Part 15

5.9K 332 5
                                    

Prstami som prešiel po každom kúsku jej nahého tela. Obaja sme boli len v spodnom prádle. Vanessa okúsila niečo nové, nebránila sa tomu, páči sa jej to. Rukami mi prešla po brušných svaloch a prsty zahákla o moje boxerky. Mám sto chutí z nej strhnúť zbytok oblečenia a krásne ju pomilovať. Nie Theo prestaň, má predsa len pätnásťAno ja viem, nehodlám nič urobiť bez jej vôle. Vsal som jej spodnú peru a jemne ju skusol. 

,, Nezvládnem to tu s ňou Theo." Ruky mi obmotala okolo krku. Po dnešnom incidente s Adele som usúdil, že ju Vaness neznesie. Nemá ju ani trochu rada, neprejavuje k nej žiadne city, možno tak len nenávisť. A pokiaľ sa Richard a Adele vezmú, nevedno kedy, moja práca na 50 percent skončí. 

,, Za ten čas tu budem s tebou zlatko, no nie som si istý ako dlho." Palcom som jej prešiel po líci.

,, Chceš.... Chceš povedať že to časom.... Ukončíme ?" Do očí sa jej hrnuli slzy a pery spojila v úzku linku.

,, Nie, to nedovolím. Urobím všetko len aby sme boli spolu." Usmial som sa a pobozkal ju na čelo. Dostal som perfektný nápad. Vstal som z Vanessinej postele a zbehol do kuchyni. Z drevenného podstavca som vybral kvalitné víno ročník 79 a dva poháre na podstavcoch. Nie nemám v pláne Vanessu opiť, nemala by ani piť až do dvadsaťjeden rokov, ale zakázané ovocie chutí najlepšie. Vrátil som sa do Vanessinej izby, ale nebola tam. Tá malá potvorka mi ušla a viem aj presne kam. Potichu som prešiel do svojej izby, kde už ležala Vanessa na posteli s nohami od seba. Prečo mi to robí sakra tak ťažké?

Prešiel som k posteli a sadol si na jej kraj. Otvoril som víno a do oboch pohárov nalial primerané množstvo. Jeden pohár som podal Vanesse a viac som si ju pritiahol k sebe.

,, Theo vieš že by som nemala nie som d" Nestihla dopovedať lebo som jej skočil do reči.

,, Zákony sú na to aby sa porušovali." Usmial som sa a štrngol si s ňou. Obaja sme sa napili a potom som poháre odložil na nočný stolík. Vanessa si na mňa obkročmo sadla a jednu ruku si položila na môj zátylok. A sme tam kde včera. Načiahla sa pre pohár a ako sa prehla jej pohyb na mojom rozkroku ma vzrušil. Jedným dúškom si odpila z vína a pohár vrátila späť, čím zopakovala pohyb. Ak bude takto pokračovať, dlho to nevydržím. Naše telá od seba delia už len tenké kusy látky.

Pri jej pohyboch tam a späť moje ruky drvili jej boky. Čím rýchlejšie sa naše telá o seba treli, tým sa zábrany k sexu zmenšovali. Celkom po krátkom čase sme vypili celú fľašu vína. Vanessa nie je zvyknutá piť, takže je dá sa povedať celkom nie v triezvom stave.

,, Vanessa nevydržím to." Zamrnčal som a začal jej bozkávať krk.

,, Tak to urob." Viac sa mi obtrela o rozkrok a vzdychla mi do ucha.

VANESSA:

Ráno ma prebrala menšia ale krutá bolesť hlavy. Nemohla som vstať z postele, pretože bola Theova ruka prevesená cez môj pás a držala si ma pevne u jeho tela. V tom mi hlavou preletel včerajší večer. Všetko to víno ma muselo opiť. Pamätám si ako za mnou prišiel Theo, ja som spadlana posteľ a potom sme sa ocitli v jeho izbe. Pili sme víno a ja som na ňom sedela a...nie. Nie! NIE!! Panebože, nemôže to byť pravda. Nejako som sa dostala z Theovej náruče a išla do kuchyni, kde som zapila tabletky proti bolesti hlavy. Ako som prechádzala okolo obývačky, všimla som si v odraze zrkadla svoje telo. Bola som oblečená len v spodnom prádle a na mojich bokoch sa tvorili menšie, ledva viditeľné modriny. Vrátila som sa do svojej izby a pozbierala zo zeme naše oblečenie. Všetko som to hodila do koša na prádlo v kúpeľni, kde som si hneď spravila hygienu. V izbe som sa prezliekla do čistého spodného prádla. Všimla som si na stoličke prevesené Theove tričko. Vedela som že mi niečo z toho oblečenia chýba. Obliekla som si Theove voňavé tričko ktoré mi bolo po stehná a čierne volné kraťase. Vlasy som si zaplietla do drdolu a vrátila sa do Theovej izby.

Guard [sk]Where stories live. Discover now