31.

1.6K 75 33
                                    

-Алекса, слушаш ли ме? - чувам гласа на най-добрата ми приятелка и подскачам стреснато върху стола си.

-Извинявай. - измърморвам и се опитвам да се концентрирам отново. - Какво ме питаше?

-Питам какво стана сутринта със Сам? - повтаря Габ, но някак разсеяно.

Вдигам поглед и срещам нейният.

-Нищо не е станало. Успах се малко, но успяхме да стигнем навреме. - отговарям бавно, опитвайки се да разчета погледа й.

-Аха.. - отговаря тя все още разсеяно и продължава да ме оглежда.

-Добре, Габ, какво става? - питам накрая, неиздържайки на тази инспекция.

-Амии.. - започва тя и прехапва замислено устни, но явно накрая се решава да говори. - Вчера се прибра късно.

-Да. - запълвам тишината след като млъква, несигурна дали трябва да насърчавам този разговор. Поглеждам към екрана на компютъра без наистина да виждам нещо на него.

-И си легна веднага. - продължава приятелката ми, но без да задава истински въпроси. Просто уточнявайки някакви факти.

-Да. Бях уморена. Явно вече не съм толкова млада за тези излизания. - усмихвам се леко, за да разсея напрежение, но не се получава. - Доообре, ще кажеш ли най-накрая каквото имаш да казваш, вместо да ме печеш на бавен огън?

-Искам да знам какво точно се случва. - избъбря тя толкова бързо, че половината й думи се сливат.

-Дообре. - повтарям пак объркана. - И ще ти го обясня. Ако преди това ти ми обясниш какво имаш предвид!

-Между теб и Джейсън Харис. - върти очи Габ и ме поглежда с поглед, който ми казва да не се правя на глупачка.

-О! Е, това точно не мога да направя. - свивам рамене и се обръщам отново към компютъра.

-Да не си посмяла! Не можеш да ме държиш в неведение! Аз съм най-добрата ти приятелка. - възмущава се и се изправя бързо на крака.

-Габ, в офиса са сме. Престани да викаш. - кастря я аз и тя макар и с нежелание сяда отново.

-Не ме интересува, че сме в офиса. - заявява тя, но този път, слава богу е снишила глас. - Кажи ми какво точно се случва.

-Дори и аз не знам какво точно се случва! Как очакваш да ти кажа? - възкликвам накрая подразнена.

War for speedWhere stories live. Discover now