YENİ YIL

2K 66 65
                                    

YILBAŞINA ÖZEL BÖLÜM❤️🌲🎅🏻

İYİ OKUMALAR💕

Olduğum yerde durmuş ikisini izliyordum. Vücum öfke kaynıyordu. Ellerim titriyordu. Ama altında yatan en büyük duygu üzüntüydü.

Sonunda Burak bakışlarını kızdan çekip bana çevirdi. İlk önce şaşkınlık gözlerini ele geçirdi, ardından da öfke. Aynı şekilde bende ona bakıyordum. En çokta canım acıyordu.

Duygularımı gizlemeyi çok iyi öğrenmiştim. Özellikle de acımı. Bu benim yeteneğim değil, isteyerek yaptığımdan, hiç değil...

Zorunluluktan.

İnsanlara acımı gösterdiğim zaman hep daha çok yaralanmıştım. Bu yüzden yaralarımın üstünü gülüşlerimle kapattım. Hatta kendimi bile inandırdım, kandırdım. Böyle daha iyi sanıyordum.

Ama değildi.

Bir süre sonra ruhum sanki kurşuna tutuldu. Yara aldım. Kendimi koruduğum kalkan silaha dönüştü sanki. Delik deşik oldu bedenim. Tükenmedim ama çok yoruldum.

Çok.

Ben kendimi koruduğumu zannediyorken aslında zarar veriyormuşum.

''Su?'' dedi Deniz koluma dokunarak. ''Aldım kahvele-'' dinlemediğimi görünce sustu ve baktığım yöne baktı. ''İstersen gidelim?'' dedi hemen anlayışla.

Hızla kafamı 'evet' anlamında salladım. Belime sarılarak beni dışarı yürüttü. Bir banka oturduk ve kahvemi elime verdi.

''Bir kızla, gülerek ve mutlu bir şekilde konuşuyor. Sence ne düşünmeliyim?'' dedim ona bakarak. Bu cevaba gerçekten ihtiyacım vardı. Çünkü ne yapacağımı ya da nasıl davranacağımı bilmiyordum.

Bakışlarım gözlerini buldu. '' Bildiğim tek şey ordaki kızla aralarında herhangi bir bağ olmadığı.'' dedi şefkatle gülümseyerek.

''Öyledir. Öyle olmalı.'' dedim gülmeye çalışarak.

Kahvelerimizi bitirene kadar konuşmadık. Kendimi toparlamalıydım ve kafamı biraz da olsa dağıtmalıydım.

''Hadi çalışmaya.'' dedim ayaklanarak.

''Emin misin? Başka zamanda-''

''Lütfen.'' dedim elinden tutup kaldırmaya çalışarak. Benden destek almadan kalktı.

''Nasıl isterseniz prenses hanım.''

''Özlemişim.''

''Neyi?''

''Bana 'prenses hanım.' demeni.'' dedim gülerek.

''O zaman bana her özlediğinde söyle.'' dedi yanağımı sıkarak. ''Hatta bana her şeyi söyle. Tamam mı? Yardıma ihtiyacın olduğu zaman, konuşmak istediğin zaman ya da susmak istediğin zaman. Her zaman yanındayım.'' ciddileşti.

Gözlerim mutlulukla doldu. ''İyi ki varsın Deniz.''

''Sen de Su.'' dedi bana sarılarak.

Ardından atölyeye gittik.

''Hanımlar önden diyerek seni Bahar'la tanıştırayım.'' Beni kızın yanına yürüttü.

''Bahar kemanda.'' dedi.

''Merhaba ben Bahar.'' dedi kız gülümseyerek. Ardından elini uzattı.

Elini tutarak. ''Bende Su. Memnun oldum.''

''Bende öyle.'' Bahar'ın peşinden Bulut ve Can'la tanıştım. Bulut piyano, Can ise bateri çalıyordu.

Son olarakta, ''Bu Furkan. Gitarda.'' dedi Deniz siyah saçlı bir çocuğu göstererek.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin