Másnap délben, Wei Ying ebédelni hívta az éppen indulása előtt betoppanó Lan Zhant. Először nem sikerült meghívnia, a tárcáját bent felejtette, de belül akkor is azt mantrázta, hogy Lan Zhan hibája. Másodjára tényleg Lan Zhan hibája volt, amikor Wei Ying meghívta, hogy egyenek szusit. Mint kiderült, Lan Zhan nem bírja az alkoholt, és végül Lan Zhan fizetett, jóval többet is a kelleténél. Ezúttal Wei Ying elhatározta magát, hogy meghívja ifjabb Lan-gongzit! Tárcáját magához vette, pénzét megnézte, saját hátsófelét is megtapogatta, hogy biztosan a farzsebébe került a tárca. Ahogy haladtak a Wei Ying-féle megfizethető étterem felé, Wei Ying száját tátotta, hogy ilyen a világon nincs. Az étterem ideiglenesen zárva. Végül kénytelen volt egy pitére meghívni, ami megint csak nem végződött azzal, hogy Wei Ying fizette ki.
- Lan Zhan! - Wei Ying mindkét kezében pite gőzölgött. - A farzsebemben van a tárcán. Megtennéd, hogy kiveszed? - fordított hátat Lan Zhannak.
Lan Zhan lenézett Wei Ying... farzsebére, aztán elrántotta tekintetét.
- Nevetséges! - mormogta.
- Na, vedd már ki, hadd fizessek! - rázta meg noszogatóan a fenekét Wei Ying. Háttal állva Lan Zhannak, nem látta a második jáde vörösödő füleit.
Lan Zhan saját tárcáját vette elő és kivette belőle a szükséges pénzt, ami átnyújtott az árusnak.
Wei Ying és Lan Zhan egy tiszta padra telepedtek le és kezdték el enni pitéjüket.
- Komolyan, Lan Zhan - mondta két falat között -, nem értem, miért nem vetted ki tárcámat! Már megint te fizettél! - dünnyögte elégedetlenül, aztán elégedetlenségét meggyes mámor váltotta.
- Tilos étkezés közben beszélni - szólt rá Lan Zhan. - Egyél.
- Eszek, eszek eszek. Mást sem teszek, csak eszek. Ha többet eszek, a végén nem férek majd ki a lakásod ajtaján! Hát mondd, Lan-gongzi, mit teszel, ha már nem férek ki?
Lan Zhan, mivel kisebb szeletet kért, hamarabb fejezte be az étkezést Wei Yingnél. Utolsó falatja után komolyan válaszolta:
- Szélesebb ajtót veszek.
- És ha már azon se férek ki? - vitte tovább fantáziáját Wei Ying.
- Még szélesebb ajtót veszek.
Wei Ying nagy harapással fogyasztotta utolsó falatját.
- Inkább guríts ki az erkélyre - javasolta Wei Ying. - Annak elég nagy az ajtaja.
YOU ARE READING
Kabala (MDZS, Wangxian ff) (BEFEJEZETT)
FanfictionMi egy kabala? Szerencse hordozója, szép emlékek tárháza? Esetleg mindkettő és egyik sem? Wei Ying, miközben átadja a megrendelőnek a virágcsokrot, véletlenül belekerül féltve őrzött kabalája, egy nyuszis karkötő. Bár kabalának mondja, semmi áldás...