Part 24

4.6K 293 12
                                    

,, Ako reagoval ?" Povedala som keď som sa dostala zo šoku. Obočie zvraštil do čudnej grimasy.

,, Bol rád že si v poriadku a že si tu." Povedal trocha podozrievavo, akoby sa pozeral na blázna.

,, To je všetko ?" Neveriacky som na neho pozrela. Otec by sa za takúto vec hneval, priam by zúril. Theo iba prikývol a odhryzol si z toastu. Párkát som zamrkala a dojedla raňajky. Neskôr ma zaviezol domov, kde som s hneď zavrela do svojej izby. Áno, stále som nahnevaná na otca. A o tej fiflene ani nehovorím. Teraz sa bude svet točiť okolo nej.

,, Vanessa ?" Ozvalo sa po zaklopaní na dvere, ktoré sa otvorili.

,, Čo tu chceš ?!" Povedala som nahnevane. Vážne nemám náladu to riešiť. Prisadla si ku mne na posteľ.

,, Mrzí ma včerajší večer. S Richardom sme ťa šli hľadať a.." Na toto divadielko jej neskočím.

,, Čo to tu splietaš ? Mňa to nezaujíma! Môžeš za to ty! Ako za tú autonehodu pred siedmymi rokmi !" Zakričala som. Potrebujem sa vykričať. Áno, to bude ono.

,, O čom to hovoríš ?" Znela povýšenecky. Sakrasticky som sa zasmiala.

,, Spomenula som si na všetko! Vymyslela si si že mám alergiu na psov a dala si Drewa preč iba preto, že ti roztrhal kabelku! Keď si volávala s otcom a chcela som ho k telefónu, vravela si mu že spím! Otec vyhodil svoju sekretárku, pretože si mu povedala ako mu ukradla dve tisícky eur (p.a. bolo to v Európe) a pri tom si to bola ty! Kúpila si si za ne jedny posrané šaty s falošnými diamantami! A prečo? Bolo to jasné, podvádzala si otca !" Kričala som z plných síl.

,, Toto si vyprosím !" Vykríkla a zahnala sa na mňa. Chytila som jej ruku a zaryla do nej nechty.

,, Keď som sedela s otcom v aute, zvonil mu telefón." Hlas som mala zrazu kľudný, pokojný.

,, Volala si mu ty. Keby vedel, že chceš aby ti kúpil jeden odlakovač pretože slečinke sa nepáčili novo nalakované nechty, nič z toho by sa nikdy nestalo." Usmiala som sa, zatiaľ čo ona plaka od bolesti. Nepomyslela na druhú ruku, bála sa. A nemala som ju v pláne pustiť.

,, Nehraj sa na niekoho, kým si nikdy nebola a nikdy nebudeš. Z teba milujúca matka byť nemôže. Preto otec podal o rozvod, zistil, že si šla na potrat." Pustila som jej ruku a ona ju reflexne stiahla a pridŕžala s druhou.
,, A prečo? Nebude to tým, že nemáš rada deti." Vyvalila na mňa oči a ja som sa zasmiala. Odhalila som ju.

,, Tak je to. Nebolo otcove, však ?" V jej očiach sa zračila nenávisť, v mojich radosť z odhalenia.

,, Dievčatá, za chvílu odchádzame, babská jazda končí." Zakričal otec. Zrejme z chodby, kedže sa práve vrátil z mojej školy.

,, Skús o niečom ceknúť a tvoje malé tajomstvo s Theom bude mať obrovské následky !" Zavrčala a odišla z mojej izby.

Cestou autom sme boli všetci ticho. Adele si dala blúzku s dlhým rukávom, aby zamaskovala menšie rezy od nechtov. Mojou zábavou bolo sledovanie prírody, áut a ľudí cez okno auta. Po nejakých dvadsiatich minutách auto zastalo na obrovskom parkovisku. Vystúpila som z auta a prešla k búdke, kde dávajú pásky.

,, Dva dospelé a dieťa 15 rokov." Povedal otec a zaplatil. Obaja prešli a ja som dala ruku do malého okienka, kde mi dali pásku.

,, Stretneme sa tu za dve hodiny." Zavelil otec a ja som sa im stratila z dohľadu. Prechádzala som pomedzi stánky a prezerala si ich. Kráčala som ďalej s hlavou otočenou ku stánkom. Celá oblbnutá som zistila, že padám na zem. Prebrala som sa zavrtením hlavy a sledovala, čo sa vlastne stalo.

Guard [sk]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن