18.5

2.7K 134 18
                                    

Cʜᴇᴠᴀʟɪᴇʀ

- Bontsd ki.- tolja elém a borítékot a monacói.

- Én? Drágám, terhes vagyok, a nagy izgalomban még elfolyna a magzatvizem. És ezt nem akarjuk, igaz?- néztem rá kiskutya szemekkel- Te bontod fel.- nyomom a kezébe, mire sóhajtva veszi el a levelet, és fel is tépi azt- Olvasd hangosan.

- Örömmel értesítjük, hogy a Ferrari cég meghívja önt és családját Charles Leclerc és Clarisse Ferrari-Chevalier Leclerc babaváró partjára, ahol a fiatal pár fogadja önök jókívánságait. Az a nyomorult.- gyűrte össze egy gombóccá a papírt Charles- Megölöm!- csapott az asztalra ingerülten a monacói, mire én megugrottam- Jézusom, nem akartalak megijeszteni Clarisse.- kapta azonnal felém a fejét a férfi, majd azonnal elém is térdelt, és a már igazán nagy pocakomra simította a kezét.

- Van még egy papír a borítékban.- motyogom, majd magam elé húzom a piros papírt- Mr. és Mrs. Leclerc, gondoltam értesítem önöket egy héttel az esemény előtt. Elvárom, hogy megjelenjenek, mert ez a cég érdeke, és a cég itt én vagyok. Ha nem jönnek el, annak belátható vagy éppen beláthatatlan következményei lesznek. Mert ez a játék még csak most kezdődik kedveseim. Szeretettel jegyzi, Mr. Elkann.

- Nyomja fel a szeretetes jegyzékén a jó és anyja picsájába!- csattant fel azonnal a monacói- Most mit csináljunk?- hajtotta a fejét a pocakomra, én pedig a hajába vezettem az ujjaimat.

- El kell mennünk Charles. Most nem tudunk semmi mást csinálni, nem adott elég időt.

- Ott lesz az apád.

- Tudom Char, tudom, de ez egy sakk játék, minél több bábut tartunk mozgásban, annál több lépés lesz. Muszáj nekünk makkot adni. Muszáj, a kislányunk, és a kisfiunk miatt. Muszáj.

- Igen, igen tudom.- simította meg a pocakom, majd lassan felállt, és egy csókot nyomott a homlokomra.

Hogy szeretjük-e egymást Charlesszal? Nem tudom, de van két pici lélek, ami összeköt bennünket, mert mindketten megadnánk bármit azért, hogy túléljenek ezek a gyermekek, és hogy mindent megkapják, még azt is, amire csak gondolnak...

clarisse_f_f-chevalier

clarisse_f_f-chevalier

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

51 208 ember kedveli

az én mesémet az én angyalaim írják...

A hozzászólások lehetősége le van tiltva!

Legalább nyolcvan vendéget fogadtunk Charlesszal, én pedig Calrosszal és a menyasszonyával beszélgettem éppen, amikor Charles visszaért közénk, zakóját igazgatva magán, és az ujjait dörzsölve.

- Elnézést.- álltam fel az asztaltól, majd a férfi felé vettem az irányt- Charles. Történet valami?- álltam meg mellette.

- Csak beszélgettem az apódsommal drága egyetlenem.- húzott magához, majd egy puszit nyomott a fejem búbjára.

- Az ujjaid beszéltek?- hajtottam ki az ujjait, és végighúztam a zúzódásokon saját ujjaimat, majd jegygyűrűs kezem ujjait összekulcsolom övéivel.

- Lehet kicsit nagyobb lesz az orra, mint eddig, de amúgy is aránytalanul kicsi volt eddig az arcához képest.

- Jules és Lilibeth?- suttogom neki

- Jules és Lilibeth? Jules és Lilibeth,- ízlelgette a neveket- nekem tetszenek, de miért kérdezed ezt?

- Show time.- emeltem fel a kezeimet, és mozgattam meg ujjaimat, és el is indultam a zenekar felé, ahol oda is léptem az egyik férfihoz, és elkértem tőle a mikrofont, majd helyet foglaltam a kis rögtönzött színpadon- Kedves vendégek, először is, szeretnénk megköszönni Charlesszal, hogy megtiszteltek bennünket azzal, hogy megoszthattuk önökkel ezt a napot.- ekkor ismét nyílt a kert ajtaja- És külön örömmel tölt el bennünket,- az apám belépett a terembe- hogy önök is velünk együtt várják Jules és Lilibeth Ferrari Leclerc gyermekeink születését.- az első tőr amit ma megforgattam, az apám majdnem összeesett a szavak hallatán- És azt is szeretném megosztani önökkel, hogy örömömre szolgált megtudnom ma reggel, hogy Mr. Elkann az egész Scudeira Ferrari Forma 1- és csapata vezetését. Vagyis az első takarítónőtől az utolsó mérnökig én fogok felelni a csapat összetételéért és szervezettségéért. Ezt külön köszönöm, Mr. Elkannak, hiszen ilyen munkát szerencsére otthon, a két baba mellett egy szerető és támogató férjjel bármikor el tudok végezni.- néztem az amerikai férfira. A második tőr.

Ilyen az, amikor a sakktáblan, egy paraszt foszt meg a királynődtől...

•🧸•

Kedveseim, ez is egy ilyen átvezető rész lett volna, így nem gondoltam, hogy várni kell vele keddig, viszont kihagyni semmi féle képen nem lehet.

Mindenkinek sok sikert és kitartást a következő hétre!❤️

Malőrös kitérőWhere stories live. Discover now