Part 33

4K 287 12
                                    

Časť je venovaná sarahsahara12 :)


Vystúpil som z auta a vybral sa smerom k nemocnici. Vošiel som dnu a prešiel k výťahu. Dvere sa otvorili a ja som nastúpil k dvom mladým ženám. Stlačil som tlačítko s číslom tri a výťah sa vybral smerom hore. Nechcene som počúval rozhovor dvoch žien o kozmetike a o tom, aký lak sa hodí k ich nechtom. Výťah postál a keď sa dvere otvorili, vybehol som odtial ako splašený tuleň. Prešiel som ku dverám s číslom 118 a cez okienko videl, že Vanessa spí. Nečudujem sa, je pol desiatej ráno. Mal som byť v škole, ale Vanessa mi je prednejšia. Otvoril som dvere a potichu ich za sebou aj zavrel. Sadol som si pri posteľ a sledoval ju, ako spí.

Mala by vedieť čo k nej cítim. Mám ju viac než rád, ale nedokážem jej to povedať. Miloval som iba jedenkrát, keď som mal pätnásť. Vydržalo nám to tri mesiace. Vrátil som sa s Willom z kempu a keď som šiel k nej domov, všimol som si obrovskú cedulu s nápisom PREDANÉ. O sťahovaní mi nič nepovedala a auto tam už nebolo. Odišla bez rozlúčky, vysvetlenia. Volal som jej, ale nezdvíhala. Písal som jej, nechával odkazy, ale zistil som že to je zbytočné. Vlakom som sa vrátil do mesta a rozhodol som sa so vzťahmi skončiť. Dievčatá som mal len na sex. Žiadne city ani nič podobné. Ale odkedy je Vanessa na našej škole, niečo sa vo mne zlomilo. Zo začiatku som ju odstrkoval, iba by som ju využil a odkopol. Ale čím viac som s ňou, tým viac ma to k nej ťahá.

,, Ahoj." Z myšlienok ma vytrhol jej hlas. Zadíval som sa jej do očí a usmial sa. Čo to dievča so mnou robí?

,, Ahoj. Ako ti je ?" Pohladkal som ju po ruke a všimol si v jej očiach radosť.

,, Je mi fajn. Ako dlho tu sedíš ?" Zasmiala sa a vycerila na mňa jej biele zúbky. Pri rozmýšlaní som stratil pojem o čase.

,, Netuším. Kedy pôjdeš domov ?"

,, Zajtra. Doktor včera prišiel a povedal že mi musia spraviť rozbor krvi. Bol tu aj Theo, priniesol mi list." Načiahla sa pre biely papier v tvare obálky a podala mi ho. Otvoril som list a začal čítať. Jeho obsah ma prekvapil. Po prečítaní som Vanesse list vrátil.

,, Ako myslel to, že si to zachránil ?" Spýtala sa a ja som sa snažil tváriť normálne, akoby to bolo iba ako pomoc.

,, Keď Adele povedala tvojmu otcovi že chodíš s Theom, povedal som že to nie je pravda, pretože chodíš so mnou. Nechcel som aby ste mali z.."

,, Ďakujem." Skočila mi do reči a chytila ma za ruku. Preplietla nám prsty a bolo vidieť, že to myslí vážne.

,, Rado sa stalo." Usmial som sa a prehltol obrovskú guču v hrdle. Dobre Dylan, je čas, musíš jej to povedať. Musíš jej povedať pravdu, aj keby čo bolo. Ale čo ak zlyhám? Čo ak ma vysmeje a pošle preč? Ale za pokus to stojí. Nabral som všetky sily priznať sa jej, ale predbehla ma.

,, Medzi mnou a Theom je koniec. Mala by som plakať, trhať si bolesťou vlasy a rozmýšlať nad návratom, ale ja som v pohode. Chápem všetkému čo napísal a nehnevám sa. Prosím povedz, že je to normálne." Pozrela na mňa s obavou v očiach. Všetka odvaha sa vo mne vyparila a moje odhodlanie zakopala veľmi hlboko.

,, Jasné že je. Vieš že všetko čo napísal je pravda a jediné čo môžeš je súhlasiť. Každý bojuje o vzťah, ale niekedy je dobré nechať, aby to všetko napravil čas." Usmial som sa na ňu a ona mi úsmev opätovala. Za ruku ma doslova strhla k sebe a dala mi pusu na líce.

,, Ďakujem že si neodišiel a zostal." Zašepkala mi do ucha a objala ma. Musím jej to povedať teraz, alebo nikdy!!

,, Budem tu vždy pre teba." Dobre, neznelo to ako vyjadrenie lásky ale útecha je tiež potrebná nie? Notak Dylan, vzchop sa.

,, Ness ?" Nežné oslovenie je len začiatok a príprava. Pozrela na mňa a naznačila nech pokračujem.

Ja..Spoznal som ťa a zistil som o tebe veľa vecí. Predtým si bola pre mňa iba obyčajné dievča ktoré sa prihlásilo na našu školu a myslí si, že to bude ako vo filmoch. Prišla si mi ako ľahká a krehká korisť, tak prečo to nevyužiť. Pohľad do tvojich očí vo mne však vyvolal túžbu. Niečo vo mne prebúralo všetky zábrany a zlomilo ma to. Nedokázal by som to urobiť. Preto som ťa od seba chcel odstrašiť. Mala si ma nenávidieť, mal som byť ten posledný ktorého by si chcela vidieť. Potom som si niečo uvedomil. Prečo odháňam niečo, čo môže byť v živote pre mňa dôležité? A tak som sa rozhodol všetko napraviť. Všetky správy s tebou, víkend na chate a dokonca aj spoločná minulosť s Adele nás zblížili. Začal som sa v tvojej prítomnosti cítiť až príliš príjemne a vtedy sa to puto pretrhlo. Pobláznila si mi hlavu a ja som nevedel ako ďalej pokračovať. Snažil som sa s tebou tráviť čo najviac času, záleží mi na tebe. Zažil som to iba raz, byť zamilovaný. Ale ty si mi dala možnosť skúsiť to znovu, pretože ako sa vraví, láska nikdy neumiera. Musel som nazbierať veľa odvahy aby som ti to povedal. Nebudem prekvapený keď ma odpálkuješ ako posledného chudáka, ale budem veľmi rád, keby tomu dáš šancu a dovolíš mi milovať ťa. Toto som mal povedať.

,, Si skvelá kamarátka." Prečo je tak ťažké vravieť pravdu? 


Prepáčte že to trvalo tak dlho, ale fakt ma nevedelo napadnúť ako to zakončiť, takže časť zostala nedopísaná do dnešného večera :) Nezabite ma, to Dylan nie ja :D :D

Guard [sk]Where stories live. Discover now