Wei Ying elhatározta, ha hosszabb ideig marad, muszáj legalább annyi színt vinnie a szobába, hogy ne érezze úgy magát, mint valami kisisten, akit büntetésből szobafogságra ítéltek.
- Lan Zhan, meddig maradhatok? - fordult Lan Zhan felé, egy lépést téve be új szobájába.
- Határozatlan - felelte csendesen.
- Értem - bólintott. - Ez azt jelenti, hogy a szobát úgy lakom be, ahogy szeretném?
- Mn - erősítette meg Lan Zhan.
- Értem - bólintott ismét. - Ez azt jelenti, hogy a szobát átfesthetem?
- Nem tetszik?
- Á, neeem, nem erről van szó! - Wei Ying oldalra fordult, hogy a szobát és Lan Zhant egyszerre láthassa. - Igazán szépek a fehér falak, a fehér szekrény, a majdnem fehér íróasztal és ágykeret, a fehér paplanhuzat, a fehér fehérének fehére, de... kicsit távol áll tőlem. Csak egy kicsit - mutatta ujjával, mennyi az a nagyon kicsi.
- Mn. Rendben. Hívok festőt.
Wei Ying álla egy másodpercig megkocogtatta a világos parkettát.
- Nem! Nem, nem! Nem szükséges! Kifestem én, kifestem én, ne pazarold rám a pénzedet, Lan-gongzi!
- Többe kerül a falat kijavítani, ha Wei Ying elrontja.
Wei Ying drámaian a szívéhez kapott. - Ez most fájt.
- Holnap hívok festőt - mondta tájékoztató jellegűen.
Egy-null Lan Zhan javára. De legalább néhány nap múlva vörös fog virítani a falon, nem fehér.
- Lan Zhan, te orvosnak készültél?
- Nem - felelte.
- Orvos szeretnél lenni?
- Nem.
- Akkor... miért olyan lakásod, mint egy luxus kórház?!
Kissé túlzás, de valóban, tényleg sok a fehér, és alapvetően minden világos, de van kék és zöld egyaránt, néhány szobába való kis fával feldobva. Wei Ying mozgó piszoknak érezte magát ebben a nagy tisztaságban. Lan Zhan lakása hatalmas. Előszoba, nappali, hatalmas erkély, konyha, dolgozószoba, két vendégszoba, két fürdőszoba. Azon sem lepődött volna meg, ha az egyik szekrény Narniába nyílik.
VOUS LISEZ
Kabala (MDZS, Wangxian ff) (BEFEJEZETT)
FanfictionMi egy kabala? Szerencse hordozója, szép emlékek tárháza? Esetleg mindkettő és egyik sem? Wei Ying, miközben átadja a megrendelőnek a virágcsokrot, véletlenül belekerül féltve őrzött kabalája, egy nyuszis karkötő. Bár kabalának mondja, semmi áldás...