23.

2.7K 115 23
                                    

clarisse_f_f-chevalier

clarisse_f_f-chevalier

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

78 210 ember kedveli

hello munka, hello Németország, szervusztok anya kis gyönyörűségei!🥰

1 806 hozzászólás

- Had vigyem én ki a kicsiket, légyszi, légyszi, légyszi!- kezdett el előttem nyöszörögni Geroge, mire én segélykérően fordultam Charles felé. Ilyenkor nem tudok neki nemet mondani. Na jó, neki soha nem tudok, azokkal a nagy szemeivel.

- Nem George, menj kunyeráld el Norris gyerekét, vagy tudod mit? Csinálj egyet.- húzza el onnan Charles.

- Nem mindenkinek pottyan az ölébe egy ilyen csoda nő Leclerc.- nyújtja ki a nyelvét a brit Charles felé, mire csak nevetve figyelem őket. 

- George, holnap babakocsival akarok kimenni a pályára, de csak olyant tudtam kettőt hozni, amibe csak egy pici fér fele, akkor majd segíthetsz azokat tolni, jó?- nézek mosolyogva a férfira, aki csak hevesen bólogatni kezd előttem. 

- Oké, akkor majd holnap viszem én őt.- veszi ki a hordozható kiságyból Lilibethet a brit, és kicsit esetlenül ugyan, de ringatni kezdi, amit a monacói férfi nem igazán néz jó szemmel.

- Nem lesz neki semmi baja nála.- teszem kezemet alkarjára megnyugtatás képpen, mire csak lassan megingatja a fejét, majd magához ölel engem.

- Hiányzott, hogy itt legyél mellettem a versenyeken.- motyogja a hajamba, miután a fejem tetejére nyomott egy csókot.

- Ne szokj hozzá, nem mindig tudom kihozni a kicsiket, és a fél házat elcsomagoli, de ha ott lesztek a közelben, akkor majd megyünk mi is.

- Vagy beizzítjuk a két szupernagyit, és vigyáznak a babákra.

- Nem fogom az alig megszületett babáimat másokra hagyni, még a cég miatt sem.- emelem fel az államat gőgösen.

- Borzalmas vagy.- neveti el magát a férfi.

- Elrontottam, elrontottam, elrontottam.- jött vissza hozzánk pánikolva a brit férfi a kezében a picivel, aki hatalmas szemekkel figyelte az őt fogó riadt férfit. 

- Mit rontottál el?- nézek hasonlóan döbbenten a férfira, mint a kislányom. 

- Lilit, büdi.- néz rám nagy szemekkel a férfi, miközben felém tartja a kislányt. 

- Biztos csak bekakilt.- vettem elő a táskát, amiben a tiszta pelusok vannak.

- Charles, kérlek tisztába tennéd?- nézek a férfira, akinek a kezei közé került a pici azzal az indoklással, hogy neki bizony nagyon fontos dolgot kell megbeszélnia a Mercedesesekkel. Nekem meg két anyám van, nyilván...- Nekem meg kellene etetnem Julest.- tettem a fotelbe a táskát.

Malőrös kitérőWhere stories live. Discover now