⩸Tizenkilenc⩸

1.4K 140 3
                                    


Wei Ying nem maradt a kocsiban. Mielőtt Lan Zhan elindult volna, kiszállt és elment, figyelve nehogy Lan Zhan utána menjen. Hálás Lan Zhannak, elvégre szobát kínált fel, ingyen lakhat nála, mert nem fogad el pénzt, és a saját vendégszobáját is a saját pénzén változtatta meg. Bár a szobát erős túlzásnak érzi. A festést úgy gondolta nagy merészen, hogy miután elköltözött, visszafesti vagy visszafesteti fehérre, és egyébként se gondolta, hogy Lan Zhan belemegy. Erre nemcsak a falat, az egész szobát átalakíttatta. Természetesen, örül, hogy az ő ízlését tükrözi, de ez egy elég drága figyelmesség néhány hétért. Mindennek van egy határa, és Lan Zhan erősen átlépte a mai nappal. Wei Ying lehetőségei végesek. Ezt a három lakást is úgy kaparta össze, hogy előtte öten szóltak vissza, hogy sajnálják, már kiadták. 

Azt ígérte magának, nem megy be a virágüzletbe, hadd édelegjenek a szerelmesek, mégis ott találta magát, előtte. Koradélutánra járt az idő, ami azt jelentette, nemsokára jönnek néhány csokorért. Sóhajtva lépett be, és ahogy ő nem számított arra, hogy ott lesz, Xie Lian arcán is hasonló érzések tükröződtek. A mellette álló, magasabb férfi nem tűnt meglepettnek, az egész hidegen hagyta. 

- Wei Ying? - csodálkozott Xie Lian. 

- Kérhetnék egy szívességet? - hagyta figyelmen kívül a kimondatlan kérdést, hogy mit keres ott, és a számára ismeretlen Hua Chenget, akinek nem köszönt, de ő se neki. - Vihetném egyedül a mai napot?

- De... - tétovázott Xie Lian, de a mellette álló Hua Cheng megadta Wei Ying vágyát. 

- Igen! - Xie Lian felé fordult. - Gege - nézett kérlelően Hua Cheng. 

Xie Lian rámosolygott. Ha Wei Ying nem lenne ott, még meg is csókolja. 

- Legyen - egyezett bele Xie Lian. - Kulcsok a helyén, és tudod, ha bármi van, nyugodtan hívj - mondta megszokott szelídségével. 

Látja, hogy Wei Yingnek problémája van, de azt is tudja, van amit szóval nem lehet megoldani, és nincs is köze hozzá. Ha Wei Ying egyedül szeretne lenni, elterelni gondolataid, legyen. 

- Köszönöm - hajolt meg hálásan Wei Ying. 

Néhány perccel később Xie Lian és Hua Cheng távoztak. Még néhány perc elteltével jelzett a csengő, vevő érkezett. Két fiatal, gimnazista korú lány lépett be, és köszöntötték az eladót. Egyikük alacsonyabb, másik magasabb. Wei Ying mosolyt varázsolt magára. 

- Sziasztok! Segíthetek nektek? 

A két egyenruhás lány közül az egyikük arca pírban lángolt. Toporgott egy kicsit, aztán barátnője felé fordult. 

- Inkább menjünk... nem... nem jó ötlet. 

- Dehogynem! - ragaszkodott a magasabb lány. Wei Ying felé fordult. Szemében a fiatalság tüze égett, ami azt mutatta, semmi nem állítja meg. - Olyan virágot szeretne - mutatott a barátnőjére -, ami, ami... ami... amitől tudja a másik, hogy szereti! - hadarta izgatottságtól fűtve. 

Wei Ying halkan kuncogott. Á, tényleg a fiatalság. Nem néznek ki többnek tizenöt-tizenhat évesnél. Talán első szerelem. 

Wei Ying megkerülte a pultot és a fehérvázákban lévő virágok elé ment. Hümmögve, teljes komolysággal nézett végig rajtuk. A cél komolyságát tükrözze a virág. Szerelem. Mi lenne a legjobb választás? 

Fehér krizantém? Az igazságot, hű szerelmet szimbolizálja. Legyen kék írisz? Elvégre, az a remény szimbolikája. Reméli a lány, hogy együtt lesznek, hogy érzései viszonzásra találnak. Nem, nem elég jó. Narancssárga liliom? Elvégre, az "érted lángolok" szavak nélkül is elég lenne, ha a kiszemeltnek van józan esze, és tudja a virág jelentését. Narancssárga rózsa? Rossz ötlet. Az elragadtatás és lelkesedés általában múlandó, nem lenne jó ezt adnia. 

Mindent alaposan átgondolva, Wei Ying végül egy szál burgundi rózsát vett ki, és nyújtott át a pírban úszó lánynak, aki végre Wei Ying szemébe nézett. 

- Burgundi rózsa. Nem csupán rózsa. Burgundi. Ez fontos akkor, ha a személy akinek adod, ért egy kicsit a virágokhoz - kacsintott. Az alacsony lány ajkai résnyire nyíltak. Kezébe vette a rózsát. Wei Ying folytatta, és a lányok figyelmesen hallgatták őt. - De anélkül is, még ha nem is tudja. A sima rózsa jelentése, szerelem, szenvedély. 

A magasabb lány kérdőn vonta fel egyik szemöldökét. 

- Akkor miért nem az? Miért burgundi? Nem az a legjobb, ha azt jelenti, szerelem, ha már szerelmet akar vallani? 

Az alacsony lány a könyökével megbökte a másikat. 

- Liling! - szólt rá halkan. 

- Yingtai! - szólt vissza a másik. 

A magasabb lány, Liling Wei Ying felé fordult vissza fejével, várva a férfi válaszát. 

- Jó kérdés! - csettintett a levegőbe. - A válaszom az, ifjú hölgyek, hogy a szerelem és a szenvedély biztos jó, de szenvedély szerelem nélkül is lehet két ember között. A vörös rózsa jelentése egyértelmű, mindegy ki adja a másiknak. Azonban, a burgundi rózsa vörös, ami első látásra a szerelmet mutatja, de a jelentése nem szerelem! 

- Hanem? - kérdezték szinkronban. 

Wei Ying könnyed mosolyra virult. 

- Belső szépség - mondta lassan. - Szerelmet bárki tud vallani, a szavak hamar jönnek, sokaknál el is szállnak. Ifjú hölgy - fordult Yingtai felé -, ha a fiatalember jártas a virágokban, vagy te magad mondod el, szerintem sokkal jobban odalesz a burgundi rózsa jelentéséért. Ha szeretnétek, visszateszem a burgundit és vöröset veszek ki. De azt elmondom, hogy a gimiben rengeteg lány... 

- Gege, biztos híres voltál! - vigyorgott Liling. 

- Ühüm - értett egyet halkan Yingtai. 

- Á, nem, nem. Mármint, de, tényleg az voltam - húzta ki magát kissé önelégülten, de hát minek játssza magát, tényleg sokan próbálkoztak. - De senki nem volt, akivel együtt voltam. 

- Senki? - kerekedtek el Liling szemei. 

- Senki! - erősítette meg Wei Ying, és már-már elnevette magát a két lány döbbent arckifejezésétől. 

- Senkid nem volt, gege, és szerelmi tanácsot adsz? 

- Én? Ugyan, dehogy! Én csak azt mondom, a fiú helyében jobban értékelném, hogy azzal kezdesz virágnyelven, a belsőm jobban érdekel a külsőmnél. Igaz a mondás, a külső megfog, a belső megtart. De azért valljuk be, nektek is jobban esne, ha nem a természet ajándékát zúdítják rátok, hanem a belső tulajdonságaitokat. 

Ezzel a két lány nem tudott vitába szállni. Kifizették a rózsát, megköszönték a segítséget, aztán elmentek. Yingtai pipacsvörös arca mélyebb árnyalatot vett a rózsára pillantva.

Kabala (MDZS, Wangxian ff) (BEFEJEZETT)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora