Xie Lian és Wei Ying este hétkor bezárták az üzletet. Új otthonába hazaérni nem kényelmes harminc percet vesz igénybe, mint Lan Zhan lakásához, hanem több mint negyven percet, tömegközlekedéssel. Fekete hátizsákját fülénél fogta, miután kivette belőle a lakáskulcsot. A díler ajtaja mögül kiabálás és verekedés zaja és csattanása jött. Wei Ying szaporázta lépteit és mozdulatait, hogy minél gyorsabban jusson be. Wei Ying tud verekedni, ereje is van hozzá, de már elhagyta a tinédzserkort, amikor iskola közben vagy után, esetleg Jiang Chenggel egymásnak estek az erdőben vagy a házban, és később leszidták őket, látva sérüléseiket. Nem voltak rosszak mozdulatai, azonban ahhoz vajmi kevés, hogy több emberen kerekedjen felül. Nem több huszonegy évesnél, mégis úgy érzi, a korral az élete számával az is nőtt, hogy lehetőség szerint ne keveredjen olyanba, ami életét veszi. Mintha a fiatalsága évei élénk vakmerősége fényévekkel ezelőtt történt.
Becsukva és kulcsra zárva az ajtót, Wei Ying fellélegzett. Végre vége a napnak. Lerúgta magáról cipőjét. Elment fürödni, lemosni az út porát és rákerült köhögéseket. A kád túl kicsi, muszáj volt felhúznia lábait. Sajnos, a zuhany nem működik, csak a csapból folyik víz, így kénytelen a kádat használni. Wei Ying sóhajtott.
- Hiányzik Lan Zhan fürdőszobája - dünnyögte.
Fürdés után rádőlt az ágyra, aminek lábai hirtelen faként dőltek ki, hangos puffanással engedve esni a keretet. Hát ezt biztos hallották alul! Wei Ying nem kőből van. Sikítani nem sikított, de egy-két szitokszót szabadon engedett mielőtt fejét a párnájába verte. Tudta, hogy a keret ragasztva van, és csak az isteni csoda tartja össze, ahogy azt is, hogy nyikorog, de arra nem számított, hogy ottélése második estéjén már szétesik, és pont alatta. Na nem baj, már nem esik szét - nézte a pozitív oldalát. Az ablakok tárva-nyitva, hadd szellőzzön ki a lakás, hadd jöjjön hűs levegő, ami élhetővé teszi a légkondi nélküli hőmérsékletét.
Wei Ying forgolódva gondolkozott. Vajon mit csinált ma Lan Zhan? Idegesítette, hogy nem tudja, és azért nem tudta, mert Lan Zhan nem jött be reggel, se délelőtt, se délután, se késő délután, se este. Egyáltalán nem jött! Wei Ying bosszankodva pattant fel az ágyról és ment a konyhába megcsinálni a legolcsóbb instant levest amit életében evett. Lépteinél akaratlanul benne volt a nemrég kialakult megszokás, hogy figyeljen, nehogy rálépjen Wangjira és Xianxianre.
- Hiányzik Xianxian és Wangji - gondolkodott hangosan, miközben forró csapvizet folyatott az instantlevesre.
Visszament az ágyra, óvatosan leült, nehogy kiöntse a levest, és elkezdte enni. Néhány csöndes falat után Wei Ying fintorogva megjegyezte:
- Hiányzik Lan Zhan főztje.
A díler szomszéd lakása elcsöndesült. Másik oldalon lévő szomszédjai, egy házaspár akik folyton ölik egymást, de ha mást nem is, tányérokat dobálnak, szintén csöndbe burkolóztak. Túlságosan csendes. Wei Ying saját magát nem találta elég érdekes társaságnak, hogy egyoldalú beszélgetést folytasson. Lan Zhan legalább elmondta evés közben, hogy étkezés közben tilos beszélni. Persze soha nem tartotta be, mindig beszélt, beszélt és beszélt, de Lan Zhan mindig kommentálta hümmögéssel.
- Hiányzik Lan Zhan hümmögése - mondta, miközben szívta lassan fel-fel a végtelen hosszúnak tűnő, furcsa ízű tésztát.
Ami a legijesztőbb volt Wei Ying számára, aminek nem is adott hangot, hogy a sok tilos ez meg az is hiányzott neki. Lan Zhannál mi nem tilos? Minden tilos. Ha látná a táblát, Wei Ying személye is szabályszegésnek felelne meg. Annyit gondolt rá, milyen jó lenne végre, ha nem hallaná, hogy tilos. Tilos kihajolni az ablakon. Tilos víz alatt aludni - bár ezt nem Wei Ying csinálta, így még nem szegte meg. Tilos hangoskodni. Tilos étkezés közben beszélni. Tilos káromkodni. Tilos állatot tartani - Wei Ying magában nevetett, hogy megrontotta Lan Zhant, hogy végül nyuszijai lettek. Rengeteg tilos, tilos, tilos, és még több tilos után, Wei Ying abban a hitben élt, felszabadult lesz, hogy nem kerül egyre közelebb ahhoz, hogy a tilos szót a homlokára tetováltassa. Ehhez képest, egyáltalán nem örvendett, távolabb nem is járhatott attól, hogy kiugorjon a bőréből.
- GHÁ! HIÁNYZIK LAN ZHAN!
STAI LEGGENDO
Kabala (MDZS, Wangxian ff) (BEFEJEZETT)
FanfictionMi egy kabala? Szerencse hordozója, szép emlékek tárháza? Esetleg mindkettő és egyik sem? Wei Ying, miközben átadja a megrendelőnek a virágcsokrot, véletlenül belekerül féltve őrzött kabalája, egy nyuszis karkötő. Bár kabalának mondja, semmi áldás...