Събуждам се от лъчите на слънцето, които светят директно в лицето ми и първата ми мисъл е дали не съм забравила да пусна щорите вчера преди да си легна. А после усещам и тежка ръка около кръста си и топло тяло зад мен, което веднага ме разбужда и ме кара да се опомня къде точно се намирам.
Спах със Джейсън. И този път не само спахме един до друг. Правихме секс. Невероятен секс. И то много пъти. Тялото ме болеше на места, на които не ме беше боляло от много години. По-точно от миналия път, когато бях с Джейсън.
Размърдвам се по онзи начин, по който се движиш само след като предишната вечер си правил невероятен секс и се обръщам с лице към мъжа до мен. Да наблюдавам как Джейсън спи определено се превръща в едно от любимите ми неща. Чаршафа е смъкнат до средата на корема му, а лицето му е в пълен покой. Преди да успея да се спра ръката ми посяга към лицето му. Усещам набола брада под пръстите си и се усмихвам, докато галя бузата му.Джейсън се размърдва, мърморейки нещо и ме придърпва още по-плътно до тялото си.
-Добро утро. - поздравявам весело, когато виждам клепачите му да трепкат.
-Ммм... - е отговора, който получавам и който ме разсмива.
Решавам да го оставя да се разбуди още малко и започвам да прокарвам пръсти през косата му, играейки си с отделните кичурите.
Тъкмо си мисля, че отново е заспал, когато усещам устните му около зърното на едната ми гърда и не мога да спра стенанието си.
-Добро да е. - е отговора, който получавам и който кара зърното ми да се втвърди още повече.
-Джейсън. - започвам, но дори и не съм сигурна какво точно искам да кажа.
-Дали да те накарам пак да свършиш така или да сляза още по-надолу. - замислено среща погледа ми, докато едната му ръка си играе със зърното ми, а другата слиза между краката ми.
-Искам те вътре в мен. - успявам да съставя някакво смислено изречение.
-Твоите искания са заповед за мен. - засмива се той и ми дава точно това, което искам, а после и още повече под душа и още веднъж преди да се облечем.
-Ще си изпуснеш полета. - усмихвам се, но въпреки това не го отблъсквам, когато се навежда и ме притиска към вратата на колата, целувайки ме.
YOU ARE READING
War for speed
RomanceВсички изгарят от желание да срещнат извествият пилот от формула 1,но Алекса не е един от тези хора на партито. Тя стои в единият ъгъл с пълна чаша в ръка,но когато решава да намери баща си,за да му каже,че ще си тръгне се натъква на Джейсън Харис и...