Taehyung pov+تو رئیس مافیایی؟؟
خب.... الان من چی بگم؟؟؟ از کجا فهمید ؟؟من که به اون احمقا گفته بودم این چیزا رو از همه جا پاک کنن حتی گوگل...
_عااام خب نه اصن به من میاد رئیس مافیا باشم؟؟
+به تو حتی بدتر از اینا هم میاد تهیونگ.
خب میگم... یا منو از پنجره پرت میکنه پایین یا کنار میاد.. دو تا حالت داره دیگه. فوقش یا به دست یه خرگوش قال عام میشم یا گزینه ی بهتر اینه که به کسی که علاقه دارم نه دروغ گفتم نه مخفی کاری کردم.
_خب راستشو بخوای اره. ولی ببین من به ادم های بیگناه هیچ کاری ندارم و مث ادم های عادی زندگیمو میکنم ول کنارش تو این کارم هستم. آرامش خودتو حفظ کن باشه؟
خب.
خشک شد.
بازم بهتر از اینکه از پنجره پایین بندازتم . خودش یه موفقیت حساب میشه دیگه اره؟_تو از کجا فهمیدی؟؟ توی گوگل از این شغلم هیچی گفته نشده.
+پس تو اون عوضی هستی الان حقته تا جا داره موهاتو بکشم.بیا جلو ببینم.
و آروم خم شد که موهامو بگیره. ولی من دستاشو زودتر گرفتم.. واااای چه دستای نرمی داره لعنتی.
_باو مگه من چیکار کردم.... نکن گناه دارم.
و یه دفه یه جوری شد. انگار می خواست از چشماش قلب بریزه بیرون.
_ خوبی توله ؟؟ تا الان می خواستی موهامو بکشی بعد الان چی شده داری با عشق نگاهم میکنی ؟؟
+ ته تههه. تو تنفگ داری؟؟؟
وات؟؟ ته ته؟؟ اخ قلبم... عاشق این اسم شدم.. اگه کس دیگه ای بود الان با کلتم یه گوله تو سرش خالی میکردم ولی چون این توله بهم گفت عاشق این اسم و لحن شدم.
_ یه بار دیگه اسممو بگو.؟
چشماشو مظلوم و پاپی شکل کرد.
+ته ته جوووونمم تفنگتو بده.
خب ساده بگم قلبم پاره شد ازش اکلیل های رنگی ریخت بیرون.
_چشم
اصلا نفهمیدم چی گفتم.دستمو بردم سمت کمرم،زیر کتم و کلتم رو در آوردم. وقتی از زیر کتم بیرون کشیدمش یه جیغ خفه زد و پرید روم.
_ هی هی مواظب باش چیزیت نشه.
+نه حواسم هسسسست. واااای تاحالا از نزدیک ندیده بودممممم.این لولهه صدا خفه کنه روش؟
_اره تو اینا رو از کجا میدونی؟
+دست کم گرفتی منو؟ من گیم بازی میکنم. اونجا اینا رو دیدم.
_ عجب. حالا بگو از کجا فهمیدی رئیس مافیام.
+اهااا خوب شد یادم انداختی. الان دوست دارم موهاتو از ته بکشم کچل شی. چون بابای من نزدیک ۱۰ سال دست راست بابات بود بعدش که تو رئیس شدی بابامو الکی اخراج کردی. اینقدر حرص خورد موهاش سفید شد بدبخت. همش هم تقصیر توعه میفهمی؟
CITEȘTI
All My Life💜
Acţiune《کامل شده》 تهیونگ،هیبرید شیر که پدرش وصیت کرده تا ۱۵ سال بعد از مرگش جانشینش،یعنی رئیس بزرگ ترین باند گانگستر کره باشه.... جانگکوک،هیبرید خرگوشه که اهل تفریح با بهترین دوستش جیمینه... کاپل ها: تهکوک،اصلی _یونمین_نامجین هایبرید_ امپرگ تهیونگ:هایبرید...