KORKTUĞUM ŞEYLER

4.4K 114 41
                                    

Merhaba. Bu bölüm biraz farklı olacak:)
Bu sefer Burak anlatacak olayları ve sizde merak ettiklerinizi gidericeksiniz.

İYİ OKUMALAR💕



İYİ OKUMALAR💕

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.





BURAK ANLATIM

Elimden tuttuğunda, yüzümden belli olmasa da şaşkındım. Bu yüzden gözlerim gözlerine tutundu.

''Gitme...Yaralarını temizleyelim. En azından bunu yapayım.'' dedi acıyla bakarak.

Sadece bir hareketi bile beni kediye dönüştürebiliyordu.

Kafamı 'tamam' anlamında salladım.

Elini çekti ve yürümeye başladı. Anahtarıyla kapıyı açtı, içeri geçtik. Nil ve Yiğit koltukta oturup kahve içiyorlardı.

''Heh sonunda geldiniz. Size de kahve yaptım. İçerde.'' dedi Nil.

''Ben getiriyim.'' diyerek mutfağa yöneldi Su. Bende peşinden gittim. Ama bunun farkında olmayacak kadar dalgındı.

Bir yandan kahveyi kupaya koyarken, bir yandan da, şarkı mırıldanıyordu.

Arkasını döndüğünde beni görmeyi beklemediği için korkudan sıçradı. Bende elindeki kahveleri dökmeden son anda kurtardım.

''Sağol... Burada olduğunu bilmiyordum.'' dedi ve içeri geçti. Sonra tekrar bana dönüp, "Balkon da oturalım mı? Hem orada yaralarını temizlerim.'' dedi.

''Olur.''

Kahveleri balkon masasına bırakıp ''Ben geliyorum.'' dedi.

Hiç iyi değildim.

Hayatımda ilk defa bir kız için erkek dövmüştüm. Kafam karmakarışıktı. Boğuluyordum. Anlam veremiyordum.

İki dakika içinde geri geldi. Elinde bezler ve bir kase su vardı. Sandalyesini tam önüme koyup oturdu.

''Biraz acıyabilir.'' dedi ve bezi suya sokup sıktı. Ardından tam dudağımın kenarına bastırdı. Acıyla gözlerimi kapadım.

''Çok pardon.'' dedi üzgünce. Gözlerine derince baktım. O ise utançtan bana bakamıyordu bile.

Yaralarımı temizledikten sonra, kendimi tutamayarak ''Neden bunu yapıyorsun?'' dedim.

Neden bana bu kadar iyi davranıyordu.

Neden bana böyle güzel bakıyordu.

''Sen neden yapıyorsan, bende o yüzden yapıyorum.'' dedi bir an bile sekteye uğramadan. Ardından da cevabımı beklemeden içeri girdi.

Çok zekiydi. Hatta bu zamana kadar gördüğüm en zeki kız olabilirdi.

Düşüncelerimi toplamak adına bir iki dakika temiz hava alıp içeri girdim. Pekte bir işe yaramamıştı.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin