13. | Incident na střeše

1.1K 60 3
                                    

Seděla jsem nad miskou cereálií a po dlouhé době si pochutnávala na snídani. Většinou se mi podařilo zaspat tak ošklivým způsobem, že jsem se nasnídat nestačila. Dnešek byl ale výjimkou, protože mě se podařilo vstát ještě před zazvoněním mého budíku, což byl můj rekord. S časem jsem na tom byla tak dobře, že jsem se dokonce stihla i vysprchovat. Můžu říct, že dnešní den začal vážně dobře.

„Ahoj," zaslechla jsem Ashtonův hlas a přes rameno se na něj podívala, „seš vzhůru nějak brzo. Snad na tebe něco neleze," zasmál se a usadil se na židli naproti mně se svou miskou cereálií, kterou si přinesl.

„Ahoj," pozdravila jsem ho s nepatrným úsměvem a lžičkou si pohrávala s namočenými müsli. „Víš, co je vážně nezvyklé? Ten známý zvuk budíku, který dnes z nějakého důvodu konečně zazvonil na čas," řekla jsem s drobným úsměvem.

„Moc si na to nezvykej," řekl pobaveně a pustil se do své snídaně. „Už jsi přemýšlela nad tím duetem? Sám jsem nad tím trochu uvažoval a myslím si, že bychom dnešní duety měli nechat na ostatních a ten náš předvést až zítra."

„Jasně, proč ne," odvětila jsem a upila z hrnečku s horkou kávou, „stejně ještě nemám úplně představu o tom, co bych chtěla zpívat. Alespoň na tom můžeme odpoledne trochu zapracovat."

„Jo, to zní jako super plán," řekl s drobným přikývnutím. „Stejně dneska na ty duety nebude nijak velký čas, protože se musíme pustit do práce ohledně výběrovek. Měli bychom konečně začít hledat nějaké vhodné písně, které by nám mohli zajistit postup do regionálního kola."

„V tom s tebou souhlasím a přesně nad tím jsem taky včera večer přemýšlela," odmlčela jsem se a zalovila v batohu, ve kterém jsem měla schované vytisknuté texty nějakých písní, které jsem si v poslední době dost oblíbila a domnívala jsem se, že bychom je jako sbor mohli zvládnout. „Přemýšlela jsem o téhle," řekla jsem a prstem ukázala na první papír, který Ashton svíral v ruce.

„Tu neznám," řekl tiše.

The only heaven I'll be sent to
Is when I'm alone with you
I was born sick, but I love it
Command me to be well

Rozhodla jsem se, že Ashtonovi píseň předvedu v akci. V poslední době jsem si tuto konkrétní písničku hrozně moc oblíbila, ale ještě nikdy jsem ji nahlas nezpívala. Ashton mě zvědavě sledoval, zatímco já se pustila do zpěvu. Vzala jsem to z prostředka, protože to byla ta část písně, kterou jsem měla nejradši. Nejenže se píseň skvěle rozjede, ale dle mého je refrén jedna z nejlepších pasáží.

Amen. Amen. Amen

Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life 

Take me to church
I'll worship like a dog at the shrine of your lies
I'll tell you my sins and you can sharpen your knife
Offer me that deathless death
Good God, let me give you my life

Dozpívala jsem poslední kousek refrénu a sklopila pohled. Když jsem nad tím teď takhle přemýšlela, nebyla jsem si jistá, jestli to byla vhodná píseň. Jasně, já ji ráda měla a její text mi přišel docela zajímavý, ale co si o tom asi tak mohli myslet ostatní? Přeci jen to byl trochu jiný žánr. Nervózně jsem si skousla spodní ret a vydechla: „Nejsem si tím jistá."

„Líbí se mi," řekl Ashton přívětivě a očima přelétával po textu písně. „Myslím, že bychom tuhle píseň zařadit do seznamu, ze kterého budeme vybírat," řekl vlídně a já mu věnovala drobný úsměv. „Ale teď už pojď, měli bychom si pospíšit, nebo zase přijdeme pozdě."

Exchange Student [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat