final

2.3K 375 208
                                    

Yemin memasukkan tangannya ke dalam jaket kulitnya, berjalan dengan selambanya memasuki lorong itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yemin memasukkan tangannya ke dalam jaket kulitnya, berjalan dengan selambanya memasuki lorong itu.

"Woi anjim, kau cepat sikit boleh tak? Aku dah mengantuk ni-"

"Kau senyap Haechan, aku tahu apa yang aku buat. " Yemin memotong percakapan Haechan, earpiece nya dibetulkan seketika.

"Cih, jinjja. "

"Yemin-ah, hati-hati. Bila-bila je dia boleh serang kau-"

"Jangan risau boypreng ku sayang, akan ku uruskan musuh kita dengan tenang. "

"Cakap besar siot minah ni, nyampah aku. "

"Senyaplah Chenle, suara kau dahlah kuat! "

Menghiraukan Renjun dan Chenle yang mula bergaduh melalui earpiece, matanya melilau memandang sekeliling, mencari kelibat musuh mereka.

Tiba-tiba, dia terdengar derapan kaki seseorang dari belakang, membuatkan dia memberhentikan langkahnya.

Baru sahaja dia ingin menoleh ke belakang, kedua lengannya ditahan oleh beberapa orang dari arah bertentangan, membuatkan dia mendecit kasar.

"Wah wah wah, aku tak sangka diorang hantar perempuan untuk lawan aku? Tch, lemah. Kesian, seorang ya?" lelaki itu tersengih sinis.

Yemin tertawa perlahan, kemudian dia memandang lelaki itu tajam. "Siapa kata aku datang seorang? "

POM!!! POM!!!

Yemin segera melepaskan dirinya, dari cengkaman mereka, tidak lupa untuk membelasah beberapa lelaki yang mengeremuninya dengan senang.

"ARGH!!! " Yemin mendesis kuat apabila salah seorang dari mereka menolak tubuhnya kasar sehingga jatuh ke atas jalan tar.

"Jangan pernah sentuh dia guna tangan jijik kau, tak guna." Jisung yang muncul entah dari mana menembak kaki lelaki itu, sekaligus membuatkan yang lain menjauhi Jisung.

"Korang, cepat masuk! " Renjun menjerit, melangkah mendekati kereta yang dipandu Jeno.

Chenle mengambil tindakan pantas, menembak semua pihak lawannya di kaki.

"ARGH, TAK GUNA!!! " lelaki itu mendesis kasar sambil menjerit kesakitan apabila kakinua ditembak.

"Yemin, gwenchana? " Jisung menolong Yemin untuk bangun , meneliti setiap inci mukanya dan badannya jika ada luka.

"Tangan kau darah, Yemin. Cepat ikut aku, masuk kereta. " Jisung menarik pergelangan tangannya, berlari dari situ dan cepat-cepat memasuki kereta.

"Jisung!!! Belakang kau!!! " Chenle menjerit, namun belum sempat Jisunf ingin menoleh, Jaemin terlebih dahulu menembak lelaki di belakang Jisung.

"Masuk!!! " arah Jaemin. Setelah mereka masuk ke dalam kereta, Jeno mmecut laju meninggalkan lorong tersebut.

"Fuh, boleh tahan eh diorang? " Jaemin mengeluh, menyandarkan badannya ke belakang.

countdown. pjsWhere stories live. Discover now