Part 38

5.6K 270 21
                                    

Vopred sa ospravedlňujem že časť nebola tak dlho. Po prvé, som vôbec nemala nápad ako pokračovať a vždy som vymazala to, čo som napísala. Mala som obrovský blok, ako to spraviť. 
Po druhé, nastane k menším zmenám...táto časť bude dlhšia ako ostatné, pretože bude posledná. Neplačte, nehnevajte sa a nešalte. Druhá séria príbehu nebude, na konci sa dozviete prečo. Konečne som sa dokopala dokončiť to a som na vás hrdá, ako ste ma pri tom podporovali a akú aktivitu ste zapojili pri rozhodovaní! To som ešte nikdy nezažila a doslova mi to vyrazilo dych. Zvyšok ku koncu, príjemné čítanie :) 

PS: Pesničku si zapnite teraz, bude to také rozlúčkové :) 

VANESSA:

,, Myslíš že ja som sa netrápila? Preplakala som noci namiesto spánku. Mala som výčitky že ma nemiluješ, že som pre teba mladá a nechovám sa dospelo. Nechal si ma samú Theo." Ďalej som to nevydržala a nechala slzy predrať sa na povrch. Ako dokáže manipulovať s mojimi citmi?

,, Van ja.."

,, Nie Theo, ublížil si mi !" Vzlykla som a odvrátila zrak. Ako mu po tomto môžem povedať, že čakám jeho dieťa? Cítila som dotyk na svojej ruke. Otočila som sa na Thea a videla v jeho očiach ľútosť.

,, Musel som to urobiť Van." Hlas mu zmäkol a pretrel si oči.

,, Čo tým myslíš? Prepáč ale musel som to urobiť pretože mi Adele natárala že Vanessa bude v lese s Dylanom a ja som si hneď domyslel že by ma chcela podviesť? Nebuď smiešny Theo !"
,, To nie je pravda."

,, Tak prečo si to urobil ?!" Vykríkla som. Z celej situácie som začínala byť zúfalá.

,, Pretože mi to nariadil tvoj otec !" Vybuchol a päsťou buchol do volantu.

,, O čom to hovoríš ?" Nechápem tomu. Theo sa snažil nájsť tie správne slová.

,, Adele to povedala Richardovi a aj keď ten chalan zabojoval o záchranu, Richard mi povedal že sa mám od teba držať ďalej, pokiaľ nechcem prísť o prácu. Vravel som že je to absurdné ale inak by som ťa už v živote nevidel." Jeho hlas bol hrubý a citlivý zároveň. Bola to skladačka. A toto bol posledný kúsok. Adele povedala otcovi viac ako sme čakali. On sa zahral na dokonalého otca a zahral že jej neverí, ale pri tom rozmýšľal, ako mňa a Thea rozdeliť. Pustil ma na chatu s Dylanom a keď mal šancu, nariadil Adele aby povedala Theovi kde som a čo budem (nebudem!) robiť. On tomu uveril a podľa ich plánu ma obvinil z nevery. Adele ma po návrate domov zhecovala a ja som sa prebrala v nemocnici, kde tiež využila šancu zahrať to tak, ako by jej otec stále neveril. Chcela nás odhaliť, pretože je pre ňu Dylan veľká konkurencia a obáva sa, že z nenávisti k nej jej prekazíme druhýkrát svadbu (čo aj prekazíme). Tak to otcovi dosvedčila a keď sa za mňa Dylan prihovoril, zistila že plánujeme niečo "zlé". A tak sa "doma" postarala o to, aby jej otec uveril. Rozkázal Theovi odísť, ale nevyhodil ho, aby to vyzeralo že odchádza dobrovoľne, že ma už nemiluje. A to len preto aby otec nebol ten zlý. 

Všetko to do seba dokonale zapadá. Ale už viac nie. Ja budem posledná časť skladačky, ktorá rozbúri tretiu svetovú. Nenechám si vpadnúť do života suku ako je Adele. Prekazím svadbu, aj keby ma to malo stáť živoť. Budem potrebovať Dylanovu pomoc, čo mi pripomína, čo sa medzi nami v noci udialo. Cítim k nemu niečo? Rozhodne áno. Cítim niečo k Theovi? Áno. Po tom všetkom čo sa stalo, ho stále milujem. Chcem ublížiť Dylanovi a ukončiť to, keď sa obaja priťahujeme? Mám ublížiť Theovi, pretože ma zrazil nechce na kolená a mám byť šťastná s Dylanom? Myslím, že by som bola šťastná s oboma. Ale musím sa rozhodnúť len pre jedného a to bude...

,, Povedz už niečo! Tvoje mlčanie ma zabíja, zabíja ma predstava že ma už nemiluješ a nechceš ma už nikdy vidieť, že mi neveríš alebo že si ma načisto vymazala zo svojho života." Z myšlienok ma vytrhlo Theove zúfalé prosenie. Zhlboka som sa nadýchla, aby som nabrala aspoň nejakú odvahu. 

Guard [sk]Where stories live. Discover now