Part 30

3.8K 281 9
                                    

Všade bola tma a zvuky boli tlmené. Bolesť v tele mi zťažila dýchanie a bolesť v hlave zase zmysly. Počula som vlastný tlkot srdca a známy hlas, ktorý mi dunel v hlave. Počula som zreteľne každý nádych a výdych, cítila som teplý dotyk na svojej ruke. Hlas sa stupňoval a nakoniec bol úplne zreteľný.

,, Vanessa, notak, preber sa." Hlas bol chlačenský, nie príliš hrubý, ani tenký. Bolo z neho počuť ľútosť a obavy. Smútok.

,, Vanessa prosím." K zakňučaniu sa pridal stisk mojej ruky. Chcela som prehovoriť, ale moje hrdlo pohtil obrovský plameň a nechal zhorieť moje hlasivky na popol. Chcela som sa pohnúť, ale bolesť v mojom tele ovládla každý milimeter všetkých kostí. Moja duša bola uveznená v hrobke, tisícky metrov pod zemou. Nesmiem dovoliť, aby ma ovládla smrť. Musím bojovať sama so sebou. Aj cez pálivú bolesť, sa mi podarilo pootvoriť oči. Obrysy boli rozmazané. Moje oči si nedokázali zvyknúť na silné svetlo. S každým žmurknutím sa bolesť zväčšovala. Obraz sa zaostril a môj pohľad dopadol rovno do kryštálových očí.

,, Dylan." Vykríkla som, ale môj hlas znel ako tichý šepot. Okamžite sa spamätal a zavolal doktora.

,, Vanessa." Zašepkal a pobozkal ma do vlasov. Nechápala som vlastne ničomu. Neviem čo sa deje a kde sa nachádzam. Podla stien, obrazov a obrovskému monitoru, v nemocnici. Dvere sa otvorili a do miestnosti vošiel doktor. Držal v ruke nejaké spisy a v tej druhej pero.

,, Ako sa cítite ?" Pozrel sa na mňa a do tých papierov. Pozrela som sa na Dylana ktorý ma hladkal po vlasoch. Videla som na ňom ako sa bojí.

,, Bolí to." Môj hlas bol zoslabený. Vyznelo to, akoby ste mi do hrtanu zabodli kovovú tyč a z celej sily na ňu tlačili. Miesto slov mi z hrdla vychádzal suchý škrekot. Doktor si niečo načarbal do papierov opäť sa na mňa pozrel.

,, Pamätáte si, čo sa vám stalo predtým, ako ste stratili vedomie ?" Pozrel sa na prístroje a na Dylana. Prikývla som a začala som si spomínať. Vrátila som sa domov a pochytila sa s Adele. Povedala Theovi že idem s Dylanom do lesa. Prevrátila to a klamala mu. Pri tej spomienke sa mi začalo ťažšie dýchať. Stroj vedľa mňa začal pomalšie pípať a moje telo sa začalo triasť. Doktor začal niečo kričať a ja som už len vnímala Dylanov dotyk. Snažila som sa nezatvárať oči, ale bolesť bola silnejšia.

DYLAN:

Vanesse sa zvýšil tlak a srdce spomalilo na toľko, že ju sedatívum uspalo. Doktor povedal, že to mohlo byť z priveľkého návalu stresu. Uistil ma, že jej zdravotný stav bude v poriadku, pokiaľ nenastanú nejaké komplikácie. Viem, že za to všetko môže Adele.

Keď Vanessa odchádzala, mala vo svetri plošticu. Všetko z ich rozhovoru som počul a nahrával. Keď som počul ranu, okamžite som sa zobral a šiel tam. Adele mi otvorila a skôr ako stihla niečo povedať, už som bol pri Vanesse ležiacej na dlážke. Nahmatol som jej pulz, ale vôbec nereagovala a nepreberala sa. Chcel som volať záchranku, ale bolo by neskoro. Zobral som ju do náručia a odniesol do auta. Adele namietala že to nemôžem a že ide so mnou. Naštartoval som a nechal som ju tam. Vanessu som zaviezol do nemocnice, kde sa o ňu postarali doktori. Každú chvíľu by mal prísť aj jej otec spolu s Adele.

Doktor ma nechcel nechať s ňou v miestnosti. Vravel že si musí odpočinúť a nesmie sa stresovať. Sedím na nepohodlnej stoličke v čakárni a vôbec netuším, čo mám robiť. Rozmýšlal som nad podaním trestného oznámenia, ale nemám toľko dôkazov. Uzavreli by to s výpoveďou, že Vanessa mala problémy so zdravotným stavom a na situáciu sa to vôbec nevsťahuje. Musím vymyslieť pomstu. Nesmiem dovoliť, aby Adele Vanesse naďalej ubližovala. Vanessa si to nezaslúži.

Celou čakárňou sa ozval klepot opätkov a pisľavý hlas. Adele. Z jej hlasu bolo počuť smútok s obrovským množstvom faloše. Vanessyn otec dobehol ku mne a zaklopal na dvere izby, kde ležala Vanessa. Hneď ako sa otvorili dvere vletel do miestnosti. Adele mala toľko hrdosti a zostala stáť pred dverami. Pozrela na mňa a odfrkla si. Stačilo mi raz sa na ňu pozrieť a vedel som, čo je to za človeka. Ženská, ktorá ide iba po peniazoch a majetku. Neznáša deti a chce byť vždy na prvom mieste. Myslí si, že je niečo viac ako ostatní, keď si okolo krku prevesí srsť nevinného zvieraťa a otŕča sa s novou kolekciou kabeliek od D&G. Jej tvár pokrýva ľadovcová vrstva make-upu, umelé mihalnice, odpudzujúci rúž s odtieňom sýtej červenej. Čo môžu na nej muži vidieť? Prsia má vo veľkosti svojho zadku, ktorý nemá. Tenká a plochá ako prkno.

Guard [sk]Where stories live. Discover now