İYİ OKUMALAR💕
''Bence gelinlik bakmaya başlamalısın.'' dedi Nil telefonunu bana çevirerek. Çok güzel bir model gösteriyordu.''Kesinlikle.'' diyerek onayladı Eda.
''Bugün ya da yarın istediğim moda evinden randevu alalım.'' Çayımı yudumladım. ''Umarım istediğim gibi bir şey bulabilirim.'' Sabah farklılık olsun diye deniz kenarında bir restoranta gelmiştik.
''Herkes buluyor, sen mi bulamayacaksın?''
''Öyle de...benim on günüm var hatırlarsan.'' Oflayarak arkama yaslandım.
''Ne giyersen giy çok güzel olacağına eminim.'' Elimi öptü Burak.
''Öyle olmuyor o işler Burak bey. Hayatımda bir kez gelinlik giyeceğim - Ayrıca biz nerede evleneceğiz. Ona göre de düşünmem lazım gelinliği.''
''Doğru. Siz mekanda seçmediniz.'' Bu sefer konuşan Yiğit'ti.
''Benim aklımda bir yer var. Ama sen ister misin bilmiyorum.'' Burak'ın cümlesiyle gözlerim parladı.
''Neresi?''
''İlk karşılaştığımız, evlenme teklifini yaptığım yer. Buradan daha anlamlı bir yer olabileceğini düşünmüyorum.''
Hep doğru konuşuyordu bu adam.
''Kesinlikle.'' dedim burukça gülerken. ''Ama orası çok özel bir köşk ayarlayabilecek miyiz?''
''Ayarlarız güzelim. Bir görüşmemize bakar.'' Havalı bir şekilde göz kırptı.
''Bir kere de egondan ödün ver be!''
''Sus lan.'' Burak'la Deniz atışırken, onları sadece gülümseyerek izledim.
*********
Kahvaltımız sonlanmıştı ve arabaya yürüyorduk.
''O zaman bugün köşke uğrayıp, konuşalım. Yarın da gelinlik bakmaya gideriz.'' Kızlara çevirdim bakışlarımı.
''Uğramamıza gerek yok. Ben şimdi telefon ederim. Halledilir.''
''Gerçekten mi?'' Bu kadar kolay olacağına inanamıyordum. Ama Burak'la birlikte olmak zaten bu demek değil miydi?
''O zaman bugün boşuz?'' dedi Deniz.
''Galiba.''
''Merak ettiğim bir film bugün vizyona girdi. Gidelim mi?'' dedi Eda neşeyle. Hepimiz kabul ederken, kendi arabalarımıza binip yola koyulduk.
**********
''Zaten bugün bu kadar yediğime bile şaşmıştım.'' dedim suyumu yudumlarken. Filmin ortasında yine midem bulanmıştı ve zar zor tuvalete yetişebilmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)
ChickLitBeni kucağına alarak yine dudakları dudaklarıma mühürlendi. Birkaç saniye sonra sırtım ipek çarşafla buluştu. "Hayatımda senden başka bir kadın olmayacak. Olamaz da." Tekrar dudaklarımızı buluşturduktan sonra öpücükleri boynuma kaydı. Küçük küçük...