Z pohľadu Thea mi trocha pomáhal kamarát, proste že aby to opisovalo ako keby to naozaj vravel chlap a nebolo by to citujem "ženská mienka v myšlienkach chlapa" :D :D ale tak, dúfam že sa bude páčiť :))
THEO:Ráno som sa prebral na chladivý dotyk na mojom tele. Ospalo som otvoril oči a uvidel veľké množstvo dlhých vlasov. Vanessa bola chrbtom ku mne. Viac som si ju k sebe pritiahol a pobozkal ju na líce. Bola studená, priam ľadová. Hladil som ju po bruchu a zohrieval ju. Keď sa jej stav nezlepší, bude musieť ísť do nemocnice.
Vstal som a odišiel do kuchyne pripraviť raňajky a čaj. To by ale nebol Theo keby sa mu neroztrhol sáčok od čaju, takže som to musel všetko upratať a spraviť na novo. Všetko som poukladal na tácku a zaniesol to do izby. Vanessa ležala stále v rovnakej polohe a spala. Prisadol som s k nej a jemne s ňou pomykal.
Roztvorila oči a usmiala sa. Podal som jej hrnček s čajom a tiež teplomer. Chvílu som počkal a keď teplomer začal pípať, pozrel som sa na jej stav. Prekvapivo bola jej teplota naprosto v poriadku.
,, Ako dlho si hore ?" Spýtala sa počas jedenia.
,, Vstal som chvílu pred tebou." Usmial som sa a keď dojedla, všetko som zaniesol do kuchyni a riad umyl. Vrátil som sa späť a Vanessa bola rozvalená cez celú posteľ a prikrytá paplónom až po uši. Odokryl som ju od pol pása a ľahol si nad ňu. Aby som ju nepriľahol pridŕžal som sa rukami, čím sa mi napli svaly. Jemne som ju pobozkal, ale ona bozk prehĺbila. Naše bozky boli čoraz vášnivejšie a ja som mal čo robiť, aby som ju nepretiahol.
Začal som ju bozkávať na krku a prešiel som až ku kľúčnej kosti. Vrátil som sa tou istou cestičkou späť k jej perám. Cítil som ako sa zachvela, tak som to zopakoval. Zodvyhla koleno, čím mi z ľahka prešla po rozkroku. Moje zábrany k sebaovládaniu sa búrali čoraz rýchlejšie.
,, Theo, nechcem to unáhliť." Zašepkala mi na pery a pozrela mi do očí. Iba som prikývol a znova svoje pery nalepil na jej. Chápem ju, panebože má ešte len pätnásť, nesmiem mať s ňou sex! No vôbec to nemám ľahké, keď sa tu premávala len v tielku a kraťasoch a ešte k tomu provokuje. A jej dlhé nohy k tomu tiež nepomáhajú.
,, To by som si ani nedovolil." Usmial som sa jej na pery, ale moje myšlienky už blúdili niekde úplne inde.
,, Bojím sa že.... keď ti nevyhoviem tak ma opustíš." Videl som, ako jej oči plnia slzami. Zamračil som sa a trocha sa odtiahol.
,, Van, miláčik to nedopustím. Keby mi išlo len o to, či sa so mnou vyspíš alebo nie, nemiloval by som ťa." Po chvíli som si uvedomil, čo som povedal. Povedal som, že ju milujem. Povedal som to jej a nahlas. Ale úprimne ? Som rád. Široko sa usmiala a stres z nej opadol. Objala ma a pobozkala na hruď.
,, Musím si opísať zošity od Amber, mohla by prísť ?" Spýtala sa s prosbou v hlase. V hlave mi prebleskla len jedna jediná podstatná vec.
,, Vie o nás ?" Povedal som s drsnosťou ale i obavou. Iba zavrtela hlavou a mne odlahlo.
,, Ano môže prísť, ale najskôr si chcem ešte užiť túto chvílu." Konečne som uvolnil napnuté ruky a z ľahka sa na ňu zvalil.Ruku mi zaborila do vlasov a druhou mi prechádzala po chrbte. Pretočil som sa s ňou na bok a pozeral sa jej do očí.
Neskôr sme sa vykopali z postele a každý si robil svoje. Vanessa si zavolala kamarátku a zavrela sa s ňou do svojej izby. Zaujímalo by ma, čo je také súkromné. Postavil som sa za dvere a ticho počúval, o čom sa bavia.
,, A kedy to je ?"
,, Túto sobotu. Pustil by ťa tam ?"
,, Neviem, Theo nie je zlý, ale určite by ma nechal doma."
YOU ARE READING
Guard [sk]
FanfictionKaždý mesiac je preč, doma nebýva často a vie, že cestovanie po svete by jeho dcéru nebavilo. Premýšľal nad priateľmi, ale nechce im pridávať o ďalšie starosti naviac. Preto bolo jeho jediným východiskom, zohnať jej opatrovateľku. Aké to však pre V...