8. | Pěvecká soutěž

1K 71 4
                                    

Bylo štěstí, že náš trest skončil dříve, než začala naše naplánovaná hodina sboru, na kterou jsem se mimochodem hrozně těšila. Byla jsem zvědavá, jaké téma připadne téhle hodině. Minule mi to přišlo spíše jako rozehřívací kolo, i když téma bylo stanovené dobře. Dneska jsem se však chtěla vyšvihnout o etapu výš a ukázat, co ve mně dřímá.

„Mohl bys mě po hodině někam odvést?" zeptala jsem se Ashe, aniž bych přestala v chůzi. „Ve čtyři musím být v centru a obávám se, že se tam autobusem nedostanu včas."

Potřebovala jsem se setkat s Calem a pomoci mu se zařizováním jeho nového bytu. Konkrétně s vymalováním jeho obývacího pokoje.

„Jo, to není problém," položil mi ruku na rameno a já ho obdařila drobným úsměvem. „Tak na mě potom počkej u skříněk, jo?"

„Jasně," souhlasila jsem. „Dík, Ashi."

Do třídy jsem vešla jako první a rozhlédla se po třídě, ve které jsem včera byla. Ani teď jsem nevěděla, kam bych se měla posadit. Rozhodně jsem zase nechtěla obsadit židli v úplně první řadě, jelikož jsem na sobě cítila pohled úplně všech, co seděli za mnou.

„Mikaylo!" zaslechla jsem povědomý hlas a podívala se za ním. Sarah na mě mávla a já se k ní nejistě vydala. Jakmile jsem si sedla na židli vedle ní, obdařila mě úsměvem a spustila: „Slyšela jsem o tom, co se stalo na španělštině," začala a já se na ní stydlivě podívala. Musela si o mně myslet, že jsem úplný blázen. „Myslím si, že to muselo být super. Konečně to někdo tomu starému dědkovi ukázal."

„Jo," vydechla jsem překvapeně, „už bylo na čase."

„Hele," řekla z ničeho nic vyšším hlasem a já se na ni překvapeně podívala, „jak to vypadá mezi tebou a Ashtonem? Jste spolu?"

Chystala jsem se odpovědět, ale vzduch se okolo nás nazdvihl a já si všimla, že okolo nás prošel právě zmiňovaný Ashton. Doprovázel ho jeho kamarád, který myslím jmenoval Luke. Otočila jsem se za ním, abych věděla, kam si sedne. Sedl si o jednu řadu výš a na pravou stranu, takže na mě měl perfektní pohled. Zachytila jsem na sobě svůj pohled a urychleně se otočila, abych zamaskovala to, že jsem ho sledovala.

Moje srdce tlouklo jako o závod a nelepšilo se to ani tím, že jsem věděla, mě neustále sleduje. Cítila jsem jeho pohled na svých zádech a nebyla mi z toho zrovna dvakrát příjemně.

„Dívá se, že jo?" naklonila jsem se k Sarah. „Ash," špitla jsem.

Sarah se ode mě odtáhla a hraně se protáhla. Došlo mi, že se nenápadně podívala za sebe, aby za mě ohlédla situaci. Když se ke mně zase narovnala, přikývla.

„Hej," stiskla mou ruku. „Myslím, že se mu líbíš."

„Neblázni," uchechtla jsem se. „I kdybych se mu líbila," špitla jsem, „nemám o něj zájem."

Sarah chtěla něco očividně namítnout, ale byla přerušena příchodem profesorky Tannerové. Byla jsem za její příchod nesmírně ráda, protože se mi přinejmenším nelíbilo, kam náš rozhovor směřoval. Profesorka nás pozdravila a došla k tabuli, na kterou napsala pouhá dvě slova, která mě donutila zalapat po dechu.

Výběrové kolo tahle dvě slova mě vyděsila, i když jsem přesně nevěděla, co měla označovat. Prudce jsem se narovnala a zadívala se na profesorku Tannerovou, která se k nám znovu otočila čelem.

„Výběrové kolo," dotkla se prstem bílé tabule. „Vím, že škola teprve začala, ale my bychom měli začít s tréninkem na výběrovky."

Exchange Student [CZ] ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat