HAZIRLIKLAR

1.4K 53 17
                                    

İYİ OKUMALAR💕 

Sessiz bir yolculuğun ardından Burak'la otele gelmiştik. Birkaç dakika içerisinde bize bir oda verdiler.

''Aç mısın bir tanem?'' dedi odanın kapısını kapatıp peşimden girerken.

''Değilim.'' Sadece çok bitkindim. Hamileliğimin ilk ayları zaten yorucuyken bir de annemle babamın tartışması tuzu biberi olmuştu.

''Burak?'' Yatağa oturdum. ''Hamile olduğumu annemlere söylemeyeceğim.'' Son tartışmalarından çıkardığım sonuç, kesinlikle ortalığı daha fazla karıştırmam gerektiğiydi.

''Sen nasıl istersen.'' Yanıma gelip ellerimi tuttu.

''Bunu öğrenmeyi hak etmiyorlar. Tam değiştiler, olgunlaştılar sanırken...'' Derin bir nefes alarak cümlemi durdurdum.

''Biz onlar gibi olmayacağız. Sana söz veriyorum.'' Saçımdan öptü. Aşkla, sevgiyle öptü.

''İyi ki sen.'' Kollarımı beline doladım.

''İyi ki sen.''

**********

Beş gün sonra.

''Bahçe kısımları seçtiğiniz çiçeklerle süslenecek.'' dedi organizatör olarak tuttuğumuz Ayla hanım.

''Her şey harika.'' dedim gülümseyerek Burak'a.

''Kesinlikle, mükemmel bir düğün olucak.''

Düğün mekanımızdan çıktık.

''Beni kızların yanına bırakır mısın?'' dedim kemerimi takarken.

Evet düğünüme dört gün kalmıştı ve bir günde bin tane işimiz vardı.

''Tamamdır. Bende gelinliğini alırım.''

''Sen harikasın.'' diyerek yanağına öpücük kondurdum. 

Yaklaşık yarım saat sonra Burak beni çarşıya bıraktı ve kızlarla buluştum.

''Güzellerim, elbise bakmanız için sadece iki günümüz var. Hatta bugün bulabilirseniz çok daha iyi olur - ki ben inanıyorum bulacağınıza.'' Üçümüzde hızlıca kalabalık caddede yürüyorduk. Çünkü bir modaevinde randevumuz vardı.

''Umarım. Bu arada mekanda her şey tamam mı?'' dedi Eda.

''Evet, çok şükür.''

Sonunda koşuşturmamız sona ermiş, moda evini bulmuştuk.

''Ben açık renklere bakıcağım.'' dedi Nil. ''Ama kesinlikle gelinin kız kardeşine layık olucak kadar da ışıltılı olmalı.''

''Tabiki.'' diyerek Nil'i onayladı Eda.

Birkaç saatin ardından kızları takısından ayakkabısına kadar hazırlamıştık.

''Bunu da hallettik.'' diyerek suyumu yudumladım. Bir tatlıcıya gelmiştik.

''Zaman çok kısaydı ama her şey halloldu.'' dedi Nil.

''Burak'ta çok yardımcı oldu ama.''

''Evet o olmasaydı yapamazdım.''

Tatlımın son çatalını ağzıma atarken ikisinin bana bakan garip bakışlarını yakaladım.

''Bir şey mi oldu?'' dedim endişeyle.

''Ben söylüyorum artık.''

''Söyle yoksa ben söyleyeceğim.'' dedi Nil heyecanla.

''İkinizden biri söylesin artık!"

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin