ÖZLEMEK

3.1K 75 38
                                    

İYİ OKUMALAR💕

''Çok rahatladım ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



''Çok rahatladım ya.'' dedi Nil Yiğit'le barışmasını kast ederek. Ona gülümseyerek karşılık verdim.

Aniden Burak bana yaklaşarak yanımdaki peçeteyi aldı.

Peçetenin bahane olduğunu hepimiz biliyoruz herhalde...

Göz kırpınca gülmeden edemedim.

Nil öksürmeye başladı. Tabiki sahte bir şekilde. ''Siz, ne mana?''

''Aynen.'' dedi Yiğit.

Ay bunlar tam bir gıcık çift olmuşlardı!Birbiririnin arkasını kollamalar falan...

''Biz derken?'' dedim ondan uzaklaşarak. Burak gülmeye başlamıştı.

''Yakınsınız diyorum? Neden diyorum? Biz içerdeyken bir şey mi oldu diyorum?''

''Ne saçmalıyorsun Nil? Ne yakını? Değişik değişik konuşma.'' dedim sinirle ayağa kalkarak.

Yani ben bu kıza kardeşim diyordum. Arkamdan kuyu kazan değil.

Burak ve Yiğit sesli bir şekilde gülmeye başlamıştı. Nil ise Allahtan beni tanıdığı için gıkını çıkarmıyordu.

''Ben çay dolduracağım. İsteyen var mı?'' dedim konuyu değiştirmek istercesine. Burak ve Yiğit iyice gülmeye başladılar.

''Soranda kabahat. Yok size çay.'' dedim ve bardağımı alıp mutfağa girdim. Sakinleşip çayımı doldurdum.

İçeri döndüğümde sohbet ediyorlardı. ''Akşam yemeğe gidelim diyoruz.'' dedi Nil.

''Tamam. Gidin.'' dedim sırıtarak.

''Dördümüz.'' diye düzeltti Yiğit. O anda yüz ifadem bozuldu.

''Haaa. Yok ben bugün yorgunum.''

''Uzatma Su.'' dedi Nil.

Tam cevap verecekken kapı çaldı. Nil ayağa kalkıp kapıyı açtı.

Bende çayımdan bir yudum aldım. Ama kafamı kapıya çevirmemle çayın genzime kaçması bir oldu.

''Su iyi misin?'' dedi Burak sırtıma vurarak.

Şuan tamamen boka batmıştık!

''Anne, baba... Ümit amca... Melek teyzeee... Ne işiniz var burada?'' dedi Nil.

O da benim gibi şoktaydı.

Hemen ayağa kalktım ve kapıya gittim.

''Hoş geldiniz.'' dedim gülmeye çalışarak.

''Hoş bulduk kızım.'' Hepsi bavullarını koridora taşıdı. Eşyalar epeyce fazlaydı. Birden babam olduğu yerde durdu.

''Kim bu gençler?'' dedi Leyla teyze gülerek. Yiğit hemen yanlarına geldi.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin