BÜYÜK GÜN

3.4K 88 19
                                    

İYİ OKUMALAR💕

Deniz'in yanından ayrılır ayrılmaz hızla eve girdim. Hızlı dakikalar başlıyordu.

"Nil, bizim yarın ilk iş elbiseleri alıp kuru temizlemeye vermemiz lazım. Kargoda buruşmuştur şimdi onlar." dedim ayakkabılarımı çıkararak.

Nil ise yüzünü makyaj çıkarma köpüğü ile yıkarken koridora çıktı, "Aynen. Ne de olsa yarın büyük gün." dedi gülerek.

"Büyük gün." dedim bende aynı şekilde.

Kıyafetlerimi değiştirir değiştirmez yüzümü makyajdan arındırdım. Yarın için kendime maske yapıp salona geçtim.

"Nil hadi gel. Bir iki bölüm izleyelim." diye seslendim. Ardından Nil geldi. Onun da yüzünde maske vardı.

Akşam boyunca dizi izledik. Gece yarısına yakın bir saatte ise yattık. Ne de olsa yarın yüzümüzün kötü olmaması için iyi bir uyku çekmeliydik.

*******

Sabah erkenden kalkar kalkmaz, kahvaltı yapmadan kargoya gittik. Aslında dün eve gelmişti ama biz yoktuk.

Elbiseleri aldıktan sonra bizim evin yan sokağındaki kuru temizlemeye verdik.

Eve döndüğümüzde Nil sofrayı kurmaya ben ise kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Saat on bir olmuştu bile.

"İnşallah güzel oluruz." dedi Nil.

"O elbiselerle güzel olmamak imkansız."

"Doğru. Geçen gün bu tarz davetleri izledim. Bayağı bir güzel giyiniyorlar. Bizimkiler yanında sönük kalmayacak."

"Kalmaz tabi. Sen saçını nasıl yapacaksın?" dedim çayımı içerken.

Kuaföre gitmeyecektik. Nil çok güzel saç yapardı.

Saat on iki gibi kahvaltımızı bitirdik ve masayı topladık. O sırada Deniz'e yazmaya karar verdim.

Gönderilen: DENİZ

"Naber yakışıklı?"

İki dakika sonra yanıt geldi.

Gönderen: DENİZ

"İyidir güzellik. Sen? Nasıl gidiyor hazırlıklar?"

Gönderilen: DENİZ

"İyi canım. Saat altı da başlıyordu değil mi?"

Gönderen: DENİZ

"Aynen. Ama seni beşte alırım."

Gönderilen: DENİZ

"Tamamdır. Görüşürüz canım."

Gönderen: DENİZ

"Görüşürüz güzellik."

Telefonu masaya koydum. Nil'de biriyle mesajlaşıyordu.

"Deniz beni beşte alıcakmış. Yiğit seni kaçta alıyor?"

Soru sorunca başını telefondan kaldırdı.

"Bende onu sordum şimdi. O da beşte alıcakmış."

"Heh iyi bari...Sen ne zaman şu konuyu konuşacaksın Yiğit'le ?"

"Yarın sanırım." dedi durgunca. Kafamı salladım.

"Saat bir buçuk olmuş. Çıkalım. Belki elbiseler bitmiştir." dedim saate bakarak.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin