-გული მერევა.-თეჰიონი პირდაღმა ეგდო დივანზე და სახე გადმოწეული ჰქონდა.
-გინდა ვედრო?-დაინტერესდა ჯიმინი.
-ნუ წევხარ მუცელზე, შეიძლება ორსულად იყო.
-შემახსენე რატომ ხარ ჩემ სახლში?-კბილებიდან ამოსცრა თეჰიონმა და იუნგის გახედა.
-რა? შეიძლება ორსულად იყოს, ეს პარადოქსია, თეჰიონს წაიყვანენ და კვლევებს ჩაატარებენ მასზე,-მხრები აიჩეჩა იუნგიმ ჯიმინის თვალების ბრიალის სანაცვლოდ.
-ჯიმინ, მომაცილე, იცოდე თუ ავდექი მოვკლავ ან შეიძლება მის თქვზე ვაღებინო,-ტანჯულად საუბრობდა თეჰიონი.
-მოვედი, როგორაა?-ჯონგუკმა მინერალური წყალი მაგიდაზე დადო, სანამ ქურთუკს იხდიდა.
-გუკ, ვამბობ რომ შეიძლება ორსულად იყოს.
-ტვინს ტყნავ, კი არ ამბობ.-დაუყვირა თეჰიონმა.
-ჰეი,-ჯონგუკმა მათი ყურადღება ძლივს მიიქცია, ფეხს აბაკუნებდა და თან ყვიროდა.-დამშვიდდით, ჰინო, ატრაკებ.
-აქ ერთადერთი ტრაკი აქ შენ ხარ.-ტუჩი აიბზუა იუნგიმ.
ჯიმინმა მეგობარს შაქრიანი მინერალური მოუტანა და თეჰიინმაც ყლუპების გაკეთება დაიწყო.
-რამ მოგწამლა?-შეწუხებული იყო ჯიმინი და მეგობარს გავარვარებულ შუბლზე ნაჭერს უცვლიდა.
-ორი დღეა მშიერი ვარ, ჯიმინ, სამსახურიდან რომ მოვდიოდი არაფრის თავი არ მქონდა და იქ ვერ ვასწრებდი ჭამას.
-შენ რა ჭამე?-შეუბღბირა ჯიმინმა ჯონგუკს.
-დაახვიეთ შენ და შენმა იდიოტმა შეყვარებულმა აქედან,-ამჯერად ახარხარებულ ჯიმინს უყვირა თეჰიონმა, იუნგის ბალიში ჰქონდა აფარებული და ისე იცინოდა, ჯონს ლოყები პომიდორივით აუწითლდა.
-ჯინ ჰიონმა მომიაროს, თქვენ ყველანი დამპლები ხართ.-გაიბუსხა თეჰიონი და კიდევ ერთ გულის რევის შეტევას გაუძლო.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ვარდისფერი და მძიმე
Fanfic🔞 დასრულებული მომბეზრდა.-„ფულის კეთება მობეზრდა?" გაიფიქრა თეჰიონმა, თავისთვის. როგორ შეიძლება ფულის კეთება მოგბეზრდეს და თან ასეთი ღატაკი იყო? თეჰიონს არ ესმოდა.