4 YEARS LATER
,, Mohol by si prosím vyzdvihnúť u Emmy Tory? Dnes to nejak nestíham." Prehrabávala som sa kopou papierov a listín. Prehodila som si telefóndo druhej ruky a dala zmluvné papiere postupne do kopírky.
,, Dobre, pôjdem pre ňu okolo tretej." Jeho ospalý hlas som mala už prečítaný, znova bol do rána hore.
,, Theo, je pol piatej večer." Vytiahla som papiere a spojila ich zošívačkou. Naposledy som si prebehla zmluvu očami. Z telefónu som zastihla iba tiché "doriti" a nejaký rachot.
,, Už musím, nezabudni vyzdvihnúť Tory, pa." Zrušila som hovor, hodila mobil do kabelky a spolu so zmluvou odkráčala do kancelárie. Kde by som asi mala začať.
Od môjho úteku spolu s Theom sa toho veľa zmenilo. Obaja sme sa museli zbaviť telefónov, aby nás nemohol môj sebecký otec nájsť. Nasťahovali sme sa do jeho druhého domu po starých rodičoch v Tennessee a začali nový život. keďže telefóny rozdrtil spolu s kartami, stratila som kontakt na veľa priateľov. Kúpil nové telefóny s kartami. V mienke že otec vydá po mne pátranie a na Thea zatykač, som sa výzorovo zmenila. Prefarbila som si vlasy na čierno a dokúpila hnedé kontaktné šošovky. Tiež som si nechala zmeniť priezvisko, aby ma nespoznali.
Čo sa týka môjho tehotenstva, porodila som zdravú a krásnu dcéru, Tory. Meno dostala po mojej matke. Theo sa nejak nezmenil, v Tennessee ho veľa ľudí poznalo.
A ak ide o môjho otca, Dylan sa postaral i o to aby sa v jeho firme našlo v skladisku vyše štyri a pol tucta heroínu. Doteraz si neviem vysvetliť ako to dokázal, ale môj otec sedí za mrežami a jeho firmy, hoteli a banky prevzala spoločnosť Angelloes.
O Dylanovi neviem nič od tej svadby. Nemala som ho ako kontaktovať a i tak by to bolo riskantné. Našťastie na Thea zatykač nevidali a tak sme sa nemuseli skrývať. Tory má už tri a pol roka a veľmi dobre vychádza s Theovou sestrou Emmou, ktorá ju dosť často stráži, keď ju nemáme kam dať.
Našla som si i skvelú prácu ako asistentka editora. Vybavujem rôzne stretnutia, telefonáty, zmluvy s agentúrami a tak. Čo mi pripomína, že musím pánovi Nicolssonovi predať správu o prijatí jeho žiadosti 25 percentného podielu na výškového zárobku národnej banky. Theo sa umiestnil ako právnik a svojou tvrdohlavosťou vyhral niekoľko ťažkých súdov.
Zaklopala som na dvere kancelárie a vkročila dnu. Šéf, Editor Christopher Nicolsson sedel vo svojom točiacom sa kresle s koženným čiernym poťahom a ťukal prstami oroh stola. Položila som zmluvu na stôl, čím som zaujala jeho pozornosť.
,, Madam Twistons si želá vaše potvrdenie o zriadení nových pobočiek firmy A.T. NAO v New Yorku." Otvorila som papiere a ukázala na požadovanú cenu. Zobral zmluvu do rúk a uprene na ňu pozrel.
,, Môžete sa vrátiť k svojej práci, slečna Russell." Na rozkaz som sa otočila a odišla do svojej pracovne. Vanessa Brooks znelo lepšie, ale už som si za tých pár rokov zvykla. A predsa, aspoň sa moje meno nekríži s mojou minulosťou.
Niečo po siedmej som sa dostala domov. Z kuchyne sa ozýval Theov smiech a hudba. Zložila som si veci na chodbe a prišla zistiť, čo sa to tam deje. Tory stála na kuchynskej linke s vareškou v ruke a hrala sa na Miley Cyrus na pódiu. Theo jej do toho tlieskal a smial sa. Vypla som hrajúce rádio a v tú chvíľu všetko stíchlo. Obaja otočili svoj zrak ku mne a vymenili si pohľady.
,, Myslím, že zábavy by aj stačilo." Usmievala som sa a znela prísne. Theo zobral Tory do náručia a podišiel ku mne.
,, Ako bolo v práci? A na večeru bude pizza." Pobozkal ma a položil Tory na zem. Tá sa okamžite rozutekala so smiechom do svojej izby. Tentokrát mu to zmenou témy neprejde.
,, Už sme sa o tom bavili Theo. Nesmie liezť na linku a iné výšky z ktorých by mohla spadnúť. Raz sa otočíš a bude na zemi." Nebola som nahnevaná, ale za tento týždeň sa to stalo asi tretíkrát, čo sa takto besnili.
,, Nikdy by som nespustil našu dcéru z očí." Obmotal ruky okolo môjho pása a oprel čelo o to moje. Všetok stres zrazu opadol a zostali sme len my dvaja. Je to nejaký ten piatok čo sme spolu poriadne neboli kvôli práci. Jeden večer by nikomu z nás neuškodil, nie?
,, Našu dcéru nie, ale myslím že ti zhorí tá pizza." Zasmiala som sa na jeho výraze a pohotovostnom režime poslednej záchrany pizzy. Obávam sa, že by bol schopný dať jej prvú pomoc, len aby dobre chutila. I cez obhorené kôrky voňala po celej kuchyni šunkou a olivami.
,, Čo keby uložím malú spať a užili by sme si večer pred telkou s pizzou a maratónom Pána Prsteňov ?" Zvodne sa usmial a nakrájal pizzu na kúsky. Dnešný večer sa začína celkom dobre.
AHOJTE! ♥To bola doba, však? Rozhodla som sa pre vás napísať Bonusové časti ku Guard. Žiadna druhá séria, tá by mala málo častí. Dlho som premýšľala aký príbeh budem písať ďalej, ale až potom mi to trklo a dostal som nové nápady k tejto story <3 Viem že vás bude pomenej čitateľov, ale dúfam že to niekoho zaujme♥ máte to ako Vianočný darček tak dúfam, že vás poteší <3 S láskou Kajaaa
YOU ARE READING
Guard [sk]
FanfictionKaždý mesiac je preč, doma nebýva často a vie, že cestovanie po svete by jeho dcéru nebavilo. Premýšľal nad priateľmi, ale nechce im pridávať o ďalšie starosti naviac. Preto bolo jeho jediným východiskom, zohnať jej opatrovateľku. Aké to však pre V...