Pov Don
Zuchtend zet ik de spullen die ik in mijn handen had in een verhuisdoos. Ik loop naar de intercom. Oh nee, wat doet hij hier nou weer? "Hey." zeg ik emotieloos. "Hey, mag ik binnenkomen?" Ik antwoord niet en maak de deur open. "Arvy wilt ineens langskomen." "Je klinkt niet heel enthousiast." "Ik heb gewoon geen zin in hem." Daniël loopt naar mij toe en legt zijn handen op mijn heupen. "Heb je wel zin in mij?" fluistert hij in mijn oor. Hij bijt in mijn oorlel. Een rilling loopt over mijn rug. "D-Daan, niet nu. Ik- Arvy komt zo." Ik bijt op mijn onderlip. "Vanavond." fluistert Daniël in mijn oor, voordat hij mij loslaat en weer weg loopt. Fuck, ik raak echt te snel opgewonden door hem."Kom binnen." Ik stap naar achteren en zie Arvy de woonkamer inkijken. "Oh, hey!" zegt hij glimlachend wanneer hij Daniël ziet. Ik pak Arvy's pols vast, om hem mee te trekken naar de slaapkamer. Hij mag de verhuisdozen niet zien. Hij mag niet weten dat ik met Daniël ga samenwonen. Arvy wilt juist dat ik het uitmaak met hem en hij denkt ook dat ik dat ga doen. Nou, dacht het eens even niet.
Zodra ik naast Arvy op het bed zit, kijkt hij mij vragend aan. "Waarom zitten we hier en niet in de woonkamer?" "Dan hebben we tenminste privacy. Kunnen we gezellig praten zonder Daniël erbij. Dus, hoe gaat het?" Poeh, gelukkig ben ik best goed in liegen. "Wel goed, maar hoe zit het met jou?" "Helemaal prima." Het blijft stil. "Waarom is Daniël hier?" Ik kijk Arvy een beetje boos aan. "Hij is mijn vriendje, dan is het toch logisch dat hij bij mij is?" "Oh, je hebt het dus nog niet uitgemaakt?" Ik zucht. Zoals ik al eerder zei, heb ik geen zin in Arvy. Ik wil met Daniël zijn. Samen verder inpakken om zo snel mogelijk te kunnen intrekken in het huis. Ik kan niet wachten! "Nee." "Don?" "Hmm?" "Ik heb je echt gemist. Alleen online contact hebben ben ik niet meer gewend. Elke minuut dacht ik aan je en wilde ik je knuffelen en je lippen voelen." Ik zet een neppe glimlach op. "Ik heb jou ook gemist." lieg ik. De laatste dagen heb ik helemaal niet aan hem gedacht.
*Warning: Smut*
(Minder erg dan de vorige keer, maar wel echt smut)Arvy duwt mij ineens om. Ik dacht dat hij het bedoelde om mij te plagen, maar ik heb het verkeerd ingeschat. Hij gaat op mij liggen. "I damn missed you." fluistert hij. Voordat ik iets terug kan zeggen, voel ik Arvy's lippen in mijn nek. Hij likt eerst even en bijt dan op mijn vel. Ik bijt op mijn onderlip. "Don't be quiet, baby." Oh nee, dit gaat de verkeerde kant op. Arvy maakt een zuigzoen in mijn nek. Eerst zachtjes, maar daarna veel harder. Ik kan mij niet meer inhouden en een kreun verlaat mijn lippen. Snel sla ik mijn hand voor mijn mond, maar Arvy slaat mijn hand weg. "Niet doen, kreun maar gewoon. Dat beveel ik je." Hij zet zijn lippen opnieuw in mijn nek. Hij zuigt nog harder en ik hou geen een kreun tegen. Arvy gaat wat beter op mij liggen en beweegt een beetje heen en weer. Ik voel mezelf harder worden. Ik zei het toch, dit gaat de verkeerde kant op. Ik kijk Arvy smekend aan, hij snapt meteen wat ik bedoel. Hij maakt eerst de knoop van mijn broek los en daarna zijn eigen. Zo snel als maar kan trek ik mijn broek naar beneden. Ik zucht opgelucht. "You're horny, hmm?" Ik knik snel. "Je maakt me zo hard Arv, fuck." Hij grijnst. "Ik weet het, ik weet het. Jij doet hetzelfde bij mij." Hij begint opnieuw te bewegen en ik kreun zachtjes. "Het mag wel wat harder schat, laat het maar gewoon gaan." Hij gaat nog sneller op en neer. Mijn ademhaling wordt sneller. Ik hijg hard, maar probeer mijn kreunen in te houden. "Wat heb ik nou net gezegd." Arvy gaat weer iets sneller. Ik hou het niet meer en laat alle kreunen los. Ze klinken hard door de kamer. "Ik wil je Arv, ik wil je nu zo graag." "Wat je wilt kan je krijgen, maar niet nu." "P-Please?" hijg ik. "Oké dan, j-je krijgt iets meer." zegt Arvy, hij hijgt ook. Hij trekt snel mijn boxer naar beneden en zijn eigen volgt. "Op je buik." Zijn vriend komt tegen mijn kont aan. Hij schuurt zachtjes heen en weer. "Oh fuck. Arvy i-ik hou het niet meer." Er volgen meer kreunen van ons beide. "Ik ga zo komen." Hij draait mij om en trekt mij op zijn schoot. Zijn hand gaat om mijn vriend en hij streelt het zachtjes, maar begint me daarna af te trekken. "Shit, ik ga nu echt komen. Fuck, fuck, fuck!" Ik hijg nog even na net als Arvy, die net ook zijn moment heeft gehad.
*Einde smut*
"Ik ben zo moe." Vermoeid plof ik op het bed. Arvy komt naast mij liggen en trekt mij met mijn voorhoofd tegen zijn borst. "Ga maar slapen, cutie." Ik geef nog snel een kort knikje voordat mijn ogen dichtvallen.
"Don!" Ik word door elkaar geschud. Langzaam open ik mijn ogen. Arvy kijkt mij bangig aan. "Wat is er?" "Daniël. Ik hoorde hem net lopen. Volgens mij heeft hij iets door." "Don?" "J-ja?" Oh help, dat kwam er niet heel zelfverzekerd uit. "Kan ik binnenkomen?" "L-Liever niet." "Oh, nou ik heb je hulp een beetje nodig." "Ik kom er zo aan." Daniël loopt weer weg. "Hoe laat is het?" "Vier uur, we hebben ruim twee uur geslapen." "Oh shit. Uhm, tja wat moeten we hier nou mee?" zeg ik, wijzend naar het lichaam van Arvy en mij. "We moeten douchen." "Dat snap ik ook wel slimpie, maar we kunnen nu niet naakt door de gang lopen om vervolgens samen de badkamer in te gaan." Arvy knikt. "Wacht, ik heb een idee! Daniël?" Er klinken voetstappen die voor de deur stoppen. "Ja?" "Wil je even boodschappen doen? Ik app je het lijstje wel." "Is goed." Ik zucht opgelucht als hij weer wegloopt. Snel maak ik een boodschappenlijstje, die ik naar Daniël app.
Ik hoor de deur dichtvallen. "Kom mee." Ik sta op en trek Arvy aan zijn pols omhoog, waardoor hij meteen tegen mij aanstaat. Ik slik duidelijk hoorbaar. Zijn vriend komt tegen de mijne aan. Arvy grijnst gemeen en streelt de mijne. Ik bijt op mijn onderlip. "Er is niemand thuis, je hoeft nu echt niet stil te zijn." Een kleine kreun verlaat mijn mond. Arvy laat mij los en rent snel naar de badkamer. Jemig, hoe kom ik nu van mijn stijve af?
"Please Arvy, help me." "Nee." Hij grijnst weer gemeen. Ik zucht en samen stappen we onder de douche. We douchen gewoon normaal, geen gekkigheid. Net voordat ik mezelf wil afdrogen, geeft Arvy een klap op mijn kont. "Volgens mij ben jij het meest opgewonden van ons twee." Arvy lacht maar knikt daarna.
"Ik ga je weer missen." Arvy slaat zijn armen om mijn middel. "Ik jou ook. Het was uhm- Fijn vanmiddag." Arvy grinnikt. "Ik vond het heel leuk Don, moeten we snel weer een keer doen." Ik grinnik ook en geef Arvy een klein duwtje richting de deur. "Doei!" "Nee wacht!" Hij komt weer naar mij toegelopen. Zijn lippen drukken zich op de mijne. Ik glimlach. Onze lippen raken na een veel te korte tijd weer los. "Nu ga ik, doei!" Ik zwaai Arvy uit en loop naar de woonkamer.
JE LEEST
Arv (ON HOLD)
Fanfiction(Wordt momenteel herschreven. Het boek wordt ook nog een keer afgeschreven, maar wanneer dat gaat zijn, geen idee) Arvy gaat door een zware periode heen. Hij ziet het niet meer zitten. Hij wilt een vriend die echt voor hem klaarstaat. Steeds vaker s...