Zajímavosti o příběhu

49 7 3
                                    

The Last of Us II - Hledání Pravdy, nedávno oslavilo rok od svého dokončení. Napadlo mne, že by bylo fajn tuto příležitost oslavit speciální kapitolou, ve které se s vámi podělím o některé zajímavosti a nápady, které se měly v příběhu původně objevit.

!SPOILERY! - (Jak pro můj příběh, tak i originální hru TLOU Part II.)

1. V prvotní verzi příběhu mělo vše skončit na střeše nemocnice v Seattlu. Ellie, svou matku neměla zastřelit, ale pouze jí zranit, nakonec se nad ní slitovat a spolu s Dinou odejít a na vše zapomenout.

2. Joel, měl Ellie a Dinu dohnat už v Detroitu. Kde dívky byly chyceny gangem, který Detroit dlouhá léta okupoval. Joel, je měl zachránit a spolu s nimi se vydat do Seattlu.

3. Současně to mělo být poprvé kdy se, Joel v příběhu objevil. Když totiž, El odcházela z Jacksonu, Joel už byl pryč několik týdnů a tak jsme ho na začátku neměli vůbec potkat.

4. Jesse, původně v příběhu hrál větší roli. S Dinou a Ellie měl dojít až k Nateově kolonii. Po útoku armády, měl přeživší dovézt zpět do Jacksonu. Chtěl jsem se, ale více zaměřit na vztah El a Diny, takže jsem od tohoto nápadu upustil.

5. Dvojici Nate a Elena, která hraje velmi podstatnou roli v doplňkovém příběhu The Last of Us II - Vykoupení, jsem převzal ze série Uncharted, též z dílny studia Naughty Dog. Původně jsem totiž neplánoval tyto postavy nějak rozvíjet či jim dávat více prostoru.

6. V názvu příběhu, jsem neměl jasno od samého počátku. Jednou z prvních možností bylo: TLOU II - Cesta, či třeba TLOU II - Ztracená minulost.

7. Název samotný odkazuje na dvě pravdy, které Ellie v průběhu hledá. Pravdu o své matce, ale taktéž pravdu o své imunitě.

8. Imunita měla též v příběhu hrát větší roli. Dina, o ní neměla zpočátku vůbec nic vědět a dozvědět se to až v průběhu.

9. Muž, který Ellie předal zprávu od její matky, měl být původně členem Serafitů, kteří se objevili v ukázce na E3 2018 a měli představovat jakousi ochranku pro hlavouny ze Seattlu.

10. Anna, jak jistě všem došlo, je založená na postavě Abby z originální hry. V době, kdy nám byla poprvé odhalena, jsem pochopitelně neznal její pravou totožnost a tak jsem jí, stejně jako mnoha lidí, připsal roli Ellieiny matky. (Když na to teď zpětně koukám, nakonec jsem se i celkem trefil, neboť obě dvě nakonec zabijí Joela.)

11. Pokud si někdo potrpí na statistiky, tak jich sem pár napíšu: Fanfikce má přes 100 000 slov a 153 stran (A4). Od prvotního návrhu po finální korekci, jsem nad příběhem strávil dobu 19ti měsíců.

12. Jedním z důvodů proč jsem chtěl, aby Ellie na konci příběhu svou matku zastřelila, je jistá paralela, kterou jsem chtěl mezi Joelem a Ellie vytvořit. Oba dva na konci zabijí bezbranou ženu, která se snažila pouze zajistit lidstvu lék, i za cenu porušení svých morálních zásad v podobě vraždy dívky, která pro ně byla dcerou. Ellie, se tak v podstatě stala stínem svého otce, který za své činy bude muset nakonec zaplatit. Což je v podstatě náplň TLOU II - Vykoupení.

13. Ellie, v příběhu vystřídá hned několik zbraní. Od opakovací pušky, přes luk po poloautomatickou kuši. I přesto její hlavní zbraní zůstává po celou dobu 1911ka, kterou dostane od, Joela. Jelikož se, Joel pořádně v příběhu objeví až v poslední čtvrtině, chtěl jsem, aby byl alespoň nějakým způsobem, Ellie stále na blízku. Pistole je tak jeho symbolem a pomáhá Ellie po celou její cestu.

Tak to by bylo něco málo zajímavostí, které jsem dokázal vyhrabat ze své paměti. Doufám, že se vám tento výběr líbil a že vás fanfikce bavila a třeba ve vás i něco zanechala.

Současně si zde chci udělat menší reklamu na svůj nový příběh Kapesní Hodinky. Takže pokud vás má tvorba baví a chcete další nálož, budu moc rád pokud dáte tomuto projektu šanci.

- Corwi Rave -

4.3 2021


The Last of Us II - Hledání Pravdy [Ellie & Dina]Kde žijí příběhy. Začni objevovat