HATALAR

2K 61 45
                                    

Multimedya: Karakterler

İYİ OKUMALAR💕

Gözlerimdeki yaş durmuyordu. Ama yapmam gereken buydu. Doğrusu buydu.

Değil mi?

Yan sokağa girerek hızla eve girmeyi planlıyordum. Ama sadece plan olarak kaldı. Çünkü onu görmemle olduğum yerde kaldım.

Cenk.

Bu gece daha fazla 'ne olabilir' diye düşünüyordum birde.

Artık konuşmak istemiyordum. Ya da birilerini dinlemek istemiyordum. Şu an sadece yatağıma girip yorganın altında gizlenmek istiyordum ki bu imkansız görünüyordu.

Bugün benim sınanma günümdü sanırım.

''Su?'' dedi tanıdığım o gülümsemesiyle.
''Nasılsın?'' Bana biraz daha yaklaştı. Ben ise ona sadece bakıyordum.

''Su?'' diye bağırdı ardımdan Burak. O hala gitmemiş miydi?

Bu gece daha ne kadar zor olabilirdi?

Arkamı döndüğümde ağladığı için kızarmış olan gözlerine denk geldim sadece. Sonra o gözler arkama kaydı ve orada çok nadir bir duygu gördüm.

Korku...

Hızla yanıma geldi. Cenk şaşkındı. Ne döndüğünü anlamaya çalışıyor gibiydi.

''Burak? Ne işin var senin burda?'' dedi Cenk.

Cevap vermedi. Burak'a tekrar baktım. Zaten o da bana bakıyordu.

Sadece bana...

Gözlerinde bir karmaşa vardı. Acı, hüzün, korku ve aşk. Bana her baktığında olduğu gibi.

Bakışlarım Cenk'e geri döndü. ''İyiyim. Cenk. Sen...Yani senin ne işin var burada?''

Eğer Cenk'i şirkette görmüş olmasaydım vereceğim tepki çok daha farklı olurdu.

Cenk bir bana bir Burak'a bakıyordu. Olanları anlamaya çalışıyordu ki bu uzun sürmedi.

''Siz birlikte misiniz?'' dedi.

Anlayacağını biliyordum. Çünkü hayatımda tanıdığım en zeki erkeklerden biriydi Cenk. Bir insanın bakışlarından ne hissettiğini ya da ne istediğini anlardı.

''Hayır.'' dedim. Hayır dedim çünkü...

Çünkü...

Burak hızla bana döndü. İster istemez ona baktım. Bana küçük bir çocuk gibi bakıyordu. Bana kalabalık bir yerde annesini kaybetmiş bir çocuk gibi bakıyordu. Bir tarafını yitirmiş gibi bakıyordu.

En çok ta, hayal kırıklığıyla bakıyordu bana.

İkimizde gözlerimizde kaybolmuştuk. Dakikalar önce dudaklarımda bıraktığı tadını dudaklarımı yalayarak almak istedim. Ama söylediğim kelimeyle o da gitmiş gibiydi.

Sanki hiç yaşanmamış gibiydi.

''Su konuşabilir miyiz?'' dedi Cenk. Saniyeler sonra bakışlarım Burak'tan zorla ayrıldı ve Cenk'e yöneldi.

''Hayır. Konuşamayız. Ben konuşulabilecek her şeyi biliyorum zaten.'' dedim sonunda mantıklı konuşarak.

''Su.''

''Git Cenk.'' dedim.

Beni tanıyordu. Kararlılığımı görmüş olacak ki kafasını salladı ve arabasına yöneldi. Kapıyı açıp binmeden önce son kez baktı ve gitti.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin