İYİ OKUMALAR💕
''Kuzum bir tane yeter. Hadi ikincisini de yedek yaptın diyelim. Üçüncü aseton neden?'' dedim Nil'e.
Sabah hızlıca hafif bir kahvaltı yapıp, eksiklerimizi almak için alışveriş merkezine gelmiştik.
''Su, indirimde ama.''
''Tüm mağaza indirimde Nil.'' Kendimi ergen kızı olan anneler gibi hissediyordum.
''Ama bunu illaki kullanıyoruz.'' dedi ve hızla kasaya doğru koştu. Birkaç makyaj malzemesi ve tabiki asetonlarla geri döndü.
''Senin kıyafet eksiğin var mı?''
''Yok galiba.'' dedim yürürken.
''Benimde yok. Ama daha zamanımız var. Bence bir bakalım. Belki çok beğendiğimiz bir şey olur.''
''Olur.'' Birkaç saat dolanmanın sonucunda, Nil'in ısrarlarıyla kendime şık bir gece elbisesi aldım.
Ardından acıktığımız için bir kafede yemek yedik ve eve döndük.
Aldığım elbiseyi ve son parçaları da bavula koyduktan sonra evi toparladık. Yarın sabaha karşı yola çıkacağımız için erkenden uyuduk.
********
''Hadi Niloş kalk! Birazdan gelirler.'' diyerek Nil'i uyandırmaya çalıştım.
''Tamam. Kalkıyorum.'' diye mırıldandı ve lavaboya girdi.
Onu uyandırabilmenin rahatlığıyla bende giyinmek için odama geçtim.
Seçerken zaman kaybetmemek adına, gece yatmadan önce kıyafetlerimi hazırlamıştım. O yüzden hızla siyah taytımı ve kazağımı hiç düşünmeden giydim.
Saçlarımı maşalayıp, çantama şarj makinemi koydum. Ben bavulumu kapının önüne koyarken Nil'de ayakkabılarını giyiyordu.
''Gelmişler mi?'' dedim şaşkınlıkla.
''Evet. Bende tam sana seslenecektim.''
''Ay!''
''Ne oldu kız?'' dedi şaşkınlıkla.
''Ben kimin arabasına bineceğim?''
''Burak diyeceğim ama, olmaz. Deniz desem, Burak oldurmaz. Hayatının sonuna kadar bu döngüde kalabilirsin.''
''Bencede.''
''Neyse. Halledeceğim ben.'' dedi ve telefonunu çıkardı. Birkaç mesaj yazdıktan sonra bana baktı,
''Oldu da bitti bu iş.'' dedi gülerek.''Nasıl?'' dedim.
''Sorgulama.''
Aşağı indiğimizde üçü konuşuyorlardı.
''Selam.'' dedi Nil neşeyle. Hepsini teker teker öptükten sonra, ''Nabersiniz?'' diyerek bende selamlaştım. Sıra Burak'a geldiğinde ise gülüşüm dudaklarımdan uçtu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)
ChickLitBeni kucağına alarak yine dudakları dudaklarıma mühürlendi. Birkaç saniye sonra sırtım ipek çarşafla buluştu. "Hayatımda senden başka bir kadın olmayacak. Olamaz da." Tekrar dudaklarımızı buluşturduktan sonra öpücükleri boynuma kaydı. Küçük küçük...