30.

2.5K 108 24
                                    

Fᴇʀʀᴀʀɪ

- Szóval, most, hogy megint itt vagytok végre elmehetünk együtt valahová ebédidőben.- segített nekem kipakolni a kicsiknek szükséges dolgokat a kocsiból Charles.

- Nem, valójában ebédszünetben én Christina Hornerrel és Toto Wolff-fal fogok tárgyalni, utána pedig szépen lassan a többi csapat vezetőjável is a hétvége során.

- Hogy mi?- fordul felém hirtelen a monacói- És ezt mikor akartad nekem elmondani?

- Nos, soha, tenintve, hogy neked nem az üzlettel, hanem a kocsival kell foglalkozni.- vettem ki kezei közül a kisfiunkat- Ők az én dolgom.

- Akkor bár vigyél magaddal.- tette bele Lilit a babakocsiba.

- Nem. Mondtam, téd a kocsi, enyémek az emberek, de a rajongóidat megtarthatod.

- De nem, ezt nem lehet, a párterapeuta szerint minden feladaton meg kell osztoznunk.- makacsolta meg magát a monacói, és még kezeit is összefonta maga előtt, mint egy durcás gyerek.

- Igen? Akkor beüljek én a Ferrariba a második szabadedzésen?- nézek rá felvont szemöldökkel, miközben csípőre vágom kezeimet.

- Ez nem ugyan az!- háborodik fel azonnal.

- De, ez pont ugyan az.- tettem be a húga mellé Julest is a kocsiba, majd a kicsik cuccával a táskát még alulra tettem, és elkezdtem velük a paddock felé sétálni- Ha kidurcáztad magad, akkor tudod, hogy hol találsz bennünket!

- Nem is vagyok durcás.- lépked ezt azonnal mellém a monacói, és átvette tőlem az ikrek szállítását.

- Dehogynem, te kis pukkancs.- fúrtam ujjam az oldalába, mire csak elkapta a kezem, és összefűzte ujjainkat- Mondták már, hogy sokkal jobban áll a sportautó, mint a családi kocsi?- törtem még egy kis borost az orra alá.

- Ne kezd te nő! A gyerekeimet amúgy is jobban szeretem.- igazította meg a takarót Lili pociján, aki előszeretettel mozgolódt azt le magáról- Meg amúgy is tudom, hogy a családi kocsinkkal is éppen olyan szexi vagyok, mint egy tűzpiros kétajtós Ferrari sportmodellel.- mondta ki a szavakat egymás után egyre jobban belegebedve, mire csak nevetni kezdtem mellette.

- Aham, papi. Már csak a sörhas hiányzik.

- Clarisse, beteszlek Lili mellé aludni, úgyis elférsz ott, amilyen pici vagy.

- Nem is vagyok pici!

- Nekem meg nem lesz sörhasam!- durcizott be ismét a monacói, mire csak nevetni haladtam mellette az emberek között.

A hétvége két nyugisabb napján sikerült a két Red Bull-os csapattal beszélnem, viszont  a Mercedes csapatfőnökét nehezebb elkapni, mint arra számítottam, így ők maradnak a következő hétvégére, vagy amikor sikerül elkapnom őket.

Clarisse

Beszéltem a két bikás csapattal, most ennyi futotta...

J.

Lényegtelen, már ez is haladás, lassan járj tovább érsz... Robbantod ma még a cikkeket is?

A mellettem békésen szuszogó monacóira vezettem a tekintetemet, aki úgy szorított magához, mintha az élete múlna rajta, majd felemelve a fejem szembe találtam magam a két kisággyal, amikben az ikrek pihentek.

Clarisse

Azt hiszem, éppen itt az ideje ennek is!

Malőrös kitérőOù les histoires vivent. Découvrez maintenant