Bölümün tamamı neredeyse Su ve Burak...
İYİ OKUMALAR💕
Hızla arabanın önünden dolaşıp yanıma bindi. Bir saniye bile beklemeden gaz pedalına yüklendi ve araba hızla öne atıldı.''Kemerini tak.'' dedi sinirle.
Hiçbir cevap vermeden taktım.
Normalde bu haline tırsardım. Ama bende en az onun kadar sinirliydim.
On dakika kadar hiçbir şey konuşmadık.
Araba durduğunda önce o indi arabadan. Ben bir süre içeride bekledim ama aniden kapım açıldı.
''Seni bekliyorum.'' dedi. Birkaç saniye yüzüne baktım. Ardından kabanımı alıp dışarı çıktım.
Her şey o kadar ani olmuştu ki kabanımı bile giyinememiştim. Dışarı baktığımda sabah geldiğimiz uçurumda olduğumuzu fark ettim.
(Medyadaki şarkıyı şimdi dinleyebilirsiniz❤️)
''Evet. Dinliyorum.'' dedim sinirle.
''Eğer bana engel olmasaydınız, o adamı bir güzel dövmüş olucaktım ve sinirimi bir şekilde çıkaracaktım. Ama şu an sadece duruyorum." Saçını bir eliyle karıştırdı. "Çok öfkeliyim Su!" Mimikleri de ona şaitlik yapıyordu sanki.
''Öfkeli olan sen misin sadece? Seninle daha önce yatan bir kızın sana dokunmasını izledim. Seninle konuşmalarını dinledim. Seninle flörtleşmesine tepki bile veremedim. O kız seni istiyordu Burak. Ben bu öfkeyle sadece tuvalete gittim ve yapabildiğim tek şey saçlarımı yolmak oldu. Sen ise sadece bir adam benimle dans ederken belimi tuttuğu için adamı yumrukladın Burak. Sence öfkelenmek bana mı düşmeli? Yoksa sana mı?''
''O pezevenk beline dokunmadı Su. Eğer geri çekilmeseydin eli başka yerlere kayacaktı.''
''Bak işte! Niye benim açımdan bakamıyorsun? Kız seninle yatmış diyorum Burak. Yatmış. Sen ise bana diyorsun ki eli ordaydı..." Birkaç saniye sustum ve itiraf etmesi için o soruyu sordum.
"Ben olmasaydım bu gece ne olacaktı?'' dedim yutkunarak.''Ne?'' dedi şaşkınlıkla.
''Ben olmasaydım bu gece onunla yatıcaktın. Eğer hayatında ben olmasaydım bu gece o kızla olucaktın. Bunu ikimizde biliyoruz.'' Yüzümde acı bir ifade vardı.
''Seninle tanışmış olmasaydık.''
''Evet. Benimle tanışmış olmasaydın." Gülümsedim. "Ama biliyor musun? Eğer ben seninle tanışmış olmasaydım. O adamla olmayacaktım. Hatta onunla dans bile etmeyecektim. Ben öyle biri değilim Burak. Biliyorsun. Sırf sana olan hırsım yüzünden böyle davrandım." Yüzüne dik bir şekilde baktım. "Şimdi söyle bana; Kıskanmakta ilk sıra benim mi? Yoksa senin mi?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)
ספרות לנערותBeni kucağına alarak yine dudakları dudaklarıma mühürlendi. Birkaç saniye sonra sırtım ipek çarşafla buluştu. "Hayatımda senden başka bir kadın olmayacak. Olamaz da." Tekrar dudaklarımızı buluşturduktan sonra öpücükleri boynuma kaydı. Küçük küçük...