SAATLERCE SENİ İZLEYEBİLİRİM

3.4K 81 28
                                    

İYİ OKUMALAR💕

Gözleri dudaklarıma kaydı. Kalbim aralıksız attı sanki.

Eğer buna dur demezsem bir şeyler olucaktı biliyorum.

Hemen kafamı önüme çevirdim.

''Tamam ne konuşucaksan konuş bekliyorum.'' dedim ona bakmadan.

''Burada olmaz.'' dedi ve birkaç saniye sonra arabayı çalıştırdı.

On beş dakika içinde deniz kenarında bir yerde durduk. Önce o arabadan indi. Ardından ben. Sessizce banka oturduk ve denizi izlemeye başladık.

''Ben hiç böyle bir şey yaşamadım.'' İlk sessizliği o bozdu.

Başımı yüzüne çevirdim. O hala denize bakıyordu.

''Hiç böyle duygular hissetmedim. Ben... sevgi nedir bilmiyorum.'' Hızla gözlerimin dolduğunu hissettim. ''Bana sevgi gösteren olmadı ki.''

Yelkenlerimin bu kadar hızlı suya ineceğini düşünmemiştim.

''Biliyorum seni çok incittim, kırdım. Ama emin ol canını acıttığım her an benimde aynı şekilde acıdı Su. Emin ol.'' Uzun bir nefes aldı. ''Bana bir şans vermeni istiyorum.'' dedi gözlerime derince bakarak.

''Buse?'' İlk sorduğum soru bu olmuştu tabiki.

Hafifçe gülümsedi. ''Buse benim çocukluk arkadaşım. Kardeşim.''

Yüreğim rahatladı desem yalan olmazdı.

Derince yüzümü inceliyordu. Sanki her detayını ezberlemek istiyordu.

''Burak ben-'' der demez dudaklarıma yapıştı.

Şoktan hareket edemiyodum. Kalbimden bahsetmeye gerek yoktu zaten.

Tepki veremedim. Hareket edemedim. O da beni zorlamadı zaten.

Sadece kalbim dört nala koştu.

''Eğer bunu yapmasaydım çok içimde kalırdı.'' dedi gülerek.

Kendime geldim. ''Ne yaptın sen ya? Bildiğin beni zorla öptün!'' dedim ayağa kalkarak. ''Bende gelmiş seni dinliyorum burda.'' Hızla omuzuna vurdum.

''Sarhoşluğuma ver.'' dedi gülerek.

''Bir de pişkin pişkin sırıtıyor ya.'' dedim daha hızlı vurarak. O ise ellerimden tutup aniden beni kendine çekti ve kendimi onun kucağında bulmam bir oldu. O kadar yakındık ki nefeslerimiz birbirine karışıyordu.

Aklıma gelen fikirle güldüm ve ondan ayrılıp yine ayağa kalktım.

''Başka erkek yapsa kudurursun ama.'' dedim ve yürümeye başladım. İkinci adımı atmamla Burak koluma yapıştı.

''Eğer biri sana öyle birşey yapsın onun belasını si-'' söyleyeceği kelimeyi anladığım an elimle dudaklarını kapadım.

''Senin o erkelerden farkın ne anlamadım? Sevgilim falan değilsin ne de olsa'' dedim sahte bir şekide gülerek. Ellerimi dudaklarından çektim. Burak elimi geri tutup öptü.

Ne ara ayılıktan romantikliğe terfi etti bu adam?

''Ama olacağım.'' dedi göz kırparak.

''Çok beklersin.''

''Niye sende benden hoşlanmıyor musun?'' Şu gülüşü dudaklarında yer edinirse zaten...

''Neden bu kadar eminsin kendinden? Beni evinde toka unutan kızlarla karıştırma Burak.''

''Öyle olsaydı, şu an sana böyle bakıyor olamazdım.'' dedi ciddileşerek.

Bugün bu kadar itiraf yeterdi.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin