◈ 17

1.8K 487 91
                                    

Bagi aku bebel kit

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bagi aku bebel kit. Okay, aku x kesah la korg nak baca cerita ni, lagi ii silent reader. Tpi yg aku terasanya, kau komen tpi x vote. Like, what? Aku x minta banyak, cuma tekan butang bintang tu untuk hargai aku update ni(lol drama). Yelah, menaip bukan senang. Lagi ii kalau tgh block. Uh astu paksa suruh sambung dh la x vote mcm anjai. Ha tu je bai.

+++

Pom!!!

Mujur Renjun sempat menarik Yemin bersamanya dan menyebabkan mereka jatuh di atas lantai itu.

"Yah, kau okay? " soal Renjun, meneliti Yemin jika terdapat sebarang luka di badannya.

"Aku okay. Gomawo. " Yemin bersuara, kemudian dia memandang Jisung yang sedang menghalakan pistolnya ke arah lelaki itu.

"Pergi, atau aku bunuh korang berdua. " suaranya yang garau dan seakan sedang menahan marah membuatkan Yemin kecut perut.

Pantas dia memanggil rakan-rakannya dan mereka terus meninggalkan tempat itu.

"Korang okay? " Jeno, Jaemin dan Chenle menuju ke arah Renjun dan Yemin.

"Okay je. Haechan dengan Taeyong ada kat dalam sana, diorang okay ke? " soal Yemin, kemudian dia bangun daj menyapu lututnya yang kotor.

"Diorang okay, jangan risau. " jawab Chenle pendek. Yemin menganggukkan kepalanya.

"Macam mana diorang tahu tempat ni? Kenapa Byungjoon tak ikut sekali? Selalunya dia yang beria.... " kata-kata Jeno terhenti apabila terdengar Jisung menyepak dinding.

"Ya ya, kau kenapa? " soal Renjun, kemudian dia mendekati Jisung yang sedang melepaskan amarahnya.

"Diorang dah tahu tempat ni. Shit, macam mana? Licik sia Byungjoon ni. " dia berkata, mendecit kasar.

"Yah, Yemin okay ke? " Haechan meluru keluar dari ruangan itu, mata memandang ke arah Yemin yang berada di sebelah Jeno.

"Aku okay. Jangan risau. " ujar Yemin. Haechan menghembus nafas lega. "Baguslah. "

"Adakah Lee Haechan risaukan Jung Yemin? " soal Chenle, keningnya diangkat beberapa kali.

Haechan memandang Chenle dengan pandangan tajam. "Dah nak tunggu dia kena tembak dulu ke baru nak risau? "

Jisung hanya memerhatikan perbalahan mereka. Lidahnya ditolak ke tepi bibir dalamnya.

"Aku pergi dulu. "

+++

Yemin duduk di kerusi meja makan, merenung kosong ke arah sekeliling rumah itu.

Dia menongkat dagunya seketika, kemudian dia teringatkan muka berang milik Jisung tadi.

"Ish, seram. Kenapa aku tiba-tiba fikir pasal dia? " Yemin menggelengkan kepalanya beberapa kali.

countdown. pjsWhere stories live. Discover now