Part 28

3.5K 281 23
                                    

,, Theo? Čo tu robíš ?" Vyvalila som na neho oči. Tváril sa nahnevane. Nie, on bol nahnevaný. Zabuchol dvere auta a prešiel ku schodíkom.

,, Čo tu robíš ty?! Prečo si mi o tom nepovedala ?!" Jeho hlas sa zvyšoval a bol čím ďalej tím bližšie. Predo mňa sa postavil Dylan.

,, Si na cudzom pozemku a vkročil si sem bez povolenia tak sa ukludni." Zavrčal na Thea.

,, Takže si si našla bodyguarda ? Aké dojemné." Vykríkol a mne s pri jeho slovách hrnuli slzy do očí.

,, Nie je to tak ako si myslíš." Zašepkala som a odstúpila o krok ďalej.

,, Tak ako to je? Ideš s iným na víkend do lesa ako by si bola so mnou? Zatajila si mi to! Adele mala pravdu, sama nevieš čo chceš." V jeho očiach sa zračilo sklamanie. Odišiel k autu a ja som sa nezmohla mu v tom nejako zabrániť. Jeho slová tak boleli. Nechala som slzy tiecť po mojej tvári a sledovala, ako sa Theove auto strácalo v diaľke. Čo bude teraz? Koniec? Vzdá sa nášho vzťahu? Mal pravdu, môžem si za to sama. Nemala som to tajiť. Nie jemu. Adele. Verí jej. Verí jej klamstvám. Stratila som jeho dôveru a obávam sa, že aj jeho samého. K slzám sa pridali aj moje vzlyky.

Dylan sa na mňa ospravedlňujúco pozrel a objal ma. Ruky som obmotala okolo jeho krku a tvár zaborila do ramena. Od mojich sĺz mal premočenú košeľu. Hladil ma po chrbte a tíšil ma.

,, Bude to dobré, chce to iba čas." Zašepkal mi do ucha a pobozkal ma do vlasov. Viem že má pravdu. No obávam sa, že to bude trvať príliš dlho. Dylan chytil moju tvár do dlaní a s palcom mi zotrel slzy.

,, Vanessa, si silné dievča. neviem čo sa medzi vami stalo, ale vyrieši sa to." Iba som prikývla a spoločne sme prešli na terasu. Dylan dogriloval a ja som sa za ten čas nejako upokojila a dala do poriadku. Je možné aby som za tak krátky čas našla v Dylanovi oporu? Asi áno. Prisadol si ku mne a usmial sa.

,, Je ti lepšie ?" Podal mi šálku čaju. Bolo pekné ako sa stará, ale myslím že psychológ z neho nebude.

,, Áno, vďaka." Tiež som sa usmiala a zobrala si hrnček. Odpila som si z čaju s chuťou šípky.

,, Tak, kde začať. Bolo to niekedy pred šiestimi rokmi, keď si otec našiel novú priateľku. Pre neho bola skvelá, ale keď to nevidel, bila ma, zamykala do pivnici a schovávala mi hračky. Nemal som ju rád a otcovi to vadilo. Vravel som mu všetko, neklamal som mu ani v jednej veci. Sťažoval som sa ako mi tá žena ubližuje, ale on mi neveril a dával za pravdu jej. Po roku ju požiadal o ruku a ona sa k nám nasťahovala. V deň ich svadby som však nahrabal všetky dôkazy za všetok ten čas, čo boli spolu. Sledoval som ju keď šla do práce, fotil som si všetky dôkazy, robil som nahrávky. Jedného dňa som si zapol kameru v izbe a čakal som, kým príde. Vždy si našla niečo, za čo by ma zbila. Nečakal som dlho a už rozrazila dvere na mojej izbe. Obvinila ma, že som jej ukradol ten zásnubný prsteň a zbila ma. Nechal som sa. Všetko som to mal nahrané. Neskôr začala tráviť dlhší čas v práci a otcovi to nevadilo. Sledoval som ju až do domu, kde šla s nejakým chlapom. Bol to jej kolega, s ktorým spávala. Keď vošli do jeho domu, zamkol dvere. Vplížil som sa tam a zbadal som, ako sa polonahý bozkávajú. Stačili dve fotky ako dôkaz, kde im bolo vidieť do tváre. Zostavil som kratšiu prezentáciu a v deň ich svadby som ju nechal pustiť na plátno. Obaja stáli pred oltárom a otec a všetci naokolo videli jej pravú tvár. Svadba sa zrušila, ona odišla a mne sa otec za všetko ospravedlnil. Ale ja som o to nestál. Stratil moju dôveru veľmi dávno. A spolu s ňou odišla aj Adele Scottová." Pousmial sa a ja som na neho civela ako na zjavenie. Adele mu zničila život, podobne ako mne. V tomto sme si boli podobní. Mal pravdu. Zničila mu život.

,, Pred mesiacom sa objavila pred našimi dverami s obrovským úsmevom na tvári. Chválila sa otcovi, ktorý ju iba vysmial. Netušila, že sa otec znova oženil. Ako správny chlap ju pozval dnu na kávu. Keď sme sa stretli, nenávistne sa na mňa pozerala. Prešiel som okolo nej a povedal jej, aby si dávala pozor na zásnubný prsteň. Nemala tú česť a ani moc, aby ma udrela. Smial som sa jej do tváre a vychutnával si jej ztrápnenie. Otec ju zoznámil s Trish ako uprchlíka z psychiatrie. Zahanbene odišla a už som ju nestretol. Chválila sa že bude spolumajiteľkou firiem Brooks." Posledná veta ma dosť zaskočila. Pri spomienke na dnešné ráno som sa však uškrnula.

,, Otec jej ukázal kto je pánom domu a tejto rodiny. Pochybujem o jej plánoch. No obávam sa, že tá svadba bude." Odpila som si z čaju a mykla nad tým ramenami.

,, Ja si myslím, že s mojou pomocou, nebude." Šibalsky sa usmial a mne hneď došlo, čo chce urobiť.

,, História sa opakuje ?"

,, Áno, história sa opakuje." Zasmial sa a ja tiež. Je šialené, plánovať ako prekazíme ich svadbu. Ale človek robí šialené veci.

,, Viem že ma do toho nič nie je, ale čo je medzi tebou a tým chlapom ?" Opatrne sa spýtal a zatváril sa ako šteňa. Sama na tú otázku neviem odpoveď.

,, Asi už nič. Je to môj opatrovateľ a celkom sme jeden druhému prirástli k srdcu. Ale to je už minulosť. Teraz ma nenávidí." Dopila som čaj a krivo sa usmiala. Dylan iba prikývol a vďaka Bohu, ďalej to neriešil.

,, Dylan? Prečo sa v škole hráš na drsného? Počas školy si divoký, ale mimo nej si kludný a priteľský."

,, Som chladný a ľudí radšej držím ďalej od seba. Neprejavujem svoje pocity, neukážem im svoju pravú tvár. Ľudia to môžu zneužiť. Preto som taký. Na základnej so mnou manipulovali a využívali ma. Na strednej som nastolil nové pravidlá. Si prvé dievča, ktorému som sa otvoril. Potom vie je tu Will. Nikto iný ma takéhoto nepozná. Ani rodičia." Pozrel sa mi do očí a uhol pohladom. Bola som prekvapená. Môžem povedať, že som sa v Dylanovi zmýlila. Viac som sa k nemu pritisla a oprela som si hlavu o jeho rameno. Zrak uprel do mojich očí a ja do tých jeho. Medzi sivou farbou dúhovky sa našla aj biela. Jeho oči sa dali porovnať ku dvom kryštálikom, ktorým dodávali lesk jeho bledoružové pery.

POVINNE PROSÍM! Ahoj, tak tu máte konečne odhalenie Dylana ohľadom svadby. To s Theom, prosím neukameňujte ma :D

PS. Prosím, napíšte do komentáru, či by ste chceli aby boli jeden čas V a T rozhádaní a ona by viac času trávila s D. Alebo aby sa hneď udobrili. Naozaj prosím napíšte akoby ste to chceli, totižto neviem ako pokračovať a chcem vedieť váš názor. Osobne som to chcela tak, aby boli jeden čas od seba a Theo by na Dylana začal žiarliť, ale to je asi blbý nápad :/ Tak mi napíšte akoby ste to chceli VY. píšem to pre vás a chcem aby sa vám to páčilo. Budem vďačná za každéh rozhodnutie.

Guard [sk]Where stories live. Discover now