《یک هفته بعد》
Tae pov
یک هفته از وقتی با کوکم میگذره...
تو این یک هفته شبا میرفتم پیش کوک و توی بغل هم می خوابیدیم...
این یک هفته خیلی از کار هام عقب موندم ولی ارزشش رو داشت.
بلاخره کوک از همه ی کار هام مهم تره.€ زنگ زدن گفتن تا ده مین دیگه اینجان.
امروز بازم یه معامله با بزرگترین فروشنده مواد مخدر از آمریکا دارم. قرار شد به ازای ۸۰۰ کیلوگرم مواد اون زنیکه هایون رو برام بیارن.
وسط یه خرابه ایستاده بودیم تا برسن. هوسوک و دو نفر از افراد از دور هوامون رو دارن. نامجون و هشت نفر دیگه هم دور خرابه ایستاده بودن. یونگی و دو نفر دیگه هم کنار من ایستادن.
تقریبا ۸ مین گذشت که صدای پا اومد که معلوم شد یعنی رسیدن.
سه نفر از افرادش جلو تر از خودش وارد شدن و بعدشم خودش.* سلام خو....
چشمی چرخوندم دستم رو به معنی سکوت آوردم بالا.
_ فقط یه کلمه. اوردینش یا نه؟
* نه ولی....
_ ولی نداره. منو مسخره کردی؟
* نه نه...
_ خفه شو
با دستم به یونگی علامت دادم که کارشو تموم کنن. کسی حق نداره منو مسخره کنه و اینقدر از وقت با ارزشی که میتونستم کنار کوک باشم و ازم بگیره.
یونگی هم با ایرپادی که توی گوشش بود به بقیه گفت تا بیان داخل.
همه ی افرادم دورشون محاصره کردن.* صبر کن وی بذار توضیح...
وی لقب من بین خلاف کار هاست. ما توی کار همیشه لقب هامون رو به خلاف کار های دیگه میدیم تا نتونن بعدا با اسم و فامیل اصلیمون از زندگی شخصیمون خبر دار بشن. مثلا یونگی توی کار به لقب شوگا شناخته میشه. یا هوسوک به معنی جی....
_ وقتی برای توضیح های چرتت ندارم. کارشو تموم کنید.
جمله ی دووم روبه افرادم گفتم و به سمت خروجی حرکت کردم.
* چیزایی که می خوام بگم خیلی برات مهمن.
به حرفی که زد سر جام ایستادم ولی برنگشتم سمتش.
_ اوه واقعا؟؟ پس بگو ببینم اگه حرفات ارزش نگه داشتن منو داشته باشن میذارم زنده بمونی.
* مطمئن باش دارن. تو دنبال کسی میگردی که وجود خارجی نداره. و اینکه پدر تو نمرده. نمیدونم کجاس ولی میدونم که نمرده و همه ی اینا یه بازیه برای تو.
چی گفت؟ پدرم نمرده؟
_هه واسه زنده موندن دروغ های خوبی نیستن.
* من بهترین هکر ها رو توی آمریکا دارم. وقتی درباره زنی به اسم هایون تحقیق کردم فهمیدم فقط توی اپلیکیشن ها اکانت داره ولی واقعی نیستن.تونستم اکانت هاشو هک کنم و فهمیدم همشون فیک هستن.
VOUS LISEZ
All My Life💜
Action《کامل شده》 تهیونگ،هیبرید شیر که پدرش وصیت کرده تا ۱۵ سال بعد از مرگش جانشینش،یعنی رئیس بزرگ ترین باند گانگستر کره باشه.... جانگکوک،هیبرید خرگوشه که اهل تفریح با بهترین دوستش جیمینه... کاپل ها: تهکوک،اصلی _یونمین_نامجین هایبرید_ امپرگ تهیونگ:هایبرید...