THEO:
Otvoril som dvere a celý ztuhol. Hľadel som do jej uplakaných očí a okamžite ju objal. Počul som ako vzlykla a pomaly som ju vtiahol dnu a zabuchol dvere.
,, Zlatko čo sa stalo ?" Spýtal som sa a hladil ju po vlasoch. Zodvyhla hlavu a ja som jej zotrel stekajúce slzy na jej tvári. Zatvorila oči a slzy stekali ďalej. Jednou rukou som jej skĺzol pod zadok a zdvyhol ju do náručia. Rukou ma držala za zátylok a druhú mala položenú na mojej hrudi. Odniesol som ju do obývačky a položil ju na gauč. Prikryl som ju dekou a zostal pri nej sedieť.
,, Utiekla si ?" Spýtal som sa, na čo slabo prikývla hlavou.
Keď mi Vanessa po tom ako sa ukludnila všetko povedala, urobil som jej horúcu čokoládu a pozeral na komédie, až po kým nezaspala. Opatrne som ju preniesol do spálne, kde po toľkom plači spí. Vrátil som sa do obývačky a sledoval dej filmu. Vlastne som tomu ani nevenoval čas. Rozmýšľal som, čo všetko sa stane zajtra, pozajtra či o týždeň. Načiahol som sa pre telefón a vyťukal Richardove číslo. Volám mu síce po dvoch hodinách, ale skôr to nešlo. Chvíľu to zvonilo a potom sa hovor prijal.
,, Theo ?" Po telefóne znel unavene, ale bolo poznať že nespí.
,, Vanessa je u mňa, nemusíte sa o ňu báť. Prišla zhruba pred dvoma hodinami a všetko mi povedala. Nechcel som ju nikam pustiť a tak u mňa zaspala. Vravel som jej že ju určite budete obaja hľadať. Ona stále opakovala že sa tam už nevráti a že ju nemáš rád. Potom som ju upokojil a uložil v izbe do postele." Dokončil som monológ a počul, ako si Richard vydýchol. I cez telefón by každý zistil, ako mu padol kameň zo srdca.
,, Vďaka ti Theo, som rád že je moje dievčatko v poriadku. Ospravedlňujem sa, že ťa vyrušila." Chcel pokračovať, ale prerušil som ho.
,, Som rád že Vanessa prišla za mnou." Nechal som menšiu pauzu medzi slovami a oprel sa o zárubňu dverí od izby, v ktorej Vanessa spí. ,, Mohla odísť za spolužiačkou alebo kamarátmi, ale prišla za mnou. Mohlo sa jej hoci čo stať a to by som si neodpustil. Pripomína mi moju mladšiu sestru. Zaklopala na dvere mojej izby vždy, keď ju niečo trápilo. Vanessa iba potrebuje oporu, dobrého priateľa." Pousmial som sa a prisadol som si k nej. Je tak nádherná.
,, Vanessa ťa berie ako najlepšieho priateľa, Theo." Myslím, že sa usmieval. Už nebolo v jeho hlase počuť trápenie. Pohladil som Vanessu po tvári a pri odchode z izby som privrel dvere.
,, A rád ním aj budem. Vanessu zajtra prinesiem, nemá so sebou učebnice." Poškriabal som sa za zátylkom a prechádzal sa po dome.
,, Ten jeden deň môže školu vynechať. Zoberieme ju niekam do Luna Parku. Pridáš sa ?"
,, Veľmi rád, ale už mám program." Mám v pláne ísť za Emmou. Predsa je to moja sestra.
,, To je škoda. Pokiaľ sa predsa len rozhodneš ísť s nami, stačí zaklopať." Zasmial sa a zívol.
,, Dobre vedieť. Tak zatiaľ." Zrušil som hovor a telefón dal do vačku. Pomaly som vošiel do spálne a zavrel dvere. Prevliekol som si tričko cez hlavu a položil ho na kreslo. To isté som urobil s riflami. Ľahol som si do postele a Vanessu si pritiahol k sebe.
,, Som pri tebe Van." Zašepkal som jej do ucha a jemne ju pobozkal na pery. Niečo zamrmlala a viac sa ku mne pritúlila. Pootvorila oči a pozrela sa na mňa. Opäť som ju pobozkal a tentokrát začala spolupracovať. Každým bozkom to bolo vášnivejšie a zvrhlejšie.
,, Vanessa." Zavrčal som jej meno cez zaťaté zuby a jemne a zároveň bolestivo ju pohrýzol do krku. Tlmene zvreskla od bolesti. Pohryznuté miesto som pobozkal a pokračoval od krku ku klúčnej kosti. Tmavo modré tričko, ktoré jej zakrývalo polku stehien som jej prevliekol cez hlavu. Obaja sme boli už iba v spodnom prádle. Celé jej jemne opálené telo obsievali moje bozky, pri čom mi prešla nechtami po ramenách až po lopatky.
,, Sakra Vanessa !" Zachropnel som a stlačil jej boky. Škodoradostne sa zasmiala a vrátila sa po tej iste cestičke späť. V mojom tele sa trhá každá bunka ktorá mi bráni ovládať sa. Jednou rukou som jej chytil obe zápästia a ruky jej dal nad hlavu.
,, Neprovokuj." Povedal som vyhrožujúcim hlasom a pozeral sa jej do očí. Nie Theo, teraz ju nesmieš pobozkať! Neovládneš sa! Kričalo na mňa svedomie, ktoré som aj tak prestal počúvať a pobozkal ju. A tým všetko prevrátil hore nohami.
VANESSA:
Prebralo ma jemné chrčanie a povzdychovanie. Respektívne, Theov spánok. Opatrne som dala dole jeho ruku z môjho pásu a vyliezla z postele. Obliekla som si svoje tmavo modré tričko a hľadala kúpeľnu. Keď sa som konečne do nej dostala, opláchla som si tvár pod vlažnou vodou a prečesala si vlasy. Rozhodla som sa prezrieť si tento dom. Bola som len v obývačke, spálni a kúpeľni. Na chodbičke medzi obývačkou a spálňou som si všimla na stene fotky Thea a nejakého dievčaťa. Celkom sa na seba podobali. Spomínal mi Emmu, jeho mladšiu sestru. Na fotke vypadajú ako milujúci súrodenci. Pousmiala som sa nad fotkou a prešla do obrovskej miestnosti s mramorovou podlahou, sivou farbou na stenách a čiernou linkou, barovým pultom a ostatnými vecami ako sú zariadenia do kuchyne. Bola som natoľko ohúrená, že som ignorovala teplé dýchanie na mojom krku.
,, Dobre ráno." Myklo ma od ľaku. Až teraz som si uvedomila, že stál Theo za mnou. Jeho ruky sa spojili na mojom bruchu do objatia.
,, Aj tebe." Povedala som po chvíli a svoje ruky položila na tie jeho. Pobozkal ma na líce a položil hlavu na moje rameno.
,, Máš krásnu kuchyňu." Po mojich slovách sa zasmial a jeho ruky sa spustili z môjho tela.
,, V ktorej nám urobím raňajky." Zazubil sa a ja som si sadla na barovú stoličku. Medzi tým ako Theo pripravoval raňajky som si obhliadla zvyšok domu.
,, Dnes ťa zanesiem domov, včera som volal s Tvojim otcom. Chcú ísť s tebou do Luna Parku. Richard ma pozval, ale nepôjdem, dnes idem pre Emmu." Povedal Theo medzi raňajkami. Zaskočene som pustila toast a pozrela na neho.
Ospravedlňujem sa za neskoré pridanie časti, ale je tu škola, skúšky, pre ntb si idem až v utorok, nemala som nápad na pokračovanie ale teraz to mám dobre premyslené :))) ďakujem za všetky Votes, Reads a Comments ❤ držte mi palce, zajtra píšeme z bioly písomku :D
YOU ARE READING
Guard [sk]
FanfictionKaždý mesiac je preč, doma nebýva často a vie, že cestovanie po svete by jeho dcéru nebavilo. Premýšľal nad priateľmi, ale nechce im pridávať o ďalšie starosti naviac. Preto bolo jeho jediným východiskom, zohnať jej opatrovateľku. Aké to však pre V...