~13~

72 4 9
                                    

Pov Don
"Ik hou van jou." fluister ik tegen Daniël's borst aan. "Ik hou ook van jou Donnie." zegt Daniël zacht. Elke keer laat hij me weer blozen door die bijnaam. Daniël streelt zachtjes over mijn wang. Ik ga rechtop zitten en draai me om. Glimlachend kijkt Daniël me aan. Ik pak hem vast en trek hem naar me toe. Daniël's wangen worden direct rood, waardoor ik zachtjes grinnik. Mijn voorhoofd komt tegen de zijne aan. Ik zie Daniël voor een seconde naar mijn lippen kijken. Zonder enige twijfel druk ik mijn lippen op die van Daniël. Hij slaat zijn armen om mijn nek en de mijne leg ik op zijn heupen. Ik zoen hem zachtjes, maar voel dat Daniël meer wilt. Ik duw hem op de bank en druk mijn lichaam tegen hem aan. Daniël likt mijn onderlip. Ik besluit een beetje met hem te spelen, dus ik hou mijn mond dicht. Hij gromt geïrriteerd. Daniël geeft niet op, hij bijt op mijn onderlip. Het voelt zo goed. (Hier komt heel milde smut, een klein stukje) Ik hou het niet meer vol. Mijn mond gaat open en een kleine kreun komt eruit. Daniël pakt zijn kans en duwt zijn tong naar binnen. We zoenen nog even door. Daniël is best stil, daar wil ik verandering in brengen. Mijn tong gaat zo diep als maar kan en ik stop mijn hand in zijn broek. Ik leg mijn hand op zijn pik en wrijf er overheen. Daniël kreunt zachtjes. Ik knijp hard in zijn pik. Een harde kreun verlaat Daniël's mond. Ik grinnik en haal mijn hand weer weg. (Einde smut)

Daniël zet een serie aan en we zitten een beetje muf op de bank. Het is 16:50. "Wat wil je eten?" vraagt Daniël plotseling. "Uhm, wat heb je in huis?" Ik kijk Daniël vragend aan. Hij staat op en gebaart me mee te lopen. Eenmaal in de keuken trekt Daniël wat kastjes open. Ik kijk wat er allemaal inzit. Heel veel is het niet. Daniël kijkt me aan. "Tja. Bestellen dan maar?" zegt hij, terwijl hij een hand door zijn haar haalt. Ik knik. We lopen terug naar de woonkamer en Daniël pakt zijn laptop erbij. Ik ga voor een vierkazenpizza, Daniël neemt hetzelfde. Drie kwartier later gaat de deurbel en is ons eten er. "Wat wil je drinken?" "Doe maar een colaatje." Als Daniël het drinken heeft neergezet, pakt hij de afstandsbediening om de televisie op wat anders te zetten. Hij zet een aflevering van 'The Titan Games' aan. Na het eten praten we een beetje.

"Don?" "Wat is er Daniël?" Ik kijk hem bang aan. "Ik ken je nog niet zo lang, maar ik houd zoveel van je. Ik-" Daniël valt stil. Hij kijkt naar beneden. Hij zucht en kijkt me weer aan. "Ik wil jou. Ik wil alleen jou Don. Jij bent alles voor mij. Dus, w-wil je mijn vriendje zijn?" Ik begin een beetje te blozen. "Ja, ja natuurlijk wil ik dat!" Ik sla mijn armen om Daniël's nek. Ik kijk hem aan. Daniël's ogen glinsteren en zijn wangen zijn rood. "Ik was bang dat je het niet wilde." zegt hij zacht. "Natuurlijk wil ik het wel. Je bent de mooiste jongen die ik ooit ontmoet heb." Daniël bloost nog meer en verstopt zijn hoofd in mijn nek. Ik pak zijn hoofd en laat hem mij aankijken. Zachtjes druk ik een kusje op zijn lippen.

Daniël loopt weg en even later komt hij terug met een fles vodka. Hij kijkt me grinnikend aan. "Zin in?" Ik knik. Ik heb altijd wel zin in drank. "Mooi zo." Daniël zet twee glazen neer en schenkt ze helemaal vol. "Atten! Atten! Atten!" zegt hij opgewonden. "Dat gaat niet lukken denk ik." "Probeer het nou maar. Het lukt vast wel." Zuchtend pak ik het glas beet. Ik zet mijn lippen aan de rand. De vodka stroomt mijn keel in. Het glas is leeg en hijgend zet ik 'm neer. "Ik zei toch dat het zou lukken." zegt Daniël glimlachend. Ik knik. "Nu jij nog." "Dit lukt me makkelijk." Hij brengt het glas naar zijn mond en drinkt hem snel leeg. "Jij doet dit vaker zeker?" Daniël knikt grinnikend. Hij staat weer op, om terug te komen met een doos vol flessen drank. Ik kies voor een fles whisky. Ik draai de dop eraf. Net voordat ik het inschenk in mijn glas, pakt Daniël mijn pols vast. "Je hoeft niet per se een glas te gebruiken hoor." Ik glimlach naar Daniël en breng de fles naar mijn mond. Ik zet mijn lippen eraan. Deze drank is echt heel erg lekker. "Mag ik ook nog wat?" Ik stop met drinken. De fles is halfvol. Ik schrik ervan, heb ik zoveel gedronken? "Het maakt niet uit." Fuck, ik moet nog rijden. Daar heb ik helemaal niet aan gedacht. "M-maar Daniël, ik moet nog rijden." "Dacht het even niet, jij blijft vannacht gezellig hier." Ik kijk hem verbaasd aan. "Meen je dat? Mag dat echt?" "Tuurlijk, ik laat mijn vriendje toch niet zo snel al gaan?" Ik bloos even en geef Daniël een knuffel. "Thanks." fluister ik. "Geen probleem."

De drank begint in te kicken. Ik ben best wel dronken. Daniël daarentegen is redelijk nuchter. Hij kan veel beter tegen drank dan ik. Daniël zet muziek aan, waardoor ik opsta. Ik begin vrolijk en druk mee te dansen. Het ziet er vast heel debiel uit, want achter me hoor ik Daniël keihard lachen. Ik lach met hem mee. "Daan, kom ook mee dansen." zeg ik blij. Hij zet wat rustigere muziek aan. Daniël staat op en loopt naar me toe. Zijn handen legt hij op mijn heupen. Ik sla mijn armen om Daniël's nek. We bewegen langzaam heen en weer. Ik breng mijn hoofd richting die van Daniël. Voor ik het weet voel ik zijn lippen tegen mijn wang aan en daarna drukt Daniël zijn lippen op de mijne. Ik laat hem los, om een fles drank te pakken. "Mondje open." commandeer ik. Daniël doet zijn mond open. Ik giet de inhoud van de fles in zijn mond, totdat er niks meer inzit. "Nu jij." Daniël pakt ook een fles. Hij zet de fles aan mijn lippen en ik drink hem leeg. Ik kom erachter dat Daniël me veel sterkere drank heeft gegeven, waarschijnlijk expres. Nou ja, ik heb sowieso morgen al een kater.

Arv (ON HOLD)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu