İKİ ÖFKELİ

3.3K 97 21
                                    

İYİ OKUMALAR💕

Nil'le olan terapimizden sonra biraz soluklandık. Saat dört olduğu için hızla duşa girdim. Duştan çıktıktan sonra hazırlanmaya başladım.

İlk iş saçlarımı kurutup şekil verdim. Ardından dolabın başına geçip giyeceğim elbiseyi seçtim. Üstümü giyinip takılarımı taktım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra ten rengi topuklu ayakkabılarımı ayağıma geçirdim. Sonunda hazırdım.

Gönderen: DENİZ "Geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Gönderen: DENİZ
"Geldim."

Gönderilen: DENİZ
"İniyorum canım."

Nil salonda oturuyordu. Ben gelince kafasını kaldırdı. "Heyt be! Gözüm kamaştı."

"Teşekkür ederim kuzum. Ne yapacaksın bugün?" Bir yandan ince kabanımı giyiyordum.

"Yiğit'le konuşucam. Anlatıcam derdimi."

"Heh! Çok iyi olucak. Korkma sakın." dedim kararlılıkla.

"Tamam canım. Dikkat et sende. Telefonun açık olsun." Vedalaştıktan sonra kendimi evden attım.

Apartmandan çıktığımda Deniz beyaz Mercedes'ine yaslanmış bir şekilde bekliyordu. Beyaz gömlek ve siyah bilekte biten pantolonunu giymişti.

Çok tatlı bu çocuk yahu!

Ben kapıdan çıkınca bana baktı."Bu ne güzellik?Valla seni alan bin yaşadı." dedi bana sarılarak.

"Aynı şeyi bende sana diyecektim."

"Teşekkür ederim canım. Şaka bir yana. Gerçekten çok güzel olmuşsun."

"Teşekkür ederim." dedim gülümseyerek.

Ardından bana kapıyı açtı ve oturmamı bekledi. Peşimden o da binince yola koyulduk.

"Eee çalıştın mı şarkıya?"

"Evet. Zaten eskiden çaldığım bir parçaydı. Sadece biraz kendime hatırlattım."

"O zaman süper." dedi ve radyoyu açtı.

"Bu arada nereye gidiyoruz Deniz?" dedim aklıma gelen soruyla.

"Çok güzel, deniz kenarında bir restorana. Beğeneceğine eminim."

"Tamam o zaman. Biliyorsun ben zor beğenirim."

"Biliyorum canım. Parçayı seçerken de gösterdin bunu zaten." dedi kahkahayla. Bende aynı şekilde karşılık verdim.

Yaklaşık kırk dakika sonra şık bir yere geldik.

"Hoşgeldiniz Deniz bey. Buyurun." dedi garson. Ardından bizi kumsal manzarasındaki masaya yönlendirdi.

O sırada Deniz sandalyemi tutarak oturmamı bekledi ve karşıma geçti.

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin