ACI VEREN GERÇEK (Bölüm İki)

2.2K 64 33
                                    

Bu bölüme özel neredeyse full Burak ve Su var...

İYİ OKUMALAR💕

Kalbim ağzımda atıyordu. Korkuyordum. Ama gerçeklerden kaçmak en sevmediğim huydu ve bunu kendime yapamazdım.

''Emin misin Su? İyileşebildin mi?'' dedi endişeyle.

''Evet Burak. Köşedeki parkta bekleyeceğimseni. Orada buluşuruz. ''

''Saçmalama. Gece gece tek başına çıkamazsın...Ben seni alırım. Sen apartmanın içinde bekle.'' dedi.

''Tamam.'' dedim ısrar etmeden ve telefonu kapadım.

Üstümü giyindikten sonra aşağı indim. Burak'ta iki dakika önce gelmişti zaten.

******

NİL ANLATIM

Su Burak'la buluşmak için dışarı çıktıktan sonra telefonuma mesaj geldi.

Gönderen: ANNİŞKOM

"Kızım Ümit amcan diğer arabasını size gönderiyor. Dayın da iş için İzmir'den geçeceği için arabayı size bırakacak. Haberin olsun."

Hemen annemi aradım.

"Alo anne?"

"Kızım nasılsın?"

"İyiyim annem -de anlamadım ben hiçbir şey."

"Melek teyzenin arabasını, Ümit amcan benim zaten arabam var diyerek Su'ya veriyor. Nasıl göndereceğiz arabayı diye düşünürken dayınla konuştum bugün. İş için İzmir'den geçicekmiş. Ordan da Antalya'ya. Sizin için İzmir'e arabayla gelicek ve Su'yun arabasını size bırakıcak. Oradan da uçakla Antalya'ya geçecek. Yani kısacası artık arabanız var."

"Ayy! Çok iyi bu."

"Evet." dedi annemde gülerek.

"Nasıl gidiyor tatil? Beğendiniz mi İngiltere'yi?"

"Beğendik kızım. Aslında Su'ya da yazdık görmedi. Biz şimdi yemekteyiz. Sizi bir saat sonra görüntülü ararız. Öpüyorum çok sizi."

Su'ya bir süre daha ulaşamazsınız zaten...

"Bizde annem." dedim ve telefonu kapadım.

********

SU ANLATIM

''Merhaba.'' dedi durgunca.

''Merhaba.''

Kapıyı açtı ve geçmem için beni bekledi. Sessizce, ikimiz de konuşmadan parka yürüdük.

Banka oturunca ''Başla hadi.'' dedim yüzüne bakmadan. O ise beni izliyordu hep.

Başından beri...

''Bir davetteydim. Holdingle alakalıydı yine. Yakın şirketlerin birliklerini kutlamak için düzenlenen bir geceydi. İstanbul'da." Nefesini verdi uzunca. "Hiç istemeye istemeye gitmiştim. Ama hayatımı böylesine güzelleştireceğini bilseydim....'' dedi ve gülümsedi. ''O gün dalgınlıkla etrafıma bakmazken güzel bir kıza çarptım.''

''Niye bana bunları anlatıyorsun?'' dedim sinirle. Bana başka bir kadını anlatması sinirimi bozmuştu. Hem de ona 'güzel' diye hitap ediyordu.

''Dinle lütfen...'' dedi gözleriyle yalvarırken. ''O kız yüzüme bile bakmadan özür diledi ve hızla ortadan kayboldu. Bir melek gibi. Bende onun peşinden gittim. Çünkü saçma bir şekilde kokusu beni etkilemişti. Sonra onu tüm davet boyunca izlediğimi fark ettim. Saçlarını, dans edişini ve güzel, iri kehribar gözlerini.''

AŞKTAN DA ÖTE (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin