ARTIK NE İSTEDİĞİMİ BİLİYORUM

3.7K 102 23
                                    

İYİ OKUMALAR💕

Kumsala geleli saatler olmuştu fakat hiç sıkılmamıştık. Oturmuştuk, koşmuştuk, dans etmiştik...

"Biliyorum burası çok güzel ama ben acıktım." dedi Nil.

Doğrusu bende acıkmıştım. "Tamam canım kalkalım." dedim ayaklanarak.

Son kez denizin huzurlu dalgasına baktım ve arkamı dönüp yürümeye başladım.

''Eeee, ne yapalım yemek - ya da dışarıda mı yesek?'' dedi Nil hızla. Çok acıkmıştı belli.

''Sen nasıl istersen kuşum.''

''O zaman dışarda yiyelim.''

Yola çıkıp bir taksi çevirdik. Yaklaşık on beş dakika sonra eve yakın bir restoranın önünde durduk. Oturup sipariş verdik ve iki saat kadar yemek yiyip vakit geçirdik.

''Hadi kalkalım. Saat sekiz olmuş.'' dedim saatime bakarken.

''Tamam canım.'' dediği an telefonu çalmaya başladı.

Bende elimi garsona salladım ve ağzımı oynatarak hesap dedim. O da anladığını belirtircesine kafasını salladı.

''Efendim Yiğit...Dışardayım...Gidiyoruz şimdi eve...Tamam görüşürüz..'' Telefonu kapattığında bende hesabı ödüyordum. İkimizde ceketimizi giydikten sonra yürümeye başladık.

''Ne dedi Yiğit?'' dedim Nil'e bakarak.

''Nerede olduğumu falan sordu.'' dedi. Kafamı salladım. Bir yandan da su şişesini yarılıyordum.''He bir de....Bizim evin önünde bekliyorlarmış.'' İkinci cümlesiyle ağzımdaki suyu fışkırttım.

''Bekliyorlar derken?'' dedim gözlerimi büyüterek.

''Burak'la beraber.''

Ben bu çocuktan neden bir türlü kaçamıyordum?

Onu görmek istemiyorum. Şimdi iyidim. Ama onu her gördüğümde olduğu gibi kafamın karışmasını istemiyordum. Buna hazır değildim.

Apartmana yaklaştığımız da normal olarak onları da sokakta görmüş olduk.

''Merhaba.''dedi Nil Yiğit'i öperek.

''Merhaba güzeller.'' dedi Yiğit. Ardından beni de öptü.

''Selam.'' dedim bende onun gibi samimice. Nil Burak'ı da öperken ben sadece ''Merhaba.'' dedim.

''Merhaba.''

Fark ettirmesem de çok gergindim. Hem de fazlaca.

''Eee ne yaptınız?'' dedi Yiğit Nil'e bakarak. O anda telefonuma mesaj geldi.

Gönderen: DENİZ

''Naber güzelim?"

Gönderilen: DENİZ

''İyidir yakışıklım. Sen?''

Gönderen: Deniz

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin