⩸Huszonkilenc⩸

1.4K 135 9
                                    


Pontosan reggel ötkor, Lan Zhan kinyitotta szemeit, megpillantva a fehér plafont. Nem értette, mi folyik itt. Határozottan nem ott van, az ő plafonja fehérebb. Felült az ágyon, és keze egy másik kezet érintett. A kéz tulajdonosa nyögve fordult Lan Zhan felé, aztán mint egy zárlatot kapott robot, úgy ült fel.

- Wei Ying? - csodálkozott Lan Zhan. 

Körbenézett, végül eljutott a felismerés, hogy saját magán csak egy fehér köntös van, Wei Yinget pedig félig takaró borítója, felsőtestén egyáltalán nem visel semmit, és arca nyúzottnak tűnik. 

- Ah, szóval öt óra - motyogta biztosra, ha Lan Zhan felébredt. A férfi felé fordult. - Reggelt, Lan Zhan - ásította. Derekát dörzsölte kezével. - Lan-gongzi, te tényleg végzel velem. Fáj a derekam! Bárcsak visszafogtad volna magad - dünnyögte.

- Mi... mi történt? - jött belőle szaggatottan a kérdés.

- Tényleg nem emlékszel? - Wei Ying szinte sértettnek érezte magát.

A holttá sápadó Lan Zhan semmire nem emlékezett.

- Mi történt? Azt kérdezed, mi történt? Azt kérdezed, mi történt - fogta vissza keserű nevetését. - Sok minden, Lan Zhan, sok minden - mondta sötéten.

- Pontosan mi? - húzta résnyire szemeit.

Wei Ying nyújtózott egyet. 

- Miért nincs rajtad póló? Hogy kerültünk ide? - záporoztak Lan Zhan kérdései. - Mit tettem?

- A pólóm vizes lett. Itt azért vagyunk, mert nem bírod az alkoholt, és részegen nem tudtunk hazamenni, ezért kivettem a szobát éjszakára. 

- Csak azért nincs rajtad felső, mert vizes lett? 

- Aha - jött a lusta válasz Wei Yingtől. 

- Miért fáj a derekad? 

- Mert nehéz vagy! Baromi nehéz!

- Mondtam... valamit? 

- Ó - derült fel Wei Ying, bár arcán fáradtság szürkült. - Igen, mondtál! - Lan Zhan szemei pillanatra elkerekedtek, aztán rögtön rendezte vonásait. - Azt, hogy szereted a... szökőkutakat! 

Lan Zhan belül kicsit megkönnyebbült, kívül azonban elkomorult.

- Jajj, nem kell ilyennek lenned. Nincs ezzel semmi baj, szerintem is... jópofák. Igen, a szökőkutat szépek és jópofák!

Lan Zhan kikelt az ágyból és az ágy szélére letett, összehajtogatott ruháival bement a fürdőszobába, ezúttal végre józanul.

- Fáradt vagyok - nyafogta Wei Ying. Visszadőlt és fejére húzta a takarót. 

Lan Zhan az elegancia megtestesüléseként jött vissza, fehér öltönyben. Semmi emléke nem maradt előző estéről, ettől belül úgy érezte, mintha valamiről lemaradt volna. 

Kabala (MDZS, Wangxian ff) (BEFEJEZETT)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu