurtuldum derken ayağım halıya takıldı ve yatağa düştüm.
Nil de kahkaha atarak yanıma uzandı. "Her şey çok güzel olucak." Beni kollarının arasına çekti.
Bende ona sarıldım ve kelimelerini tekrar ettim.
"Her şey çok güzel olucak."
Yorum yaparak görüşlerinizi belirtmeyi ve oylamayı unutmayın.
SİZİ SEVİYORUM ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)
ChickLitBeni kucağına alarak yine dudakları dudaklarıma mühürlendi. Birkaç saniye sonra sırtım ipek çarşafla buluştu. "Hayatımda senden başka bir kadın olmayacak. Olamaz da." Tekrar dudaklarımızı buluşturduktan sonra öpücükleri boynuma kaydı. Küçük küçük...